כל הפעילויות בחול המועד סוכות בבאר שבע והדרום!

$(function(){setImageBanner('41c10483-3ea8-4637-9c4e-502d8a00c938','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

חג הסוכות בפתח ואיתו גם מגיע חול המועד- הזדמנות מצויינת לבלות עם כל המשפחה והילדים במגוון האטרקציות הפתוחות בחג ברחבי באר שבע והדרום! אנחנו ב'באר שבע נט' ריכזנו עבורכם את כל הפעילויות באיזור- לכן רק נשאר לבחור וליהנות, חג שמח!

סיורים מומחזים לכל המשפחה

מוזמנים לסיור רגלי בעיר הקסומה שנוסדה ב- 1900 ומאז ועד היום עברה תהפוכות רבות. נתחיל את הסיור במקום ממנו הכול התחיל – על גדת נחל באר שבע, בכניסה למרכז המבקרים באר אברהם. משם נעלה ברחוב המרכזי של העיר העות'מאנית ונשמע סיפורים על ראשוני המתיישבים. במהלך הסיור נפגוש דמויות באר-שבעיות מהעבר ומההווה, אותן יגלם שחקן של תיאטרון הפרינג'.

מתי: חול המועד סוכות 22/9-26/9, בשני סבבים, בין השעות 10:00-12:00, 12:00-14:00  

איפה: הסיור מסתיים בגן אלנבי, בלב קריית השלטון של האימפריה העות'מנית.

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

 

ארטישוק – תערוכת אמנות ופעילויות בשוק העירוני

במהלך חול המועד סוכות יתקיים פסטיבל אמנות בשוק העירוני – ארטישוק.  במסגרת הפסטיבל תיערך תערוכה ייחודית של אמנים מקומיים הכוללת אמנות מודרנית אינטראקטיבית, תחפושות והפעלה תוך כדי תהליך היצירה.

בנוסף, בימים רביעי, חמישי 23-24/9 יופעלו גם דוכני אוכל ודוכני אמנים, סדנאות יצירה, משחקי פעילות "המירוץ למיליון" וסיורי טעימות לכל המשפחה. הפעילות החל מהשעה 10:00. ביום ראשון (26/9) החל מהשעה 18:00 נחתום את התערוכה בערב חגיגי מלא הפתעות, מוסיקה והפעלה לילדים, אוכל רחוב, מאהל בדואי אותנטי ענק ודוכנים מגוונים.

מתי: חול המועד סוכות 22-26/9

איפה: השוק העירוני באר שבע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

 השוק העירוני בבאר שבע. צילום: יאיר גולן

אושפיזאון – סוכות במתחם המוזאונים

במהלך חול המועד סוכות יתקיימו במתחם המוזאונים סיורים מודרכים לילדים ולמבוגרים בתערוכות "מפגשים בדרך הזהב" ו"אוקיינוס", סדנאות טבע בניחוח סתיו, סדנאות יצירה בהשראת התערוכות, הצגות מוזיקליות וסיפורים מארצות רחוקות.

יום ד' 22/9:

10:30-12:30 – סדנאות טבע בניחוח סתיו: הכנת מוביילים ומפיצי ריח מצמחי תבלין

11:00-13:00 – סדנאות אפריקה בהשראת התערוכות: סדנה ליצירת מסכות אפריקאיות, הכנת פסלים מחוט ברזל, יצירת כלי נגינה בסגנון אפריקאי.

10:15-12:30 – סיורים מודרכים בתערוכות לילדים ולמבוגרים

יום ה' 23/9:

10:15 – סיור מודרך מותאם לילדים בתערוכה "מפגשים"

11:00 – הצגה מוסיקלית "שלושת ילדי המלך"

12:00 – תיאטרון סיפור "סיפורו המופלא של הגוץ"

 

מתי: חול המועד סוכות 22-23/9

איפה: מתחם המוזיאונים באר שבע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

 קרדיט שי לוין

 

מגלים וטועמים את באר שבע – סיור טעימות בשוק

השוק הססגוני בבאר שבע הוא אחד השווקים האותנטיים היחידים בישראל והוא מגלם בתוכו חגיגה ישראלית שלמה של ריחות, צלילים וטעמים. בסיור החוויתי נחוש את המתרחש כיום בשוק, נכיר את הסוחרים, נשמע את הסודות שמאחורי ה"בסטות" ונטעם מהדוכנים המגוונים שברחבי השוק.

מתי: יום שישי 24/9 שעות 9:30, 10:00

איפה: השוק העירוני באר שבע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

 

שקיעה של סתיו באנדרטת הנגב

חוויה קצת אחרת, במקום היפה ביותר בבאר שבע ובשעה היפה ביותר ביום, מול נוף המשלב עיר ומדבר. רוח הערב תישא איתה סיפורים ומנגינות מימים רחוקים ועד לימינו. במהלך הסיור מטפסים אל מבניה המיוחדים של האנדרטה, תוך שמיעת סיפורים ושירים על מבנים ועל אנשים.

מתי: יום שבת, 25/9 בין השעות 17:00-19:00

איפה: אנדרטת הנגב, באר שבע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

 צילום זאב דיקמן

חגיגה מדעית ענקית לכל המשפחה - פארק קרסו למדע

חגיגה מדעית לכל המשפחה בכל ימי חג הסוכות  – מופע מדעי ענקי: וונדרוומן , הדגמות מדע ויצירה, הדפסה בתלת ממד וכמובן הזדמנות אחרונה ליהנות מתערוכת הדינוזאורים ענקי הפטגונייה, תערוכת דינוזאורים בינלאומית המציגה עשרות דגמי דינוזאורים בגדלים אמתיים. התערוכה חוזרת לארגנטינה ב 30.9.21.

בימי חול המועד סוכות, 22-23.9 - פסטיבל המדע ה 8 – הפנינג מדעי בלתי נשכח לכל המשפחה. יומיים של פסטיבל ענקי. רוצים להכיר את הקשר בין שוקולד למהירות האור? ללמוד על פלאי הרפואה? למעלה מ 25 תחנות מדע המופעלות כולם ע"י כ 250 חניכי ארגון הנוער של פארק קרסו למדע ובית יציב, "מנהיגות מדעית".

חנקן נוזלי וקרח יבש,  משחת שיניים לפילים, מנתחים כאן - לב ועין, ראש דשא - סדנת יצירה, שיגור רקטות, רובוטריקים, נפלאות הרפואה, רואים כוכבים - סדנת יצירה, עפים על זה - סדנת מטוסים, תרופות סבתא, האמנם? חושים בתקופת האדם הקדמון, אלו רק חלק מתחנות המדע שיופעלו במסגרת הפסטיבל.

מתי: רביעי – חמישי:  22/23.9, 10:00-17:00, שאר ימי החג וחול המועד, בין השעות:ערבי חג וימי שישי 10:00-14:00 חג, שבת וימי חול המועד 10:00-17:00

איפה: פארק קרסו למדע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

קרדיט אריאלה כהן 

פסטיבל הצגות ילדים של תיאטרון הילדים והנוער

בחול המועד סוכות הקרוב יתקיים פסטיבל הצגות הילדים השלישי בבאר שבע. במסגרת הפסטיבל יועלו שלל הצגות ילדים, סדנאות יצירה לכל המשפחה, הפעלות ומופע קרקס ססגוני, הצגה בשפה הערבית ועוד. כל ההצגות יעלו תחת הנחיות הקורונה ובהתאם לתו הירוק.

יום ד' 22/9 – יתקיימו ההצגות:

10:30 – אל הירח ובחזרה

12:30- כלב חתולה ואיש

11:30- קרקס החנונים

יום ה' 23/9- יתקיימו ההצגות:

10:30 – אלה חוקרת הים

11:30 – קרקס החנונים

12:30 – רק צרות

יום ו' 24/9- יתקיימו ההצגות:

10:30 – אל הירח ובחזרה

12:30 – טיול לכוכב הגבינה – הצגה בשפה הערבית

מתי: חול המועד סוכות– 22-24/9

איפה: מרכז הצעירים, באר שבע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.ilאו טלפון: 08-6783891, 052-6053921

צילום מעיין קאופמן 

נגב ZOO

גן החיות "נגב Zoo" הינו גן החיות הגדול בנגב ומשתרע על שטח של כ- 50 דונם, ממוקם במבואותיה של באר שבע. בגן מוצגים כ- 1000 מינים שונים של עופות, יונקים וזוחלים מהארץ והעולם. המסלול בגן הינו מסלול מעגלי החולף על פני כל התצוגות וכל הגן ומתקניו מונגשים באופן מלא לנכים. חלק מבעלי החיים הינן חיות בר אשר הובאו לגן לצורך קבלת טיפול רפואי לאחר שנמצאו פצועים בשטח. בגן הם זוכים לקבלת טיפול רפואי ולשיקום, לאחר מכן, את הבריאים שניתן להשיב לטבע אנו משחררים ואילו השאר נשארים כאן בגן.

מתי: חול המועד סוכות

איפה: גן החיות נגב zoo, באר שבע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

נגב זו - קרדיט ליאור עמר


לונדע מסביב לעולם – סוכות

לונדע מוזיאון הילדים באר שבע מציג: "לונדע מסביב לעולם – סוכות 2021": בסוכות כל המשפחה מצטרפת לפעילות "לונדע מסביב לעולם" במסגרתה המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות: משימות בנושאי מדינות יפוזרו ברחבי המתחמים, דרכון אישי ומיוחד לכל ילד, סדנת יצירה לחוקר הצעיר, מתחם משחקי רצפה ענקיים , משחקי חשיבה בסוכת ענק ועוד..

לצד כל אלו יעמדו לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה. לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי,  כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.

מתי: חול המועד סוכות

איפה: לונדע מוזיאון הילדים, באר שבע

פרטים באתר:  https://visitbr7.co.il

מוזאון הילדים לונדע - קרדיט קקטוס 

קיר טיפוס לילדים ולכל המשפחה

Performance Rock  מביאה את הטיפוס למרחב העירוני, לשכונה, מתוך שאיפה להנגיש את הספורט לכמה שיותר נשים וגברים ולהפוך אותו לחלק אורגני מהעיר. קירות הטיפוס שלנו נועדו להיות בית וכר פורה לקהילת מטפסים הולכת וגדלה. מקום של טיפוס, של מוזיקה, של התרחשות עירונית ומפגש בין אנשים.

קיר טיפוס - צילום דיאגו מיטלברג 

אוצר העיר העתיקה – משחק חיפוש מטמון אינטראקטיבי

ביום ראשון 26/9 מוזמנים להגיע למשחק חיפוש אוצר מטבעות העיר העתיקה בבאר שבע. המשחק כולל חידות, משימות ועוד ומבוסס על אפליקציה שתישלח למשתתפים. להרשמה

מתי: 26/9 10:00-11:30

איפה: העיר העתיקה באר שבע

 

 

פסטיבל ביקורי בית ברחבי הנגב - "דופקים בדלת ונכנסים"

"משקים פתוחים": בואו להכיר ולחוות מקרוב את החקלאות המדברית המפוארת במדבר הנסתר של פתחת ניצנה ולקטוף חוויות לכל המשפחה בחול המועד סוכות!

זו השנה השלישית של "משקים פתוחים בפתחת ניצנה", המציע סיורים וחוויות חקלאיות בחממות ובמשקים חקלאים ביישובי פתחת ניצנה, בעלות סמלית. החוויה כוללת: כניסה למשקים חקלאיים מקצועיים, המגדלים את מיטב התוצרת החקלאית בישראל (חממות, חצרות רשת ושדות), טעימות מהגידולים ומהתוצרת ומפגש אישי  עם החקלאים והמתיישבים. אלה יספרו את סיפוריהם האישיים, כמי שבחרו לבנות את ביתם אל מול נופי מדבר סיני, והקימו  נווה מדבר של התיישבות, חקלאות וקהילה.

בשלושת ימי הפעילות אתם מוזמנים להיכנס ולבקר במשקים החקלאים ולטעום את תוצרתם המשובחת, להשתתף בסדנאות מלאכות קדומות, לגלות את הסודות של המדבר הנסתר ולטייל לאור ירח ועששיות בנופים הייחודיים של פתחת ניצנה. טיולים וסדנאות לכל המשפחה:  לגלות את המדבר לאור ירח, להשתתף במשחק דרך אינטראקטיבי מלהיב,  לראות את חיי הלילה התוססים של המדבר בסיורי עקרבים וזוחלים, ולחשוף את סודות המדבר בביקור בערים נבטיות!

-          הפעילות כולה מסובסדת, וזמינה במחירי השתתפות סמליים.

-          ניתן לרכוש במקום תוצרת חקלאית מקומית במחירי היצרן

-          כל הפעילויות תתקיימנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

 

מתי: ט"ז - י"ח בתשרי תשפ"ב - 22-24.09.2021

איפה: חגיגה חקלאית-תיירותית במושבי פתחת ניצנה בחול המועד סוכות

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים, היכנסו לאתר תיירות הר הנגב www.negevtour.co.il

טיולי גמלים - קרדיט: יוני גריצנר 

כל הילדים קופצים נוקדים!

בכפר הנוקדים חוגגים בסוכות את פתיחת העונה המדברית ומציעים שלל פעילויות מגוונות לאורחי הכפר ולקהל הרחב. בכפר הנוקדים יכולים המבקרים להנות מאירוח דרומי רגוע והזדמנות להפוגה אמיתית מחיי היום-יום, להתמסר לשלווה המדברית, לטייל בשפע המסלולים באיזור, לצאת לטיול גמלים או טיול אופניים, ליהנות ממגוון סדנאות או לנוח על תחת שמיים זרועי כוכבים.

במהלך חול המועד סוכות, במשך שבוע שלם, יתקיימו בשטח הפתוח בכפר פעילויות וטיולים מודרכים לכל המשפחה באווירה מדברית נעימה ומזג אוויר מושלם. כפר הנוקדים יהפוך לכפר ילדים (וכמובן הורים, אל תדאגו, לא שוכחים לפנק גם אתכם!) שלל הפעילויות יחלו מרגע ההגעה ועד לעזיבה יום למחרת: אטרקציות, פעילויות ספורטיביות ועוד.

אז מה עוד בתכנון?
מתחם נינג'ה לילדים עם שלל מתקנים מאתגרים, שוק אוכל
 ססגוני עם מגוון דוכני אוכל עשירים, מתחם התרעננות ובו אזור מים חדש עם משחקי כדור, שכשוכית, מפל מים ועוד... מתחם קולנוע מדברי בו יוקרנו סרטים לילדים ולכל המשפחה, מגוון פעילויות לילדים הכוללות רכיבה והאכלת גמלים, סדנאות יצירה והעשרהשלל פינות לכל הגילאים כגון פינות זולה, פינת חי ופינת ליטוףסדנת ג׳אגלינג ועוד המון המון פעילויות!

 

מתי: חג סוכות | חול המועד | חג שני | 20-28 ספטמבר 2021

איפה: כפר הנוקדים

לפרטים והזמנות: כפר הנוקדים- 08-9950097 או www.kfarhanokdim.co.il

האכלת גמלי כפר הנוקדים - קרדיט: יוני גריצנר 

סוכות בעיירה!

בואו לחגוג את חול המועד סוכות בחגיגה מדברית בירוחם! בעיירה הקסומה הכינו לכם שפע של פעילויות, פסטיבל של שירה ופיוט, סדנאות יצירה ואמנות, מסלולי טיול, תצפיות כוכבים, סיורים מודרכים, ועוד!

כשהקיץ מפנה את מקומו והלילות אצלנו מתחילים להיות קרירים ונעימים, אפשר להתחיל וליהנות ממזג האוויר הנפלא ולראות כיצד המדבר מקבל את הסתיו. במהלך חול המועד סוכות תחגוג ירוחם,  כמדי שנה, את פסטיבל הפיוט פעמי מדבר שמביא איתו צלילים ומסורת בהשתתפות אמנים מהשורה הראשונה: בניה ברבי, שי צברי, עקיבא וכמובן האורחת הקבועה של הפסטיבל – ריימונד. במקביל לפסטיבל יתקיימו מגוון מופעים קטנים ברחבי העיירה שיביאו ניחוח של מסורות מגוונות אל הרפטואר העשיר. ושימו לב: הכניסה לכל ההופעות, חופשית!

ועד שההופעות יתחילו, תוכלו להנות ממגון של פעילויות לכל המשפחה – סדנאות יצירה ואמנות בטבע ובמרחבי יצירה ברחבי ירוחם, אטרקציות מדבריות, מסלולי טיול ברמות שונות, תצפיות כוכבים, סדנאות קולינריות וסיורים מודרכים בתוך העיירה ובסביבתה.

מתי? בחול המועד סוכות, בתאריכים 22.9.21-26.9.21

איפה: ירוחם

מוקד המידע לאירועים בטל׳ 050-5923455

 

פסטיבל התמר בחול המועד סוכות

גם השנה פסטיבל התמר ממשיך להבריק בהפקות מקור ובשיתופי פעולה שמהווים השראה ויוצרים חיבורים יוצאי דופן בקשת מוסיקאלית ישראלית רחבה. השנה, התעלתה ההפקה על הרף שהציבה לעצמה, והקהל הרחב יחווה חמישה ימים של פסגת המוסיקה הישראלית, כל זאת על רקע תפאורה מדברית עוצרת נשימה ומופעי הזריחה הידועים שהפכו לקלאסיקה. 

הופעות בהיכל מצדה

בערב הראשון יעלו ויבואו: עומר אדם, טונה, יסמין מועלם! שלושה מופעים בערב אחד, עם שיתופי פעולה מיוחדים בין האמנים ועוד המון הפתעות שלא תראו בשום מקום אחר… בערב השני חנן בן ארי בערב חד פעמי משלו, בו יארח את הענקים:   ברי סחרוף, עמיר בניון ומיכה שטריתבערב השלישי ערב שכולו הקצב המהיר של חיינו עם הטופ של הגרוב- פופ הישראלי! עטר מיינר מארח את: עדן דרסו, מרגי  מארח את: שחר סאול, מרסדס בנד מארחים את: רד בנד, רביד פלונטיק מארח את: ג’ימבו ג’י, הדג נחש מארחים את: אקו.  בערב הרביעי גידי גוב ויהודה פוליקר – במופע משותף, פנים אל מול פנים, שני אייקונים על במה אחת.  בערב החמישי הפרויקט של עידן רייכל במופע חגיגי לערב סיום הפסטיבל עם מופע פותח: רבע לאפריקה.

מופעי זריחה
רק פעם בשנה ובלעדי לפסטיבל התמר, יתקיימו לאור זריחה מופעים מיוחדים בנוף עוצר נשימה על פסגת המצדה. 
השנה נתהדר במופע פתיחה חגיגי – שלום חנוך במופע חדש – יציאה 2021, אורח מיוחד: שלומי שבן, אחריו מוש בן ארי יקיר הפסטיבל שיארח  את: יובל דיין. קרן פלס שתארח  את: התקווה 6, ולסיום האחד והיחיד: אביתר בנאי.

הופעות מדבריות
כמיטב המסורת, בערבי הפסטיבל יתקיימו הופעות מדבריות פתוחות לקהל הרחבתחת עץ הבאובב בקיבוץ עין גדי תופיע קרולינה במופע אינטימי ומיוחד, למחרת יפציעו במופע להיטים משותף: קורין אלאל ורונית שחר וביום חמישי תעלה ותבוא ריף כהן עם גרוב בצרפתית.  רגע לפני אלבום חדש נפגוש בכיכר סדום את אלון עדר ולהקה למופע אקוסטי ולמחרת היום נתפנק במופע להיטים מכל התקופות של חמי רודנר, מופע גכולו אנרגיה וחום.  

בפסטיבל ארבעה אתרים שונים שיספקו שלל מופעים:

היכל מצדה – מתחם מופעים למרגלות המצדה. חוויה מרגשת עם תפאורת “גב במה” של הר המצדה. פסגת מצדה – בלעדי לפסטיבל! מופעים בפסגת המצדה במתחם הארמון הדרומי הצופה אל עבר ים המלח. קיבוץ עין גדי – מופעי חינם על הדשא, תחת עץ הבאובב בקיבוץ עין גדי. נאות הכיכר – מופעי חינם בפארק האקולוגי בפתחת נחל אמציה במפגש הישובים נאות הכיכר ועין תמר

 

מתי: 21-25/09/2021

איפה: מצדה

פרטים נוספים

דודו טסה בהופעה- חוה"מ באמפי עומר

דודו טסה הוא ללא ספק אחד האמנים המצליחים בישראל כבר עשור ברציפות  ומהיוצרים החשובים שיש כיום במוסיקה הישראלית. טסה הצליח לנסח מחדש ולהרחיב את גבולות ההגדרה-"המוזיקה הישראלית", בין השאר בזכות הפרויקט המדובר והמוערך - "הכוויתים" 3 אלבומים שהוגדרו כיצירות מופת וזכו לשבחים בכל רחבי העולם , גם בזכות סיבובי הופעות בארה"ב ובאירופה, שכללו רגע ההיסטורי, סיבוב הופעות  עם רדיוהד, מההרכבים החשובים והמצליחים בעולם .   

מתי: ראשון 26/09/2021 חול המועד סוכות, 21:00

איפה: אמפי עומר

פרטים נוספים

 

סוכות לכל המשפחה במתחם הקולנוע יס פלאנט באר שבע

סרטי ילדים , חגיגות 20 שנה להארי פוטר ואבן החכמים , עמדת בדיקות מהירות לקורונה – כל זה ועוד בחול המועד סוכות ביס פלאנט באר שבע. במהלך חול המועד סוכות יוקרנו ביס פלאנט באר שבע מיטב הסרטים הגדולים של סוכות: "בייבי בוס 2: עסק משפחתי", "לרכב על דרקון", "סוס מנצח" ו"מטרה מאחורי הסורגים" וגם- חגיגות 20 שנה לצאת הסרט הראשון בסדרת הארי פוטר- "הארי פוטר ואבן החכמים".

לכבוד המאורע, אולפני וורנר הכינו עותק מחודש של הסרט הארי פוטר ואבן החכמים בפורמט DCP ובאיכות 4K, הסרט יוקרן באנגלית עם  תרגום לעברית בשלושה מועדים 22/9,23/9,25/9. ההקרנה תתקיים גם באולם ה-4DX, עם כסאות זזים ואפקטים של רוח, עשן, מים ועוד שיגרמו לצופים להרגיש כאילו הם בתוך הקסם של הארי פוטר.

על פי הנחיות משרד הבריאות יש להציג תו ירוק בכניסה לקולנוע. על מנת לאפשר לכל המשפחה ליהנות, מוקמה עמדת בדיקות קורונה מהירות בקומה הראשונה במתחם ישפרו פלאנט, הבדיקות ללא עלות לגילאי 3-12. יש להתעדכן  בשעות פעילות העמדה באתר של מד"א מאחר שהן משתנות מעת לעת.

 קרדיט איל תגר

 

פסטיבל סופר אנדורו ישראל 2021 יוצא לדרך בחוה"מ סוכות

תחרות סופר אנדורו למעלה מ- 150 רוכבים מרחבי העולם, אלופי עולם, מקצוענים, רוכבי הובי וילדים. מתחמי פעילות לילדים: מסלולי נינג'ה ומתקנים מתנפחים, מתחמי אוכל והפנינג לכל המשפחה.

Riders For Riders, המקדמים את אתגרי הספורט המוטורי ותחרויות האנדורו בישראל בעוד פסטיבל מרגש וחוויתי לכל המשפחה.  גם בפעם הקודמת (לפני שנתיים עקב אירועי הקורונה), פסטיבל האופנועים הפך להפנינג חוויתי, מעניין ומיוחד לכל המשפחה. לאור ההצלחה בשנה החולפת הפך האירוע למסורת שנתית של פסטיבל מוטורי-אקסטרים הגדול בישראל באירוחה של מועצה אזורית בני שמעון, ממש על יד צומת שוקת, כרבע שעה מצומת בית קמה.

הפסטיבל מתאים לכל המשפחה בכל הגילאים ויימשך יומיים. בכל אחד מימי הפסטיבל חוויות של אקשן, אקסטרים, בילוי ושופינג ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר. ניתן להגיע לכל אחד מימי הפסטיבל בנפרד.

האירוע יתקיים במתחם צומת שוקת בו Riders For Riders מקימים עיר מוטורית על פי הסטנדרט הבינלאומי המחייב, אשר תכלול את מסלול התחרות, מתחמי אטרקציות לילדים שיכללו פעילות נינג'ה ומתנפחים, מתחמי מזון והפנינג מסחרי.

שעות פעילות המתחם לקהל 18:00 – 09:00                                                                                                 עלות כרטיס יומי למבוגר 150 ₪, ילד עד גיל 15 50 ₪                                                                                       עלות חבילה לימיים: מבוגר 250 ₪, עלות ילד על גיל 15 85 ₪ (פעוטות עד גיל שנתיים לא נדרשים לכרטיס)

מתי: ימים רביעי וחמישי חול המועד סוכות, 22-23.9

איפה: צומת שוקת

פרטים נוספים וכרטיסים

קרדיט צלם עומרי גוטמן

בחג הסוכות יוצאים מן הבית... ובאים להתארח בבית פתוח בערד!
 
בואו לחגוג את חג סוכות בפסטיבל יוצא דופן מסוגו: פסטיבל בתים פתוחים בערד.
בבתים הפתוחים יתקיימו תצוגות מרהיבות כגון: ריהוט מעץ טבעי, יצירות עץ מגולפות עוצרות נשימה, אמנית בובות ומסכות, תצוגת מתנות מקוריות ויפות, גלריית טקסטיל בסגנון מרוקאי ים תיכוני ועוד!
 
בערד מתגוררים עשרות אמנים מוכשרים העוסקים בתחומים שונים. במהלך חול המועד סוכות הקרוב כמה מהם יפתחו את בתיהם לתצוגה של עבודותיהם, ולהצצה לפנינים של אדריכלות וגינון, שעד עתה היו נסתרים מן העין לציבור הרחב. אז מי האמנים שמשתתפים בפסטיבל בתים פתוחים?
עמית בצרי- בעלים של בית מלאכה בערד ליצירת ריהוט מעץ טבעי. 
בוריס קופילביץ - בית-גלריה עם תצוגת יצירות עץ מגולפות עוצרות נשימה.
רבקה ורה דראקטץ' - אמנית בובות ומסכות.
בית האמנים של אלכס ואינה גוטמן - גלריה ותצוגת יצירות אמנות שנוגעות ומדברות לקהל רחב ומגוון.
הבית של דוד לוי - המתנות האולטימטיביות למי שמחפש מתנות יפות לעצמם או לחברים אהובים.
עליזה בן נר - אמנית טקסטיל ובעלת גלריה המעוצבת בסגנון מרוקאי ים תיכוני ותצוגת יצירות מלאות השראה בתלת ממד.
 
מתי: חוה"מ סוכות 22-24/09/21 בין השעות 10:00-14:00
כמה עולה: הכניסה חופשית
מיועד לכל המשפחה.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://www.travelarad.com  - בתים פתוחים חוה"מ סוכות
הבית המרוקאי של עליזה בן נר - צילום פרטי

חול המועד סוכות במרכז המבקרים של יקב טורא

מרכז המבקרים של יקב הבוטיק הפופולרי טורא שבישוב רחלים יהיה פתוח בכל המועד סוכות ויציע למבקרים מספר אופציות בילוי תחת הפרגולה המקורה רחבת הידיים של היקב בה תמוקם הסוכה החגיגית. ביקור כפרי הכולל הדרכה וסיפור היקב, טעימות יין ושמן זית, לחם וגבינות – 79 ₪ לאדם. ביקור פינוק הכולל 2 כוסות יין מלאות לאדם, גבינות, מטבלים וזיתים – 99 ₪ לאדם.

 ימי ושעות הפעילות של מכרז המבקרים של יקב טורא בחול המועד סוכות:

יום ד' 22/9 בשעות 10:00-17:00, יום ה' 23/9 בשעות 10:00-17:00, יום ו' 24/9 בשעות 10:00-14:00, יום א' 26/9 בשעות  10:00-17:00 ויום ב' 27/9 בשעות 10:00-14:00.

יקב טורא, רחלים (3 דקות מאריאל). טלפון להזמנות 02-6508882 או 052-7966613

יקב טורא. צילום גיל אבירם 

סוכות במרכז המבקרים של יקב לה פורה בלאנש

מרכז המבקרים של יקב הבוטיק לה פורה בלאנש מהישוב מצדות יהודה שבחבל יתיר יהיה פתוח בחלק מחול המועד סוכות ויציע למבקרים סוכה חגיגית הצופה אל הנוף של יער יתיר וטעימות מסדרות תלפיות ודביר של היקב ללא תחתית בליווי גבינות ולחמים.

תלפיות לבן, תלפיות אדום, דביר קש"מ, דביר פינו נואר, דביר פטי ורדו, דביר קבנה סובניון. מחיר למבקר במסגרת חגיגות חול המועד סוכות וטעימת סדרות תלפיות ודביר ללא הגבלה 70 ₪ לאדם. אורחים שירצו להזמין ארוחות לסוכה יצטרכו לעשות זאת מראש מול היקב טלפונית.

 היקב הצעיר יחסית שבראשו עומד היינן ברונו דרמון זוכה לתשואות המבקרים ומדליות בטעימות ולפני כחודש אפילו פתח מרכז מבקרים חדש. היקב הייחודי מוכר את יינותיו ישירות לקהל (דרך חנות און ליין או במרכז המבקרים) וכמובן למסעדות ומלונות אבל ממעט למכור בחנויות יין ונמנע ממשווקים. ליקב כרמים רבים המפורסם שבהם בשדה כלב. כל יינות "לה פורה בלאנש" הינם כשרים בד”ץ בית יוסף, אונגאר (בד”ץ אמריקאי) ורבנות מהדרין הר חברון. 

ימי ושעות הפעילות של מכרז המבקרים של יקב לה פורה בלאנש בחול המועד סוכות:

יום ד' 22/9, יום ה' 23/9 ויום ו' 24/9 בשעות 9:00:00-14:00.

פרטי קשר לקהל הרחב - 058-661-9898 , בווייז: ״יקב לה פורה בלאנש״ מושב בית יתיר מצדות יהודה.

לינק לאתר היקב: https://lfbwinery.com/

 יקב לה פורה בלאנש. צילום אנטולי קרינצקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c1ac5011-311d-45dc-9013-70664688cd97','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה