יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('3cf6a6bd-2a91-4a97-83e3-8caa3085fdc9','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

קחו את כל המשפחה וצאו לבלות באחד מהאטרקציות והאירועים בבאר שבע והסביבה!

העיר הזאת

העלילה מספרת את קורותיו של הבלש ג'ו, בלש ציני ומריר בעיר מושחתת ומנוונת, אשר נשבה בקסמיה של אשה בשם שרה בנט, המגיעה למשרדו ומשכנעת אותו לחקור את היעלמותה המסתורית של אחותה.

העלילה מסתבכת כאשר מתגלה שהאחות נרצחה וששרה לא סיפרה את כל האמת. מכאן ואילך אנו עדים להידרדרותו של הבלש ג'ו, דרך מות השותף שלו ג'ק, הסתבכותו עם גורמי פשע בעיר ועד מעצרו על ידי המשטרה, שם מצליח הבלש לפענח את התעלומה.
סיפור הסתבכותו של הבלש ג'ו בפרשיות רצח מיסתורית אשר תוביל אותו כמעט לחבל תליה. מחווה בראפ לסרטי פילם נואר ולסגנון בלשי בכלל.

מתי: חמישי 12/12/19, 21:00

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YuBomX

 צילום יודן עבאדי

ההצגה "מן פנטזיה"

המחזה "מן פנטזיה" מגולל את סיפורה של סתיו שני, אישה צעירה שזה עתה פתחה את העשור השלישי לחייה.  היא איננה מצליחה "לפקוח את עיניה", על רקע שגרת חייה האינטנסיביים הכוללים דירה שכורה בתל אביב, עבודה תובענית, לימודים מתקדמים, בעיות משפחתיות, בדידות, הסתרה, הדחקה ומעל לכל אלה מערכת יחסים פוגענית עם בעלה של אחותה. כל אלה מביאים אותה לנקודת שבר בא היא מתנתקת, בעל כורחה, מן המציאות המוכרת לה ועוברת לעולם חלופי. שם, היא פוגשת את הקרובים לה ביותר והמאבק הסמוי שניהלה איתם יהפוך לגלוי מאיי פעם.

מתי: חמישי 12/12/19, 20:30

איפה: תאטרון הפרינג' רחוב אנילביץ' 15, העיר העתיקה, באר שבע

פרטים נוספים: 08-6466657

צילום: קובי פלשמן

הסינפונייטה וגיל שוחט מארחים את נסרין קדרי

הסינפונייטה הישראלית באר שבע מזמינה אתכם ליהנות מערב יוצא דופן עם הזמרת נסרין קדרי ומאסטרו גיל שוחט.   נסרין תבצע יחד עם התזמורת את שיריה המוכרים ביניהם: לומדת ללכת, מילים שקטות וחייאתי. שירים אלו ישתלבו יחד עם יצירות קלאסיות ביניהן: אוברטורה לאופרה ׳האיטלקייה באלג׳יר׳  של רוסיני ורונדו א-לה טורקה לפסנתר ותזמורת של מוצארט.

מתי: שבת 14/12/19, 20:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YyYF7d

נסרין קדרי צילום: דורון לסרי

"בחשיפה ארוכה" במכתש רמון

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי:  שישי שבת, 12-14/12/19, 10:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/34rcmXA

צילום בן הדני

תיאטרון הג'אז של לאוניד פטשקה

לאוניד פטשקה מציג: מופע פתיחה חגיגי של הפסטיבל לכבוד חג המולד באווירה קסומה וחגיגית  - "Hello Dolly" . תוכנית אשר כל כולה מוקדשת לשיריו האהובים של לואי ארמסטרונג
אורח מיוחד, הישר מניו אורלינס (ארה"ב) – ג'יימס ויליאמס – ווקל, חצוצרה. מועמד לפרס הגראמי- יעקב מיימון – סקסופון (ארה"ב). לאוניד פטשקה – פסנתרן ישראלי ידוע בעל שם עולמי, מלחין, מעבד, שואו מן להקת הג'אז לאוניד פטשקה

מתי: שבת 14/12/19, 10:30, 12:00 ו-15:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2DTRCwu

 באדיבות פניני המוסיקה

עדן דרסו VS סוויסה

2 הופעות בערב אחד! הכוחות העולים בסצנת ההיפ הופ הישראלית יורדים דרומה למפגש ענקים חד פעמי.

מצד אחד – עדן דרסו – נסיכת הראפ שכבשה פסגה אחר פסגה בקצב היסטרי. יחד עם דיג’י מש הוציאה את האלבום ‘כתר שקוף’ וניפצה כמה תקרות בלי להסתכל אחורה.

מהצד השני – מיכאל סוויסה – כוכב עולה בזירת ההיפ הופ והטראפ הישראלי. יביא איתו גם חיזוקים מפתיעים בשביל להחזיק אותנו באוויר.

מתי: חמישי 12/12/19, 20:00

איפה: החלוץ 33, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2RsvAZL

 

מחפשים את "מטמון ממשית"

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם.  חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי:  שבת 14/12/19, 10:00-15:00

איפה:  גן לאומי ממשית

פרטים נוספים http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום ליאורה דותן

"ויהי חושך" – תחרות צילום שמי לילה בשמורת אור הכוכבים הבין-לאומית

תחרות צילום ראשונה מסוגה בארץ, של צילום שמי הלילה בשמורת אור הכוכבים היחידה בישראל ובמזרח התיכון – מכתש רמון. בתחרות יוצגו למבקרים במרכז המבקרים מכתש רמון תצלומים ייחודיים של שמי הלילה הבראשיתיים, במטרה להדגיש את החשיבות הנודעת להפחתת זיהום האור – הן לטבע הן לאדם – ולהעלות מודעות לשמורות אור כוכבים בארץ ובעולם.
התצלומים הנבחרים יזכו את הצלמים בפרסים ויוצגו כשנה לעיני עשרות אלפי מבקרים במרכז המבקרים. התחרות פתוחה לקהל הרחב ולחובבי אסטרונומיה

מתי: חמישי שבת, 12-14/12/2019

איפה: מכתש רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2sucnfC

 צילום נדב טאובה

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה בשעה 19:30

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 

חן מזרחי

הוא כבש את הצופים בתוכנית "צחוק מהעבודה" בזכות כישרון יוצא דופן להצחיק את הקהל עד דמעות. בנוסף חן יצר ושיחק בסדרה הראשונה פרי עטו "שותפים" בערוץ הוט קומדי סנטרל, ובנוסף משתתף בתפקיד ראשי בעונה השלישית של הסדרה שנות ה- 80 של שלום אסייג. חן מזרחי בהופעתו ידסקס עמכם על הווי ובידור מתוך חיי השכונה, חיי הרווקות וחיי הנישואין במופע של חן לא תתקלו בצנזורה התקפת צחוק מובטחת.

מתי: שבת 14/12/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2rpRUIN

 צילום משה נחומוביץ'

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי:  חמישי עד שבת, 12-14/12/19, 10:00-15:00

איפה:  חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים http://bit.ly/2Dp9xv2

 צילום נדב טאובה

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי חמישי עד שבת 12-14/12/19, 08:00-16:00

איפה:  חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים http://bit.ly/2vXkeky

 

שבת של כיף בלונדע

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! בואו ליהנות מפעילות מיוחדת בשבת- הופעה קסומה ומיוחדת של גלגולי והסופגנייה המתוקה!

מתי: שבת 14/12/19 ההופעה ב-12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. בנוסף בחמישי הקרוב בואו ליהנות מההופעה  של 'ללי בארץ הצעצועים'! מוזמנים לפתוח את סוף השבוע עם מופע מלא בקסם ודמיון אין סוף וכמובן כל הצעצועים!

בנוסף, פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין, ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 12/12/19 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, יריד אוכל- שישי 09:00-14:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

פארק קרסו למדע

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. השבוע נפתחה התערוכה החדשה בפארק- 'דינוזאורים ענקי הפטגוניה!'. צאו לסיור מרתק בציר ההתפתחות האבולוציוני, החל מהדינוזאורים הראשונים ועד לציפורים של ימינו. בואו לפגוש מקרוב את ענקי הפטגוניה פנים אל פנים, היצורים האדירים שחיו בעולמנו לפני מאות מיליוני שנים. להתרשם מהטורף היבשתי הגדול ביותר, ממאובנים מקוריים של "מפלצות הים" שחיו ממש כאן, מביצי דינוזאורים מאובנים ועוד שלל מוצגים מרהיבים, אפליקציה ייחודית, אטרקציות ופעילויות מלהיבות. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3812abab-99c4-4107-b309-75f930958c50','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה