יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ae289662-caed-4cb7-b86c-db68ce697bb8','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ae289662-caed-4cb7-b86c-db68ce697bb8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

התחלנו השבוע שנה חדשה- 2020, וגם עשור חדש! זו ההזדמנות שלכם לפתוח את השנה החדשה עם כל המשפחה באחת מהפעילויות והאטרקציות השונות שיש לעיר באר שבע ואזור הדרום להציע לכם!

שבתרבות

בתכנית האירוח והראיונות המצליחה בישראל 'שבתרבות באר שבע' שתתקיים בשבת הקרובה יופיעו על בימת משכן אמנויות הבמה: ח"כ שרן השכל מ"הליכוד", ח"כ אסף זמיר מ"כחול לבן" ואשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס שלום. בחלק האמנותי נכונה חוויה גדולה, מופע קובני מרהיב של להקת "לה בייה קובנה". התכנית בהנחיית העיתונאי רועי כ"ץ. הכניסה לאירוע חופשית!​

מתי: שבת 04/01/20, 11:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

 באדיבות עיריית באר שבע

שר"ב חורפי בעיר העתיקה של באר שבע

אמני העיר העתיקה של באר שבע מזמינים אתכם לאירוע שר"ב שיתקיים בעיר העתיקה הקסומה של באר שבע. הפעילות הינה ביוזמת אמני העיר העתיקה שמובילים את פעילות שר"ב ובשיתוף עיריית באר שבע באמצעות החברה הכלכלית, מינהלת העיר העתיקה והתיירות, "כיוונים" והרשות לפיתוח הנגב

שר"ב הינו אירוע אמנותי חודשי המתקיים במהלך שלוש השנים האחרונות מדי שישי ראשון בחודש, ובו אמנים שקבעו את מקום עבודתם בעיר העתיקה בבאר שבע פותחים את בתיהם, את הגלריות והסטודיו שלהם בפני הקהל הרחב. המבקרים מוזמנים לצאת לבילוי של שישי בבוקר בעיר העתיקה בבאר שבע, לטייל בין רחובותיה הקסומים, בתי הקפה, השווקים והסצנה האמנותית שפורחת בעיר העתיקה של באר שבע.  המבקרים נחשפים למגוון יצירות ומוזמנים לפגוש ולהכיר מקרוב את האמנים, תוך שהם מקבלים הצצה לחללי העבודה האותנטיים שלהם.

מתי: שישי 03/01/20, 10:00-15:00

איפה: רחבי העיר העתיקה באר שבע

לפרטים נוספים: האתר ודף הפייסבוק של שר"ב. 

 צילום דיאגו מיטלברג

 "ערד קו מרחב"- תערוכה אדריכלית חדשה בערד

התערוכה "ערד_קו_מרחב" בנויה משני רבדים; הראשון עוסק בעקרונות התכנון האדריכלי הליניארי של ערד, שיוצגו על גבי מפת ענק של העיר בשחור לבן, שתפרש לרגלי המבקרים מהכניסה לגלריה, מתוכה יצמחו ויעלו עקרונות התכנון ההיסטורי. הרובד השני בתערוכה בוחן את מערכת היחסים בין האדריכלות והאנשים שחיים בה, דרך עבודות אמנות צבעוניות ומלאות חיים שיעטפו את המהלך האדריכלי. ההליכה בתערוכה תאפשר שיטוט חווייתי בין תפיסת התכנון הליניארי והמציאות המתקיימת בחיי העיר.

בתערוכה יוצגו עבודות הסורגים של ציבי גבע, ווידאו ארט "בבל" של חיימי פניכל, מיצב משולב וידאו שיצרה האמנית מרב קמל בתכנית שהות האמן של המרכז, וכן צילומים של סשה פליט וגלעד בר שלו.  בתערוכה משולב המבט המקומי של אמנים מערד עצמה - ובהם הצלמים דורון אורגיל, ענת רסקין ויהושע שמש, והציירים תמר רודד שבתאי, יולה קוריטני, רוזי זילברשטיין, אולג ברגמן ומרים לוין. חלק נוסף של התערוכה יוצג מחוץ לגלריה, בעיר עצמה. לאורך רחוב חן, יומחשו מוקדי עניין אדריכליים ועקרונות תכנון לכדי מסלול סיור עירוני משולט, בשילוב תכנית חינוך עשירה ופעילויות רבות לקהל הרחב.

מתי: אירוע פתיחה: 3.1.2020 11:00 פתיחה בגלריה 12:00 סיור אדריכלי בעיר הליניארית

איפה: המרכז לאמנות עכשווית, ערד

פרטים נוספים:  בדף הפייסבוק של המרכז לאמנות עכשווית בערד 

 צילום תמר רודד שבתאי

ינואר מתוק מדבש בקיבוץ יד מרדכי

בשבת הקרובה יפתח קיבוץ יד מרדכי את שעריו לפעילות חמימה ומתוקה לכל המשפחה שכוללת חוויה מלאה בדבש וסיפורים מימי קום המדינה: נקודת ההתחלה של הסיור היא בבית הדבורה והדבש שבו יצפו המבקרים בדבוראי לבוש בחליפה מיוחדת שיציג את עבודתן של הדבורים בסביבתן הטבעית. לאחר מכן ימשיכו בסיור על טרקטור בשבילי הקיבוץ. בבית הקיבוץ של פעם ייחשפו המבקרים לחיים בקיבוץ בראשית דרכו – יבקרו בחדר הילדים וגן החול, יראו את כלי העבודה ופריטי חדר האוכל הקיבוצי שהיו חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של חברי הקיבוץ ויישמעו את סיפורם מעורר ההשראה של החלוצים הראשונים בקיבוץ! אף ביקור ביד מרדכי לא שלם בלי להגיע לאתר שחזור הקרב! באתר שהוכרז כאתר מורשת לאומית ושודרג באמצעות המועצה לשימור אתרים, ייחשפו המבקרים לסיפור הגבורה של חברי הקיבוץ  ולוחמי הפלמ"ח שלחמו בצבא המצרי בימיה הראשונים של המדינה. לאחר מכן, יוכלו הילדים להתגנב בתעלות הקשר, להתחפר בתעלות ההגנה ולצפות בכלי הנשק איתם הגנו הלוחמים האמיצים על הקיבוץ.

מתי: שבת 4.1.20 בין השעות 10:00-14:00

איפה: קיבוץ יד מרדכי

 תיירות יד מרדכי

המחזמר בילבי

בילבי השובבה, יתומה מאם ואביה הוא פיראט שנמצא בים, מתגוררת לבדה בוילה המכונה "וילה מצחיקולה" יחד עם קוף הידוע בכינוי "מיסטר נילסון" ועם  סוס אותו היא מרימה במו ידיה, כיוון שהיא הילדה הכי חזקה בעולם בזכות חוכמתה הטבעית, נאמנותה, הרפתקנותה ועצמאותה המשוחררת ממגבלות עולם המבוגרים ומהמציאות הרגילה היא שובה ומשמחת את לבם של כל הסובבים אותה. משתתפים: נלי  תגר, ציפי שביט, עידן אלתרמן,  אבי גרייניק, אודי גוטשלק, אביעד בנטוב, בהשתתפות שחקנים, זמרים, רקדנים במחזמר ענק לכל המשפחה ע"פ סיפורה של אסטריד לינדגרן,

מתי: חמישי 02/01/20, 18:15

איפה: היכל התרבות אשקלון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2SI7T01

 

נשמה יהודית ? יונתן רזאל ושמואל ברזילי

מוסיקה ופיוטים ממיטב המסורת המוסיקלית המפוארת של היהדות לדורותיה, בביצוע שניים מגדולי הפייטנים וכוכבי המוסיקה החסידית של ימינו. חיבור סוחף בין שני קולות ענקיים ועמוקים, עם העוצמה והעומק של צלילי הסינפונייטה, בשילוב יצירות תזמורתיות, בניצוח מאסטרו ערן ראמי.

מתי: שבת 04.01.20, 20:30

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2F5uTOG

 צילום אוהד רומנו

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש

חוליית שודדי עתיקות גנבה ממצא נדיר – חותם נחש הנחושת הקדוש. בכיסו של אחד השודדים נמצאה מפת האתר ועליה סימנים משוניםהזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולאתר את החותם לא נשאו פריאם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא.

מתי: חמישי עד שבת 02-04/01/20, 09:00-14:00

איפה: גן לאומי תל שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2QyjYSI

 תל באר שבע. צילום 929

צעירים לנצח

דליה מזור, טוביה צפיר,מירי אלוני וגדעון רייכר- ארבע אושיות שהם אבני יסוד בעולם הבידור והתקשורת הישראלי נפגשים על הבמה למופע נוסטלגי, תרבותי, קומי, מוסיקלי ובעיקר...מאוד אופטימי! בין השירים, קטעי הבידור והסיפורים ישוחחו הארבעה על הגיל המתקדם, על הנוסטלגיה הישראלית התרבותית ,על המשברים שעבר כל אחד מהם בחייו האישיים, על המסקנות, התובנות, ניסיון החיים והכל מנקודת מבט אופטימית ומחויכת.

מתי: שבת 04.01.20, 20:30

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2F1Ssrt

 

נשף הבל קנטו - קונצרט חגיגי לכבוד חג המולד בלטרון

פעמיים בשנה קונצרטים  בכנסיית  מנזר לטרון-  קונצרט חגיגי לכבוד חג המולד נרות, עץ חג המולד, יין  המנזר  ועוד. שילוב של כוכבי האופרה העולמית על במה אחת
הפעם הגדלנו לעשות ולכבוד החג ואווירתו הקסומה, הכנו לכם מתנה נדירה, זמרים בעלי שמות עולמיים.  תכנית מבריקה של להיטי אופרה, פניני ברודווי, שנסונים צרפתים, שירים נפוליטנים ועוד...

מתי: שבת 04/01/20, 16:00

איפה: מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2SGVYzt

 קרדיט פניני מוסיקה

סיור בנושא ציפורי מדבר ומעיינות

סיור מודרך עם מדריך צפר בגן הלאומי עין עבדת. נתצפת בטלסקופ ובמשקפת על ציפורי מדבר ומעיינות, נלמד על חייהן, על האיומים עליהן ועל המאמצים לשמור על הטבע באזור.

מתי: שישי שבת 03-04/01/20. בשעות 09:00 ו-13:00

איפה: גן לאומי עין עבדת

פרטים נוספים: http://bit.ly/2EfFVR1

 צילום שירן בן יעקב

"בחשיפה ארוכה" במכתש רמון

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי:  שישי שבת, 03-04/01/20, 10:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/34rcmXA

צילום בן הדני

גורי אלפי במופע סטנדאפ

גורי אלפי חוזר לישראל אחרי גלות של שנה בארצות הברית, ובפעם הראשונה במועדון הברקה, למופע סטנד אפ קורע מצחוק!

מתי: חמישי 02/01/20, 21:30

איפה: מועדון הברקה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/39pLgmQ

 

מרחב בריחה בממשית

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם.  חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי:  שבת 04/01/20, 10:00-15:00

איפה:  גן לאומי ממשית

פרטים נוספים http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום מנו גרינשפן

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי:  חמישי עד שבת, 02-04/01/20, 10:00-15:00

איפה:  חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים  http://bit.ly/2Dp9xv2

 צילום נדב טאובה

אגדה מוסיקאלית קסומה

אגדה מוסיקלית קסומה, מלאת הרפתקאות ומסתורין מלווה במוסיקה של צ'יקובסקי, מוצרט, סן-סנס, ויואלדי ועוד. משתתפים: אביה רוט –  שחקנית, ניקיטה גלזומיצקי –  קסילופון/כלי הקשה, יבגני גרזלצ'יק –  חליל, תזמורת הפסטיבלים הירושלמית בהדרכתו של ולדימיר ברבשביץ.

מתי: שבת 04/01/20, 16:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2ZIlA0g

 קרדיט פניני המוסיקה

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי חמישי עד שבת 02-04/01/20, 08:00-16:00

איפה:  חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים   http://bit.ly/2vXkeky

 -

סמטאות ילדותי - יוסי חן במופע הצדעה ליוסי בנאי

מופע מוסיקלי מבדר, מענג ומרתק לאורך כל תחנות חייו של גיבור התרבות הישראלי - יוסי בנאי. שגדל בין דוכני השוק וספג את כשרונותיו מתוך סמטאות ירושלים... המופע מוגש על ידי השחקן והבדרן יוסי חן, אשר מגלם בכשרונו את דמותו האגדית של "יוסי מלך הבנאים".

מתי: חמישי 02/01/20, 20:00

איפה: בית התרבות עומר

פרטים נוספים: http://bit.ly/358zBFG

 -

שבת של כיף בלונדע

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! והפעם שבת משפחתית בישפרו פלאנט! בואו לבלות וליהנות עם כל המשפחה ביום שבת הקרוב עם פעילות "מסביב לעולם ב-80 יום"! מגוון הפעלות בין השעות 11:00-15:00 ובנוסף – מופע בלונים מרכזי בשעה 12:00. הכניסה חופשית!

מתי: שבת 04/01/20 , 11:00-15:00, ההופעה ב-12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. בנוסף בחמישי הקרוב בואו ליהנות מההופעה של ג'דידי והתליון'!

בנוסף, פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין, ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 02/01/20 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, יריד אוכל- שישי 09:00-14:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

 

פארק קרסו למדע

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל 'מייקרים' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. השבוע נפתחה התערוכה החדשה בפארק- 'דינוזאורים ענקי הפטגוניה!'. צאו לסיור מרתק בציר ההתפתחות האבולוציוני, החל מהדינוזאורים הראשונים ועד לציפורים של ימינו. בואו לפגוש מקרוב את ענקי הפטגוניה פנים אל פנים, היצורים האדירים שחיו בעולמנו לפני מאות מיליוני שנים. להתרשם מהטורף היבשתי הגדול ביותר, ממאובנים מקוריים של "מפלצות הים" שחיו ממש כאן, מביצי דינוזאורים מאובנים ועוד שלל מוצגים מרהיבים, אפליקציה ייחודית, אטרקציות ופעילויות מלהיבות. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f9e40a73-a306-4172-9a8e-125596c77760','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה