מחבר רב המכר "באדולינה", גבי ניצן, מגיע לבאר שבע



"טוב להיות בריא ושמח מחולה ואומלל" – זהו המוטו של רב המכר "באדולינה". הסופר גבי ניצן מגיע להתארח בתיאטרון הפרינג' באר שבע עם ספרו המוצלח שנשאר רלוונטי ואהוב גם שנים אחרי הפרסום

"הדור שגדל עכשיו בכל העולם הוא דור מאוד יוצא דופן. המדיה קוראת לנו דור האיקס, בזלזול. אומרים שאין לנו אידיאלים, שאין שום מטרה בעולם שאנחנו מוכנים להילחם עליה. אבל אתה יודע, דור שאין לו מטרה להילחם עליה הוא דור שלא יילחם. זה לא רע בתור התחלה. אומרים עלינו שאנחנו מפונקים, מנוונים, יושבים עם השלט-רחוק או העכבר של המחשב. דור שלם, מלונדון עד בומביי וביירות, יושב מול טלוויזיה עם עשרות ערוצים מכל העולם. אין יותר מקור-אינפורמציה מרכזי, כל אחד חייב לבחור לעצמו באופן פעיל איזו מציאות הוא רוצה ליצור, איזה מינון: כדורגל? חדשות? MTV? תוכנית על לוויתנים? משהו מצחיק, משהו מפחיד? אין יותר תרבות מרכזית כמו של אמא-סימה. פעם הייתה יד מכוונת אחת, אחר-כך שתיים, ועכשיו כל-כך הרבה".

מי לא מכיר את הספר "באדולינה" שהפך לרב המכר הגדול בתולדות ישראל? תיאטרון הפרינג' באר שבע ממשיך עם סדרת אירועי הספרות והפעם מארח ב-18/09 את הסופר גבי ניצן העומד מאחורי רב המכר המצליח, "באדולינה" המספר על מלך ומלכה מממלכה קטנה הבאים לביקור ייחודי בארץ ומעלים את רמת האופטימיות של תושבי ישראל.

כמו כן הוציא ניצן את סיפור הפנטזיה "פרא",את  "דיוטי פרי" המגולל סיפורים קצרים על מסעותיו של ניצן בעולם ו"שובה של המלכה"- ספר ההמשך ל"באדולינה". כל ספריו עוסקים בשאלת חופש הבחירה של היחיד וזכותו לחיות באושר ללא תלות בנסיבות חיצוניות. שחקני תיאטרון הפרינג' ימחיזו קטעים נבחרים מספריו ואורן אטיאס יראיין אותו על תחנות חייו שהפכו אותו  לסופר, עיתונאי ומנחה סדנאות כתיבה.

 גבי ניצן. צילום: אסף פרידמן

עלות כרטיס: 20 ₪

יום ראשון (18.9), שעה 20:00, תיאטרון הפרינג' באר-שבע

קישור להזמנת כרטיסים: https://did.li/6TTw5

טלמרקטינג: 08-6466657 שלוחה 1/2,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה