כל הפעילויות בחול המועד פסח בבאר שבע!

$(function(){setImageBanner('8233bd8a-3820-4e52-a37e-29809e58dc9d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

חג הפסח מתקרב וימי חול המועד זו הזדמנות מצויינת לבלות עם כל המשפחה! נצלו את ימי החג וצאו ליהנות, במיוחד לשם כך אנו ב'באר שבע נט' ריכזנו עבורכם את שלל האטרקציות והפעילויות בבאר שבע והסביבה, חג שמח!

הפנינג משפחות בפארק ספורטק באר שבע

עיריית באר שבע, חברת כיוונים, מפעל הפיס וקרן קיימת לישראל מחוז דרום, מזמינות את תושבי העיר באר שבע והבאים בשעריה לחגיגת פסח ספורטיבית לכל המשפחה בפארק נחל באר שבע!

נתחיל בשעה 8:00 באימון והליכה עם רפי נעים. לחובבי הזומבה תחכה לימור ארליכמן עם סדנה מיוחדת מהשעה 10:30 ועד 11:30. במתחם הילדים יתקיימו מהשעה 10:00 עד 12:00 הפעלות לילדים, פינות יצירה, דמויות מסתובבות ותחנות היתוליות של 'רן בא לגן'. בשעה 10:30 תתחיל הצגה של 'ביחו הגדול והעץ העתיק'. במתחם האגם צפויה הרקדה עם אלישע גרינגולד בין השעות 11:00-14:00. הכניסה וההשתתפות ללא תשלום. 

מתי: ביום שלישי, 19.4.22, החל מהשעה 8:00 בבוקר יפעלו מתחמי הפעילות בקצב ותנועה אביביים.

איפה: פארק ספורטק באר שבע

קרדיט צילום: דיאגו מיטלברג 

קרקס בראבו- לילה מטורף במוזיאון 

המבקרים עזבו, השומרים נעלו את הדלתות וילדה אחת נשארה במוזיאון לגמרי לבד. היא נחשפת לראשונה לקסם המתעורר בלילה במוזיאון, בין העמודים התמונות והפסלים- המוזיאון מתעורר לחיים.  "לילה מטורף במוזיאון" הוא מופע קרקס וירטואוזי עם עלילה סוחפת ועוצרת נשימה בהשתתפות צוות אמני קרקס בינלאומי. גילאים 3 ומעלה.  

מתי: חמישי 21/04, 10:00 ו-12:30

איפה: סינמה סיטי באר שבע

פרטים נוספים: כרטיסים בלוטוס2164*  , https://www.circusbravo.co.il

קרדיט יח"צ 

פסח בנגב zoo בסימן בעליי חיים מדבריים

במהלך ימי חול המועד פסח, יוכלו המבקרים לפגוש את בעלי החיים המדבריים שבפארק הייחודי, לקבל הדרכות מענינות ומחכימות על החיים וההישרדות בחום המדברי, ולצפות בהאכלות מודרכת של בעלי החיים. האכלה וליטוף של עיזים גמדיות בפינת הליטוף.
מתי: חול המועד פסח 17-20/4/2022 9:00 – 16:30.

רכישת כרטיסים negevzoo.co.il

קרדיט נגב zoo 

הג'יפסי קינגס מארחים את שלומי שבת

להקת הג׳יפסי קינגס סוף סוף חוזרת לסיבוב הופעות בישראל עם האורח המיוחד – שלומי שבת! הלהקה שהפכה לסמל של המוזיקה הספרדית, עם סולנה המקורי אנדרה רייס, מלווה בלהקתו, תגיע לארבע הופעות בת״א, באר שבע וחיפה. לאחר הצלחת סיבוב ההופעות עם מירי מסיקה, הפעם החליטו חברי הלהקה לחזור לישראל ולארח את שלומי שבת. כחלק משיתוף הפעולה החליטו חברי הג׳יפסי קינגס להקליט גרסה ספרדית בינלאומית ללהיטו של שלומי ״ואני שר״. השיר כבש את תחנות הרדיו והפליליסטים בישראל ובמשך חמישה שבועות היה השיר המושמע בארץ.

מתי: 16  באפריל 2022

איפה:  אמפי עומר 

 

'פותחים דלת לעתיקה'

אם בא לכם לבקר במקום קצת אחר, עם שפע מקומות בילוי, נקודות קולינריה משובחות, אטרקציות באוויר הפתוח, גלריות ומלון בוטיק חדש, אז באר שבע זה המקום בשבילכם! מוזמנים לסיור חוויתי ומפתיע בסמטאות העיר העתיקה באר שבע, העיר היחידה שהקימו העות'מאנים במהלך 400 שנות שלטונם בארץ ישראל. לאחר פגישה במתחם "מלון הנגב", נצא לשיטוט בסמטאות העיר העתיקה, בו נחווה את ההתחדשות העירונית, נקודות הקולינריה החדשות, מבשלת בירה מקומית משובחת, גלריות חדשות, אמנות רחוב עכשווית, וכמובן, שדרת אוכל משובחת, שכולכם מוזמנים להישאר ולבלות בה באחת המסעדות המקומיות המשובחות אשר במדרחוב קק"ל ברחבי העתיקה.

מתי: ימי חוה'מ בתאריכים 17/4, 19/4, 20/4,  בין השעות 10:00-12:00 .

איפה: יציאה מ רח' העצמאות 26 , העיר העתיקה באר שבע.

המסלול מתאים לכל הגילאים, משך הפעילות כשעתיים בדרגת קושי קל. יש להביא מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע, קרם הגנה , והרבה מצב רוח.

 

שובו של האפיקומֶן- פסח במוזיאוני הנגב

בפסח הזה נשיב ביחד לגיבור העל אפיקומן את כוחות העל שלו, במשחק חוויתי, במהלכו נבצע משימות, במספר תחנות במוזיאוני הנגב בעיר באר שבע. גיבור העל אפיקומֶן. איבד את כוחות העל שלו. כמו כל גיבור על, יש ערכים וכוחות שמרכיבים את האישיות שלו ואפשרו לו לעזור לבני ישראל במשך עשרות שנים במדבר. לפני אלפי שנים חי אפיקומן במצריים, המצרים רדו בו ובבני ישראל, הוא הלך במדבר 40 שנים, מסע שגרם אפילו לגיבור על כמוהו לאבד את כוחותיו... האם תוכלו לעזור לו להשיב את כוחות העל שלו??

משתתפי המשחק יעברו במספר תחנות, בהם יצטרכו לבצע משימות, כל תחנה תשיב אליו כח אחד. אם יצליחו במשימות יקבלו חותמת ויעברו לתחנה הבאה, אם יעברו בכל התחנות ויאספו את כל הכוחות, יחזירו את אפיקומן להיות גיבור על ויזכו בפרס!

התחנות והכוחות: מרכז מבקרים באר אברהם- כח המנהיגות, מתחם המוזאונים- כח האמנות, מרכז הנצחה אנז"ק- כח הנחישות, תאטרון הפרינג' באר שבע – כח הערבות ההדדית, מתחם הקטר – כח התנועה ובית האמנים – כח היצירה

מתי: חול המועד פסח, ראשון עד רביעי, 17 – 20 באפריל בין השעות 10:00 ל 13:00.

את הערכה ניתן לקנות בכל מוקד ולבחור מהיכן להתחיל את המסע... מחיר: 50 ₪ לכל המשפחה

 קרדיט מתן כהן

 

נפלאות המוח וכיף בתערוכת "כוח המוח" החדשה ב'פארק קרסו למדע'

באמצעות אוסף משחקים חוויתי, מבוסס טכנולוגיות מתקדמות, חיישנים ואלגוריתמים פורצי דרך שמספקים חוויה ולימוד, תבחנו את היכולות הקוגניטיביות והגופניות שלכם. בין השאר: חדות המחשבה, הזריזות הקואורדינציה והתמצאות במרחב. בתערוכת "כוח המוח" שישה מוצגים אינטראקטיביים, יד ביד: משחק הבוחן את קואורדינציה, יציבות ואיזון. חד עין: המזהה חדות מחשבה, זריזות ופוקוס. בלתי נתפס: מזהה כישורי התמצאות במרחב, קואורדינציה וזריזות. צבע בום: בוחן חדות מחשבה וזריזות. דמיינו תמונה אחת ושמע אחר. הזמן קצר ואתם צריכים לעקוב אחר הוראות. צבעי גוף: מה הקשר בין צבעי גוף להתמצאות במרחב, יציבות ואיזון?  כוח המוח: דמיינו את הפנים שלכם "מתרסקות". באמצעות סנסור שמודד את גלי המוח, תהיו חייבים להתרכז ולהרכיב את הפנים מחדש ולזהות עד כמה אתם באמת בפוקוס ובעלי יציבות ואיזון.

בסיום 6 התחנות, תקבלו את תוצאות המשחקים שיספקו תמונה מעודכנת של היכולות הקוגניטיביות והגופניות שלכם. תגלו בסופו של האתגר עד כמה אתם באמת מפוקסים, יציבים בעלי חוש התמצאות במרחב ועוד. אם לא תהיו מרוצים מהתוצאות? תוכלו לחזור על האתגר ולשפר בזמן אמת, לא רק את תוצאות המשחק אלא את היכולות האמיתיות שלכם.

איפה: פארק קרסו למדע – העצמאות 79 ב"ש

מתי: חול המועד פסח .16/4 – 23/4

א, ב ד, ה 10:00 – 17:00  יום ג – 10:00 – 19:00

שישי ערב חג שני – 10:00 – 15:00

גילים:  5 ומעלה

קרדיט איגור סטדניק

סיורים מודרכים במרכז המבקרים אנז"ק ובאר אברהם

במהלך ימי חול המועד פסח, יצאו סיורים מודרכים באתרים ייחודיים לעיר באר שבע כמו מוזיאון אנז"ק ובבאר אברהם, הממוקמים בשולי העיר העתיקה. הסיורים שיועברו באמצעות מורי דרך מקצועיים, תושבי העיר והנגב, יקחו את המבקרים למסע היסטורי, בין דורי וחוויתי בין הסיפורים והימים הסוערים שידעה באר שבע ואזור הנגב.

מתי: כל ימי חוה"מ פסח, מוזיאון אנז"ק ובאר אברהם. בין השעות 10:00-14:00

פסח בבאר אברהם 2022 

כוכבי הנינג'ה, שחקני הפועל באר שבע ואתם נפגשים בפסח נינג'ה בבאר שבע!

רוח הנינג'ה סוחפת את באר שבע בהפקת ענק חגיגית ויוצאת דופן בנוף הדרומי: אטרקציית הילדים והמשפחות הגדולה ביותר בישראל מגיעה לפארק המדע היחיד מסוגו בארץ. שבוע שלם של חוויות מטורפות באחד ממרכזי המדע והטכנולוגיה המושקעים והמתקדמים בעולם עם 10,000 מטר של מתקני ענק ופעילויות לכל גיל שהופך לפארק הנינג'ה ילדים הגדול בישראל!

הפקת הענק וכוכבי הנינג'ה מגיעה לחזק ולתמוך בבירת הנגב ותושבי הדרום ומזמינה, יחד עם פארק קראסו למדע ושחקני הפועל באר שבע את הציבור הרחב לחגיגה ספורטיבית יוצאת דופן: משחק עם שחקני הפועל ב"ש במתקן כדורגל חווייתי עם 6 שערים, כוכבי נינג'ה יגיעו, ייתנו טיפים להצלחה במסלולים ויחלקו חתימות והרבה סלפי למזכרת, קירות טיפוס, חדרי משחקים, מתקני ג'ימבורי ענקיים, חדרי בריחה מדעיים משוכללים, מופעי קרח ואש, פעילויות מדע מטריפות, תצוגת עידן הדינוזאורים, מבוכים, פעילויות יצירה מעץ, הדפסת משחקים בתלת מימד, תערוכת "כוח המוח" – חוויה על חושית מרתקת ועוד המון הפתעות מיוחדות!

8 ימים של אירוע בלתי נשכח בין התאריכים 16-23.4, בשעות 10:00- 17:00. במקום תוצב אבטחה ותינתן חנייה חינם לבאים. האירוע מיועד לכל המשפחה מגילאי 2 ומעלה. לינק להרשמה ורכישת כרטיס יומי: https://sci-park.smarticket.co.il/iframe/

קרדיט יח"צ

מיזם התיירות הבאר שבעי I LOVE BASH - חוגג את חג הפסח עם סיורי התחדשות עירונית בבירת הנגב

במהלך חוה"מ פסח יתקיימו בבאר שבע סיורי טבע עירוני בהדרכת מיזם התיירות המוביל I LOVE BASH שפועל לחשיפת העיר באר שבע בפני הקהל הישראלי והבינלאומי. במסגרת הסיורים, הפונים למשפחות וילדים, תצאו למסע אל עבר העבר של העם היהודי במצרים היישר לארץ ישראל המובטחת ובקפיצה ישירה להווה במדבר המופלא של באר שבע.

הסיורים יצאו ממיצב קריעת ים סוף הממוקם בחלקה הדרומי של העיר, ויעברו דרך טיילת הגשר הטורקי – שם תשמעו סיפורים על מבקשי החופש והדרור, תלמדו על בעלי החיים החיים באזור, הציפורים והצמחים, ותצללו אל העבר הרחוק בו חיו עמים שונים בעיר באר שבע.

לאחר חציית הגשר, תסיירו בין נופים הקסומים של פארק נחל באר שבע המתחדש. בפארק תיהנו מטיול בין הבוסתנים, פינות החמד, הפריחה הצבעונית לאחר הגשמים האחרונים, החורשות ונקודות התצפיות על העיר באר שבע וסביבתה. יחד, תפעילו את החושים – תריחו, תתבוננו, תמששו ובעיקר תהנו מטבע קסום וירוק בליבה של העיר.

נקודת מפגש: הכניסה לסינמה סיטי, באר שבע

מתי: 18/04 חול המועד פסח
סיור ראשון: 10:00, סיור שני:12:30

עלות: 20 ₪ למשתתף מגיל 4

לפרטים נוספים: אתר I LOVE BASH

סיור לכל המשפחה. קרדיט צילום - I LOVE BASH  

אליעד - מופע שקיעה

אליעד פותח את סיבוב ההופעות החדש  ״תמיד חלמתי״ לאלבומו השלישי שיצא במאי 2018  ברחבי הארץ עם להיטים משלושת אלבומיו האחרונים בעיבודים חדשים בסאונד מדויק ותאורה מיוחדת.

מתי: ראשון 17/04, 19:00

איפה: אמפי עומר

פרטים נוספים

 

הצגות ילדים של בית הספר למשחק גודמן

עץ ההפתעות- הצטרפו לבובו וננה בשיעור חשוב על חברות וקבלת האחר - הפקת ילדים - לגילים הרכים של שנתיים עד ארבע. נבדלת- הפקה מקורית - מה קורה כאשר לגילי, תלמידת כיתה ו, יש באותו היום את משחק האליפות בכדורגל ואת ריקוד מסיבת הסיום? האם גילי צלך אחר ליבה או שתכנע ללחצים החברתיים.

מתי: 18-20/4 בשעות 10:00 ו12:30.

לרכישת כרטיסים- https://www.act-b7.co.il/show-list/

 

יציאת מצרים - פסח 2022

יובל המבולבל ילד שובב ומבולבל נקלע למסע בזמן בו הוא פוגש את שלל הדמויות מתוך סיפור האגדה: בת פרעה, רעמסס משה ואהרון. יובל מצטרף למשה ובני ישראל במאבק על החירות ויציאה ממצריים וכך מבין יובל את המשמעות של חירות אמיתית.

הצגה חובה לכל ילד! מחזמר מצחיק ומרגש לכל המשפחה המספר את סיפור יציאת מצרים כפי שלא סופר מעולם מנקודת מ בטו של ילד תמים. בהשתתפות יובל המבולבל וכוכבי הישרדות 2021.

מתי: שלישי 19/04, 10:00, 12:30, 16:00

איפה: תיאטרון הסינמה סיטי, באר שבע

פרטים נוספים

 

 - VENTO SHOW לציון יום כדור הארץ

מופע פורץ דרך לכל המשפחה. ונטו הוא לא רק מופע, אלא אירוע אינטראקטיבי ויזואלי מרהיב המתאים לכל המשפחה, מבית היוצר של אילן עזריאל (יוצר המופע הבינלאומי "אלומיניום") ובבימויו של אודי גוטשלק.

בשעה שכדור הארץ  מאוים  על ידי ההתחממות הגלובלית, צריכה מוגברת ופסולת העומדים לכלותו, מגיע ונטו, האיש הנכון בזמן הנכון.  בניסיונו להציל את כדור הארץ מפגעי הטבע והאדם עצמו, חוצה ונטו ימים ויבשות, צולל למעמקים ואף ממריא לחלל.  ונטו סוחף עימו את הקהל למסע קסום -  בסיוע עשרות מאווררים ומפוחים ומאות יריעות ושקיות פלסטיק משומשות שנגזרו, נתפרו והודבקו ידנית לכדי דמויות ויצורים מרהיבים. על הבמה שילוב של מוזיקה, תנועה, אפקטים מיוחדים והרבה דמיון ורוח, החוברים לכדי יצירת אמנות ויזואלית מהפנטת ופורצת דרך.

מתאים לכל המשפחה ולילדים מגיל 5.  משך המופע כ-70 דקות ללא הפסקה.

מתי: רביעי 20/04, 17:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

 

אלכרואד ולמקוח'ה - הצגה מרוקאית

אנו שמחים להציע הצגה חדשה ומצחיקה בשפה המרוקאית , קומדיה מרוקאית עשירה.
פלורי עשירה מתגוררת- במרקש וחיה לבדה אך דואגת לשכן- הזמר מואיז'ו ומבשלת לו רואה בו כאח יקר  והוא שר לכבודה בתקווה שתרמוז לו באהבה. ומגיע ז'וזו  הכרואד מצרפת ובתחכום מצליח להתגורר בביתה ––למורת רוחו של מואיז'ו הזמר שמרגיש שהוא מפסיד את אהבתו לאורח הבלתי רצוי. קומדיה מצחיקה ומקסימה בשפה המרוקאית נטו ,ע"פ המחזה המצחיק  של הקומיקאי הגדול עבאדל-ראוף .

מתי: שלישי 19/04, 20:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים

 

הרפתקאות ינץ לוי

בואו לצחוק, להתרגש, לשיר ולרקוד עם דוד אריה, סבא אליהו, המורה דרורה ואיש היער. מערכונים ושירים מקוריים והרפתקה חד פעמית!  ינץ לוי הוא מחבר רבי המכר "הרפתקאות דוד אריה", "כשסבא אליהו היה קטן", "המורה דרורה לא מפלצת" ו"סיפורי איש היער".

מתי: שבת 23/04, 11:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

 

פסטיבל "מפה ומצה"- יומיים של פסטיבל חגיגי לכל המשפחה

 שני ושלישי, 18-19.4.22 בין השעות: 10:00-16:00. הפעילויות של הפסטיבל יתקיימו בבאר שבע במתחם הקטר ומוזיאון אנז"ק.

18/4 , יום ב' בשעה 11:00 הצגת ילדים"פרח לב הזהב"- תיאטרון הילדים הישראלי

סיפור על ילד שאמו חולה, אולם רופא זקן מסביר לילד כי הדרך להצילה היא ע”י מציאת פרח אדום ולו לב זהב הנמצא בהרים הרחוקים, ולאחר שאימו תריח אותו היא תבריא. כך מתחיל מסעו של הילד אל תוך היער ותועה בדרך. בדרך הוא פוגש חיות שונות שמוכנות לסייע לו ולהראות לו את הדרך בתמורה למשהו. כשהילד מגיע לשפת הנהר הוא רואה את הפרח המיוחד, קוטף אותו וממהר הביתה. הילד מגיע לביתו יחף רעב ופצוע ומעניק לאמו את הפרח.  לאחר שהאם מריחה אותו היא מיד מבריאה. האם מחבקת ומנשקת את הילד וכל פצעיו מתרפאים.

12:30 "העץ הנדיב"- תיאטרון הילדים הישראלי

תיאטרון הילדים הישראלי גאה להציג את הסיפור המופלא של "העץ הנדיב". עלילת הסיפור נסבה אודות מערכת היחסים ארוכת השנים וסיפור אהבתו הגדולה של עץ כלפי ילד ונכונותו להעניק מעצמו ללא תנאי. כאשר הילד היה קטן, הוא שיחק עם העלים, טיפס על הגזע, אכל מפרותיו של העץ, התנדנד על הענפים וכשהיה מתעייף היה נרדם בצלו של העץ. אך כשגדל, הוא חדל לבקר את העץ לתקופה ארוכה. וכך במהלך השנים הילד חוזר לעץ כנער מתבגר, כאדם מבוגר  וכאדם קשיש. ובכל שלב בחייו כשהילד שב לבקר את העץ, הוא חוזר עם רצונות אחרים אך העץ ממשיך לעשות כל שביכולתו על מנת לגרום לילד להיות מאושר. במהלך חייו מעניק העץ מעצמו אהבה רבה עד שנשאר גידם אך מאושר מעצם הנתינה.

12:30-15:00 משחקים של פעם ומתחמי ילדים- 7 תחנות

11:00-15:00 שחקנים תקופתיים דמויות היסטוריות

11:00-15:00 סיורים מומחזים באתר ובגלריה מקומית

סיורים מודרכים, כניסה לקרון טרקלין וצפייה מייצג. חצר משחקים מוזיקלית, גלרייה עם תערוכה של אמנים מקומיים, חוברת הפעלה 'מגלי עבר' ודוכני מזון. יש להזמין כרטיסים דרך האתר.

19/4 יום ג' בשעה 11:00- הצגת ילדים "היפה והחיה"- תיאטרון בים בם בום

בל , ביתו של סוחר עני, משלמת את חובה  של אביה לחיה, עוזבת את אחיותיה ועוברת  לגור עם "חיה" בטירה שלו.  שם היא מכירה חברים חדשים ולומדת מהו  כוח הידע והקריאה,  להכיר בני אדם מבפנים ולא לתת למראה  החיצוני להתל בנו והכי חשוב: ללמוד מהי  כוחה של האהבה. 

בנוסף, לרשות המבקרים במקום ללא תשלום סיורים מודרכים, כניסה לקרון טרקלין וצפייה מייצג. חצר משחקים מוזיקלית, גלריה עם תערוכה של אמנים מקומיים, חוברת הפעלה 'מגלי עבר' ודוכני מזון.

קרדיט- מתחם הקטר באר שבע 

פסטיבל לאמיצים בלבד בסינמה סיטי באר שבע!

קניון סינמה סיטי באר שבע, מתחם הבילוי, התרבות והקניות של הדרום מזמין את כל המשפחה לחגוג את את חג הפסח בפסטיבל הגדול בדרום! הפנינג ענק עם 5 אטרקציות מרכזיות לכל המשפחה בין התאריכים 17-20.4.22 בשעות הבוקר ואחר הצהריים.

בין שלל הפעילויות בהפנינג תוכלו למצוא: מתחם מבוך פחד מתנפח – לאמיצים בלבד!, אתגר האומץ, עמדת איפור – סרטי אימה!, מתחם יצירה מהסיוטים, דמויות שטח מפחידות וענקיות ועוד.

מתי: ראשון – רביעי, 17-20.4: ראשון החל מ-14:00  -11:00 ועד יום רביעי ב-16:00-19:00

איפה: סינמה סיטי באר שבע

 פסטיבל לאמיצים בלבד, סינמה סיטי באר שבע

 

פסח בטבע הישראלי: יוצאים לחירות בפעילויות לכל המשפחה

רשות הטבע פותחת בפניי הציבור את האפשרות להירשם לפעילויות במהלך חופשת הפסח. אטרקציות, הפעלות הכוללים מופעי "נושמים תרבות" בשיתוף מפעל הפיס וסיורים והדרכות בשיתוף משרד התיירות. צאו לטייל בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע במהלך חופשת הפסח וליהנות מחוויות מלהיבות לכל המשפחה.

הצגה לכל המשפחה: "הולך בתל" בתל באר שבע + הפנינג תחנות

הצגה מטיילת ומצחיקה בעקבות 3,000 שנות מורשת במדבר באר שבע. בואו להיסחף אחרי יעקב טרנר, אברהם אבינו, חיילים פרסים ופרשים ניו זילנדים בדרך אל הפיכתו של תל באר שבע לאתר מורשת עולמית.

תל באר שבע הוא תל מקראי חשוב ואחד משלושה אתרים מתקופת המקרא שאונסק"ו כלל ברשימת אתרי המורשת העולמית. התל משקיף על מרחב החיים שבו פעלו אבות האומה אברהם, יצחק ויעקב. מן התל נשקף מראה יפה של העיר באר שבע החדשה.
אחרי ההצגה, אתם מוזמנים לרחבה למרגלות התל להפנינג משגע שבו תוזמנו לבנות מזבח, לפתור מבוך משפחתי וללכת יחד אל העבר כשאתם נועלים סנדלי ענק.

היכן: גן לאומי תל באר שבע.

מתי: בימים ראשון ושלישי 17+19.4 בחוה"מ פסח בשעות 10:00+12:00.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויי מטמון.

 גן לאומי תל באר שבע. צילום קובי חזן רשות הטבע והגנים

פסטיבל האתני בגן לאומי ממשית

העיר העתיקה ממשית מתעוררת לחיים בפסטיבל משגע של מוזיקה ומחול אתני! עשרה מופעי מוזיקה ומחול לאורך כל היום, משובצים בתוככי השוק הנבטי המסורתי. ובשוק – כל טוב הארץ: חרש ברזל, שטיחים, ציור בחול, כלי נגינה, יד שנייה, בית קפה ומזון.

מדי שעה עגולה יֵצא סיור לרחבי העיר בהדרכת מורה דרך.

מנהלת אומנותית: לירון בן יעקב

מומלץ לשלב לינה בחניון הלילה, להזמנת לינה

היכן: גן לאומי ממשית

מתי: ראשון–רביעי 17-20/4. אפשר לתאם ביקור לשעות 9:30-12:30, 12:30-15:30, 15:30-18:30, כניסה אחרונה בשעה 16:30.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויי מטמון.

צילום מנו גרינשפן

 הצגה לכל המשפחה: אחרוני מצדה

הצגה מקורית ומפתיעה, המשלבת אמת היסטורית עם וירטואוזיות קרקסית, בביצוע שחקני תיאטרון "אספלט", מלווה בהדרכה ייחודית בתום ההצגה.

היכן: גן לאומי מצדה

מתי: ראשון עד רביעי 17-20/4 בשעות 10:00 ו-13:00.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויים. מומלץ לשלב עם לינה בחניון לילה מצדה מערב.

להזמנת לינה בחניון הלילה מצדה מערב אונליין

 

הצגה לכל המשפחה: המלך של תל ערד

מסע מטייל היתולי עם דמויות ססגוניות ומצחיקות לאורך עיר כנענית בת 5,000 שנה מהקדומות בעולם, ומשם למצודה מקראית הצופה על בקעת ערד כולה ולמאגר מים חבוי.

מומלץ לשלב עם לינה בחניון הלילה. להזמנת מקום

היכן: גן לאומי תל ערד. ניפגש בכניסה.

מתי: חוה"מ פסח 18+20/4 בשעות 10:00+12:00

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויי מטמון.

 תל ערד. צילום: מוסא אל כמייסא, רשות הטבע והגנים

 

רד בנד בהופעה

אחרי ששרפו את כל הבמות בארץ, רד אורבך והלהקה הכי מדליקה מגיעים להקפיץ ולהזיז אותכם במופע חשמלי שיעיף אותכם באוויר.

מתי:  יום ראשון, 17/04/2022, 22:00

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

 

פול טראנק במופע חדש לרגל צאת אלבומם "ממותה"

פול טראנק מגיעים לבאר שבע בחול המועד פסח ומזמינים אתכם למסיבה חגיגית לרגל אלבומם החדש - "ממותה".

מתי: יום רביעי, 20/04/2022, 21:30

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

 

אירועי פסח בהיכל קדמא, בבאר שבע

פסח כשר ושמח במחלקה לתרבות תורנית עם מגוון פעילויות ברחבת היכל "קדמא": ביום ראשון (17.4) החל משעה 17:00 הצגת ילדים "גשם של סלרי" דרמה סוחפת ומפתיעה. ביום שני (18.4) החל משעה 16:00 - מופע כלבים מלהיב, וביום ג' 19.4 מופע תוכים מאולפים במופע מרהיב החל מהשעה 16:00

כתובת: רחוב אבוחצירא 3, באר שבע

 

סיור טבע בשכונה

לא צריך לנסוע רחוק כדי להתוודע לטבע פראי שנמצא מתחת לאף שלנו: ציפורים מצייצות, פריחה מרהיבה, בעלי חיים מרתקים נמצאים ממש כאם סמוך לביתנו.

הסיור מיועד לכל המשפחה מקטן ועד גדול ובמהלכו נכיר פינות טבע קסומות, מתוודע לעצים, פרחים, נשמע סיפורים מרתקים ונכיר מיזמים התורמים לקיימות העירונית בשכונה ד'. 20/4 בשעה 16:00. 

להרשמה https://forms.gle/Dz7X7ZKksMC2BYCT9

 

 פסח 2022 בהיכל הקרח Ice Peaks  בסינמה סיטי ב"ש

היכל הקרח  Ice Peaks בבאר שבע, מציע החג בילוי משפחתי כייפי במיוחד. בכל ימי החג ימוקם גלגל אפיקומנים סמוך לקופות במתחם. בין התאריכים 07.04-23.04.2022 יתקיימו שעשועוני קרח נושאי פרסים.

כמו כן בימים אלו ובמהלך כל החג מוצגת במקום תערוכת צילומים מרהיבה בשיתוף סנאפ המרכז החברתי לצילום, מרכז המכשיר אנשים עם מגבלה לעיסוק בתחום הצילום. בתערוכה עבודות המתעדות רגעים מרגשים שלהם על הקרח.

איפה: היכל הקרח Ice Peaks  בסינמה סיטי ב"ש

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק: "Ice Peaks"

צילום: סנאפ המרכז החברתי לצילום 

פסטיבל מיוחד

תיאטרון הפרינג' באר-שבע מזמין אתכם לפסטיבל מיוחד- הצגות ילדים לילדים מיוחדים. פסטיבל מיוחד הוא פסטיבל של הצגות ילדים המונגשות ומותאמות גם לילדים מיוחדים ומאפשר לכולם ליהנות מתיאטרון ילדים איכותי ומהנה. הפסטיבל מתקיים במהלך חול המועד פסח בין התאריכים 19-21.4.

במסגרת הפסטיבל, יעלו שלוש הצגות ילדים חווייתיות ומהנות. "שמעתם על צב שעזב את הבית?" שתעלה ביום שלישי, "מוצרט הקטן" ביום רביעי, "דון בדימיון" ביום חמישי. . מחיר כרטיס: 50 ₪ לילד, הורה ללא עלות.

מתי: ימים שלישי-חמישי (19-21.4), שעה 17:00

איפה: תיאטרון הפרינג' באר-שבע

 מוצרט הקטן. צילום: ווצטך ברטניקי

 

פסח מהסרטים ב-yesPLANET באר שבע

החל מה-13 באפריל ועד ה-23 באפריל, רשת yesPLANET תחגוג את חג הפסח. לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע יוצאת דופן, יוכלו רוכשי הכרטיסים לאסוף כרטיס גירוד לפני הכניסה לסרט, לגרד ולזכות בפרסים שווים, כאשר כל כרטיס זוכה!

כל קניית כרטיס לסרט במתחם יס פלאנט באר שבע (או כל מתחם יס פלאנט אחר), תזכה את הרוכשים בכרטיס גירוד שימתין בקולנוע וכל כרטיס זוכה בפרס מבין מבחר הפרסים שמשתתפים במבצע: 1+1 על כרטיסים לסרט, מנוי ל-6 סרטים, כרטיסים ל-VIP ולאולמות המיוחדים של הרשת ה- IMAX, DX4 ועוד, ההשתתפות בכפוף לתקנון ומגיל 18 ומעלה בלבד*

יחד עם סופר פלאנט במהלך חול המועד פסח יוכלו המבקרים להנות מהקרנת הופעה של ענקית הK-POP - להקת Seventeen ב-20.4 וממיטב שוברי הקופות של פסח: "סוניק הסרט 2" "מורביוס", "חיות הפלא: הסודות של דמבלדור", "אמבולנס", "אדומה אש", "לא רעים בכלל" ועוד.

מתי: מה-13  באפריל ועד ה-23 באפריל

איפה: מתחם yes PLANET בבאר שבע

צילום: איל תגר

יער של חוויות

השנה נפגוש את הציבור הרחב ברחבי הארץ בפעילויות חווייתיות בנושא "שומרי היער, על האקלים והסביבה". בסיוע של מדריכי קק"ל נשחק בסולמות ונחשים, נמשיך למשחק ניווט בנושא קיימות ואקלים באפליקציה "חוויה ביער". דמויות שטח ביניהם אביר הניקיון דון קישוט והאביר על הסוס שמשימתו שמירה על יער נקי. נקיים מעגל נגינה עם כלים ממוחזרים, ניצור מקל גשם, הרצאה בנושא ציפורים ועוד. הכניסה חופשית

יום ראשון ט"ז בניסן תשפ"ב 17 באפריל 2022: דרום-יער להב

יום שני י"ז בניסן  תשפ"ב 18 באפריל 2022: דרום- יער המלאכים

יום שלישי י"ח בניסן  תשפ"ב 19 באפריל 2022: דרום- בית אשל

יום רביעי י"ט בניסן  תשפ"ב 20 באפריל 2022: דרום- יער יתיר

 

הפנינג פסח ביער המלאכים

הפנינג פסח לקהל הרחב. סדנאות יצירה, הצגת ילדים, הפעלה מוזיקלית ומופע.

יום שני י"ז בניסן  תשפ"ב 18 באפריל 2022

פרטים נוספים ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550 או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

 

הפנינג פסח ביער יתיר

סיור מודרך, משחק ניווט חוויתי, סדנאות יצירה ועוד

יום שלישי י"ט בניסן  תשפ"ב 20 באפריל 2022

פרטים נוספים ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550 או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

 יער יתיר. צילום: יעקב שקולניק

טיולי אביב - חוה"מ פסח ניסן תשפ"ב

קרן קימת לישראל מזמינה אתכם ליהנות מטיולי אביב מודרכים בחוה"מ פסח באתרים קסומים ביערות ובפארקים ברחבי הארץ. הטיולים יימשכו כשעתיים, בשילוב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה קצרה בשבילי היער.

ימים ראשון-רביעי, חוה"מ פסח 17 - 20 באפריל תשפ"ב בשעות: 10:00 ו 12:30

בתשלום: 10 ₪ למשתתף.מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט www.salkkl.org.il

אל האגם בפארק ירוחם

נטייל בפארק ירוחם, נווה מדבר הצובע בירוק את מישור ירוחם. נבקר בבאר ירוחם שם לפי המסורת נחה הגר עם בנה ישמעאל כאשר תעתה במדבר באר שבע. נמשיך אל מצפור האגם לתצפית על הנופים מסביב ועל ציפורים המבקרות בו. נסיים בסכר הנטוי על נחל רביבים. הסיור בחלקו רכוב ובחלקו רגלי.

מתי? יום שלישי, י"ח ניסן תשפ"ב, 19 באפריל 2022

היכן: פארק ירוחם

אל מצודת פטיש ונחל פטיש בפארק אופקים

נטייל בפארק אופקים, יער נטוע ע"י קק"ל, לגבעה שעליה מבנה אבן עתיק - מצודת פטיש. המצודה הוקמה בשנת 1894, אחת משלוש מצודות משמר טורקיות שנבנו בנגב המערבי באותה תקופה. למרגלות המבנה, נמצאת מערה גדולה ומרשימה, ובה עמודי תמך גדולים - ככל הנראה מחצבה תת קרקעית שאולי שימשה גם כמאגורת מים. נבקר גם בשונית אלמוגים שהתאבנה המהווה תופעת טבע נדירה.

מתי? יום רביעי, י"ט ניסן תשפ"ב, 20 באפריל 2022

היכן: פארק אופקים

פארק אגם ירוחם

סיור "טעימות"- 120 שנות  עשייה בקק"ל ובמפעלי ההתנדבות  

סיורים חווייתיים, פתוחים לקהל הרחב בדגש על אפשרויות ההתנדבות בקק"ל. בסיורים "יטעמו" המשתתפים בפועלם ועשייתם של המתנדבים בקק"ל.

דרום- תחנה מרכזית באר שבע. יום שני י"ז בניסן  תשפ"ב 18 באפריל 2022

נסייר באוטובוס בין אתרים שבאחריות קק"ל ונפגוש מתנדבים, שמתנדבים באתרים השונים, בית אשל, יער מיתר ויער רמות.

 

חוגגים חוה'מ פסח לכל המשפחה עם עיריית שדרות ומרכז Mall 7

הפעילות, שמתבצעת בשת"פ עם עיריית שדרות תתקיים ביום א' 17.4 וביום ג' 19.4, החל מהשעה 10:00 בבוקר. הפנינג פתיחת אביב המיוחד יכלול מתחם יצירה ברוח החג, מתחם בועות סבון, עמדת איפור פנים, קעקועי זהב בסגנון מצרי, בלוני צורות, קיר גרפיטי , סדנת שזירת פרחים, מתנפחי ענק ועוד. בנוסף, בכל יום מהפעילות בשעה 12:00 תחל הצגת ילדים! ב 17.4- סוד מראת הקסם המופלאה, וב- 19.4 הצגת ילדים נסיך צפרדע. הכניסה חינם וללא תשלום. 

 

מרכז מבקרים חלב בראשית

תערוכת צילום: ארץ בראשית – חיים וטבע במדבר

תערוכה מיוחדת בת 144 תצלומים עוצרי נשימה של 20 צלמי טבע תושבי הנגב. התערוכה מעוררת החשיבה ממבקשת להציג זוויות אחרות להסתכל על החיים בנגב ולעורר תקווה דרך המראות הנדירים והיפים של עולם החי, והטבע שתפסו צלמים בדואים ויהודים בעדשת המצלמה.
ניתן לבקר בתערוכה בכל יום החל מ 11.4.22 עד ה-1.6.22 בין השעות 9:00 ל-16:00. במרכז המבקרים חלב בראשית, תראבין א-צאנה .

בנוסף, מרכז המבקרים מזמין את כל המשפחה לפסטיבל מדבר ססגוני וחגיגי במהלך חול המועד פסח. זה הזמן לצאת למדבר ולהכיר את הנוף והטבע הייחודי לצפון הנגב ולבעלי החיים בו באמצעות מגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה. בין הפעילויות המגוונות שיתקיימו ב'פסטיגמל' נמצא רכיבה על גמלים וסוסים, מפגש עם חיות בר, הפרחת בועות סבון, קליעת צמות, הדרכה אינטראקטיבית ועוד. כרטיס מגיל שנתיים ומעלה בעלות 40 ש"ח, כניסה חינם לגימלאים.

 לבירורים ויצירת קשר – 077-3295116 משרד.

 קרדיט: עאטף תראבין

אגדה של פסח בערד

יתקיימו מגוון פעילויות, מופעים ואטרקציות לכל המשפחה בעיר ערד. עיריית ערד מזמינה את המבקרים והמטיילים להגיע ולהנות מכל הטוב שיש לעיר להציע.

כל המידע באתר מתנ"ס ערד https://bit.ly/36SvTqw

פתיחת תערוכה הקופסא בסלון:

המרכז לאמנות עכשווית בערד פותח שוב את "הקופסה", התערוכה המקומית השנתית.

התערוכה הקרובה לא תתמקד רק באמנות פלסטית, אלא גם בסוגים שונים של חפצים (תרבות חומרית) וארטיפקטים, המעידים על חברה ותרבות ומוצגים לראווה דווקא בבית .בתערוכה זו, המבקרים מוזמנים לצעוד צעד נוסף בהיכרות ובקשר בין הקהילות השונות ולהציג את המגוון התרבותי והאנושי בעיר, דרך אחד החדרים החשובים בבית - הסלון.

בתערוכה זו יציעו המארחים למבקרים להוריד את קירות הבית ולחשוף את הבחירות האסתטיות ואת הפריטים הייחודיים בבתים שונים בעיר.

התערוכה הינה בשיתוף עם מרכז הגישור והדיאלוג של המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית ערד.
איפה? במרכז לאומנות עכשווית בערד

בריא לי – יום בריאות עירוני:

מתנ"ס ערד בשיתוף כל קופות החולים בעיר, מד"א ואיחוד הצלה, מזמינים אתכם ליום בריאות עירוני נפלא .התושבים מוזמנים להשתתף בפעילויות, להאזין להרצאות, לצפות במופע מוזיקלי משפחתי ועוד. המטרה היא להעלות את המודעות לבריאות האישית, לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה.

במסגרת "בריא לי" תופיע להקת "התפוזים":

התפוזים הם חבורת מוזיקאים מוכשרים המשלבים בין שתי האהבות הגדולות שלהם: לטייל בארץ ישראל ולשיר שירים של אריק איינשטיין. המופע מספר את סיפור המסע של התפוזים ברחבי המדינה, בליווי שירי הילדים של אריק איינשטיין - קלאסיקות שאהובות על הורים וילדים כאחד.

 ההופעה תכלול ביצועים מרגשים וחוויה ייחודית לכל המשפחה עם שירים כמו: אדון שוקו, מכופף הבננות, גברת עם סלים, קילפתי תפוז, מה עושות האיילות בלילות, שלוש ארבע לעבודה ועוד רבים אהובים ומוכרים.

הכניסה חופשית!!!

 מתי? יום שני, י"ז ניסן תשפ"ב

18.04.2022
בשעה 16:30

איפה? במתנ"ס ערד
הכניסה חופשית

 התפוזים - קרדיט: גאיה סעדון

 

שימי תבורי בהופעה חיה

מתנ"ס ערד עושה לכם אגדה של פסח והפעם, הופעה חיה של אגדה ים תיכונית אמיתית - שימי תבורי!

לאורך השנים נחשפנו לקלאסיקות המרגשות בגוון הקול הייחודי של שימי תבורי, לצד האישיות הבימתית הכובשת שלו. שימי תבורי חורך את הבמה כשהוא מצויד בעשרות להיטים על זמניים, ביניהם: עוד סיפור אחד של אהבה, אתמול היית שונה, לילה בלי כוכב, אין לי אהבה, הלנה, צלצלי אליי ועוד...

חשוב לדעת! הכניסה להופעה בחינם אך מחייבת רישום מראשלא תתאפשר כניסה ללא רישום

מתי? יום שלישי, י"ח ניסן תשפ"ב

19.04.2022

בשעה 21:00

איפה? ברחבת המתנ"ס בערד

 שימי תבורי - קרדיט: י, ישראל

 

פעילות יצירה לילדים לפי יצירתה של האמנית חני רוטשילד

חוויה אינטראקטיבית לכל הגילאים במרכז לאמנות עכשווית בערד,

סביב המיצב ״מקום בטוח״ שנוצר בהובלתה של האמנית הקנדית/ישראלית - חנה רוטשילד. מדובר בפרויקט קהילתי, שיזמה האמנית במהלך תוכנית ״שהות אמן״ בערד. הפסל מוצג בגלריה כחלק מהתערוכה ״הקופסה בסלון״. 

חשוב לדעת: הסדנה מיועדת לגילאי 7 ומעלה.

 מתי? יום רביעי, י"ט ניסן תשפ"ב

20.04.2022

בשעה 11:00

איפה? רחבת הלובי של הגלריה

 

דיקלה בהופעה חיה

מתנ"ס ערד עושה לכם אגדה של פסח והפעם בהופעה חיה של האחת והיחידה - דיקלה !

היא הפליאה בנו עם אלבום המופת והמופע "ואם פרידה", שהעמידו אותה כאחד מהקולות העוצמתיים, הייחודיים והאיכותיים במוסיקה הישראלית, והזניקו את דיקלה עם שני תארי זמרת השנה ברשת ג', פרס אלבום השנה של אקו"ם, אינספור השמעות ברדיו ומופעי סולד אאוט על במות בכל רחבי הארץ. 

בשנתיים האחרונות דיקלה הגיעה לפסגות וגבהים חדשים ותוך כדי עבדה על האלבום החדש "סיפור אופטימי" ממנו יצאו כבר שני סינגלים: "הוא כותב לי מאמי", ו-"אל תלך" שכבשו את כל מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו. האלבום החדש "סיפור אופטימי" עכשיו בחנויות ואיתו סיבוב ההופעות החדש.

במופע החדש ממשיכה דיקלה להפנט את הקהל עם הלהיטים הגדולים מהאלבום החדש לצד שיריה הגדולים משלל אלבומיה הקודמים, ביניהם : הוא כותב לי מאמי, ואם פרידה, שבע בערב, אל תלך, here comes the rain again, בסמה, תראי, בוקר טוב, יהיה לנו טוב, אין עוד אהבה כזאת ואחרים.

מחיר כניסה: 50 ₪

 מתי? יום רביעי, י"ט ניסן תשפ"ב

20.04.2022

בשעה 21:00
איפה? ברחבת המתנ"ס בערד

כמה? 50 ש"ח

הזמרת דיקלה - קרדיט: דודי חסון

יצירה בגלריה- סדנת אנימציה בטכניקת Stop motion

 בסדנה זו, ניעזר בטלפונים הניידים ליצירת עבודות "סטופ-מושן" קצרות, בעזרת אפליקציות חינמיות. האפליקציות, מאפשרות ליצור סרטונים קצרים ולערוך אותם במקום, תוך זמן קצר מאוד.

יש להביא מעט עזרים כמו בובות וחפצים לטובת הכנת סרטון אנימציה של חפצים!

חשוב לדעת: הסדנא מתאימה לגילאים 10-99,  הכניסה חופשית!

מתי? יום חמישי, כ' ניסן תשפ"ב

21.04.2022

בשעה 11:00
איפה? במרכז לאומנות עכשווית

טיול משפחות צעירות

הטיול יתקיים ביער יתיר, בו ייפגשו המטיילים לשהות משותפת בטבע! הדלקת מדורה, הכנת פיתות, יציאה לטיולים קצרצרים אל תוך היער, משחקי חברה וגיבוש. כל משפחה מוזמנת להביא איתה ציוד לפיקניק.

 עדכון: קבוצת ווטסאפ ייעודית תיפתח עבור משתתפי הטיול ובה תשלח נקודת המפגש לוויז.

שימו לב - כל משפחה נרשמת פעם אחת בלבד (הרשמה אחת למשפחה), אין צורך בהרשמה לכל בן משפחה.

ההרשמה הינה ללא תשלום !!

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו ותוכלו להתעדכן על הטיולים הבאים >> https://bit.ly/35hu4CD 

מתי? יום שבת, כ"ב ניסן תשפ"ב

23.04.2022

התכנסות בשעה 9:30

מיקום: יישלח למשתתפים בהודעת sms

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cb272b31-5e99-4ac8-b701-29f1a0d35c36','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה