"מוזאור" - חנוכה 2022 במתחם המוזאונים של באר שבע



חנוכה ידועה כחג קשה במיוחד להורים, הילדים רוצים ללכת למופעים יקרים ורחוקים, בזמן שאין אפילו חופש מהעבודה. במיוחד בגלל זה מתחם המוזאונים בבאר שבע, מזמין את כל המשפה ל"מוזאור", חגיגות חנוכה עם תערוכות, סיפורים מרתקים, סדנאות ופעילויות חווייתיות.

סיור סובב מוזאונים "בדרך האור",

סיור חנוכה מיוחד דרך האור ושלושה מוזאונים: אנז"ק, פארק קרסו למדע ומוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח. סיור מרתק לכל המשפחה בו נתחקה אחר המשמעות הפיזית והרוחנית של האור בהיסטוריה, במדע ובאמנות. במוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח, המסיים את הסיור תבקרו בתערוכה "מסעות המזרח" המספרת את סיפורה של התיירות בארץ ישראל בסוף המאה ה-19, בסיור נראה כיצד מיצג האור במסורות הדתיות השונות את האלוהות וכיצד הוא מתבטא בחומרים ובצילום שנעשה מרכזי בתקופה זו. בחלקו השני של הביקור נבנה בעצמנו מכשירים לצפייה בצילומים תלת ממדיים. הסיורים יתחילו במרכז אנז"ק רח' אוסטרובסקי 4, 20-22/12 בשעה 10:00, מחיר 20 ₪, כרטיס משפחתי 50 ₪.

סיור מודרך מותאם לילדים בתערוכה "מסעות המזרח" ומסדנת נרות "מרבים אור".

בסיור תגלו את ראשית התפתחות התיירות בארץ ישראל. הילדים יצאו למסע מרתק בין ציורי נוף פסטורליים ומכשירי צילום קדומים. בנוסף,  בסדנת הנרות המסורתית של המוזאון הופכים נרות פשוטים לנרות מרהיבים בעזרת שעווה צבעונית, דמיון ויצירתיות. סדנה מושלמת להורים ולילדים מגיל 5. אפשר להביא מהבית נרות שתרצו לקשט.

מוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח, רח' העצמאות 60, 20, ו-22 בדצמבר בשעה, 10:30, 21/12 בשעה, 16:00, מחיר -35 ₪

מרבים אור, סדנת נרות. צילום- יוגב וענונו

צייד קיר- סיור גרפיטי בעתיקה לכל המשפחה.

לצד התערוכה "ברשות הציבור" שמציגה במוזאון הנגב לאמנות ומכניסה את אמנות הרחוב למוזאון, עושה המוזאון את המהלך ההפוך ולוקח אתכם לסיור ברחוב.

הסיור ברחובות העיר העתיקה של באר שבע הוא שיטוט של גילוי וקסם, בין פינות אינטימיות שבהן עשו אמנים אהבה עם העיר, ובין קירות שעליהם הכריזו בקול גדול מי הם ומה בעצם הם רוצים לומר.

23/12, בשעה 11:00 , ללא תשלום, יציאה ממוזאון הנגב, רח' העצמאות 60 ב"ש

צייד גרפיטי -סיור גרפיטי בעתיקה. צילום- רחלי מאור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה