לא רק זמרת: ורד מאירי חוזרת עם שיר חדש ובהפקה מוזיקלית משלה

$(function(){setImageBanner('4099ecc6-869b-4235-984d-d701ddcdbca4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

פגישה עם המוזיקאית הישראלית המבטיחה, ורד מאירי, היוצרת מאחורי השיר החדש 'מה אתה בוחר', שיצא היום, ומדבר על עולם האמת ועולם השקר, רק עם שינוי אחד ומיוחד: היא סיימה לימודי סאונד, ועכשיו היא מפיקה מוזיקלית של כל השירים שלה.


ורד מאירי. צילום: קארין תורג'מן

היא חוזרת והפעם עם טוויסט בעלילה: הזמרת, המוזיקאית והיוצרת, ורד מאירי, מבאר שבע, עם טייטל חדש בחייה של מפיקה מוזיקלית, ואת זה היא מוכיחה בסינגל החדש שהוציאה היום לאוויר העולם בשם "מה אתה בוחר", שמדבר על עולם של שקר ועולם של אמת, שאותו שרה בקולה המרגש כל נים בגוף ובלב. "השיר הזה הוא תוצאה של עבודה אישית, התנסות וחשיבה מחדש" מספרת ורד אחרי שישבה תקופה ארוכה באולפן ביתה והפיקה בעצמה את השיר, ועוד שירים נוספים שיתפרסמו בקרוב. "הייתי שם ימים ולילות" חושפת "עובדת על כל פרט ופרט בהפקת השיר. המוזיקה היא החיים שלי ואני מרגישה שכמו שאני עושה מוזיקה עם אהבה ותשוקה, אני גם מקווה שהקהל ירגיש זאת וייהנה מהשירים שלי".

 

מה הכוונה עולם של שקר ועולם של אמת?

"הוא בעיקר מעביר מסר חברתי, מזכיר לאנשים להיות נאמנים לעצמם ולחפש אתת האמת בתוכם, להבדיל בין העיקר לטפל. מילים חשופות, לחן מקורי ומקצב רוק'נרול, מקנים לשיר ייחודיות מרתקת שמתאים לכל גיל ולקהלים שונים ומגוונים". 

מה קרה מאז שנחשפת?

"בשנה האחרונה השירים הקודמים שהוצאתי נחשפו לאנשים חדשים וקיבלתי הרבה תגובות חיוביות ומעצימות עליהם. השיר האחרון שהוצאתי היה לפני למעלה משנה ובגלל שאני כותבת ויוצרת כל כך הרבה שירים, הבנתי שאני חייבת להתמקצע לא רק בתחום הפקות השירים, אלא גם בתחום הסאונד".

מה הכוונה?

"בשנה האחרונה השקעתי את כל הזמן שלי האנרגיות והמאמצים בתחום הסאונד וההפקה, זהו תחום שלוקח לאנשים עשרים שנה להתמקצע בו ולכן מבחינתי זה היה אתגר גדול למדתי ימים ולילות שלמים ועדיין לומדת, וכנראה שכל חיי אלמד את התחום הרחב והמופלא הזה".

עכשיו ורד החליטה להפיק את המוזיקה לעצמה בגלל שתי סיבות עיקריות. האחת, בגלל שהיא יוצרת שירים וחשוב לה להעביר אותם כמו שהיא רואה אותם, והשנייה, בגלל שעלות של הפקת שיר ואלבום מאוד יקרה. "אני מממנת הכל" שיתפה "ומבחינתי הבית והמשפחה שלי הם מעל הכל, ולכן לא ארצה לקחת סיכונים מיותרים. כמובן שלא אשלול בעתיד עבודה משותפת עם אנשים מקצועיים מהתחום".

עד כמה קשה להצליח בתחום בארץ?

"כמו בכל תחום אחר ובעיקר בתחום הזה, יש המון עשייה של הרבה אנשים מוכשרים ובקלות אפשר להסתכל על זה כתחרות, אבל אני מעדיפה לא להתייחס לזה ככה, אלא לבטוח בעצמי ובדרך שלי. זאת האמת שלי אני מוציאה אותה החוצה ומה שיקרה ויתפתח זה מלמעלה".

ספרי לי על השיר החדש שלך "מה אתה בוחר"

"זהו שיר ראשון שבחרתי להוציא מתוך המון שירים חדשים אחרי תקופה ארוכה, כי הוא שיר שמדבר על ההתמודדות מול העולם הגדול שיש כל כך הרבה דברים שיכולים לתעתע בנו ולקבע אותנו במקום. לכל אחד מאיתנו יש את האפשרות לבחור בעולם השקר שהוא העולם הקל או בעולם האמת שהדרך אליו הרבה יותר עמוקה ומורכבת. גם לי תמיד עולות השאלות האלה והשיר הזה מזכיר לי למצוא את נקודת האמת ולשאוב ממנה את הכוח, להתעלם מכל ההפרעות שמסביב ולהתקדם קדימה".

השלב הבא להוציא אלבום ראשון?

"בעזרת השם להוציא את כל החומרים שכתבתי והלחנתי לאלבום קונספט מסודר בסופו. להמשיך ליצור ולכתוב, שמעיין היצירה לא יעלם לעולם, ליצור ולהעביר חומרים גם לאומנים נוספים מוכשרים שאני מחוברת ואוהבת בישראל, לצאת לסיבוב הופעות עם החומרים שלי ובעיקר להצליח לגעת בכמה שיותר אנשים ולעזור לכמה שיותר אנשים דרך השירים שלי לרגש, להעצים ולשמח"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f272b15b-0cbe-4741-8431-eded50a6611b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה