יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('47d37f36-8f8e-4f96-951f-6c674b9ed1a1','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

שר"ב חורפי

שר"ב הינו אירוע אמנותי חודשי המתקיים במהלך שלוש השנים האחרונות מדי שישי ראשון בחודש, ובו אמנים שקבעו את מקום עבודתם בעיר העתיקה בבאר שבע פותחים את בתיהם, את הגלריות והסטודיו שלהם בפני הקהל הרחב.

המבקרים מוזמנים לצאת לבילוי של שישי בבוקר בעיר העתיקה בבאר שבע, לטייל בין רחובותיה הקסומים, בתי הקפה, השווקים והסצנה האמנותית שפורחת בעיר העתיקה של באר שבע.  המבקרים נחשפים למגוון יצירות ומוזמנים לפגוש ולהכיר מקרוב את האמנים, תוך שהם מקבלים הצצה לחללי העבודה האותנטיים שלהם.

האמנים המשתתפים בפרויקט מספרים כי התמיכה של עיריית ב"ש, מינהלת העיר העתיקה והתיירות השפיעה רבות בשנים האחרונות על אוכלוסיית העיר העתיקה וסייעה בהכשרת הקרקע להפעלת פרויקט שר"ב ופרויקטים אמנותיים נוספים שקמו בשנים האחרונות.

מתי: יום שישי, 6.12.19, בין השעות 10:00-15:00

איפה: העיר העתיקה, באר שבע

פרטים נוספים: האתר ודף הפייסבוק של שר"ב

 גלריות פתוחות בשרב. צילום באדיבות מינהלת העיר העתיקה

שבתרבות

תכנית האירוח והראיונות המצליחה בישראל 'שבתרבות באר שבע' שתתקיים בשבת הקרובה יופיעו על בימת משכן אמנויות הבמה: ח"כ עפר שלח (כחול - לבן), פרקליט המדינה לשעבר משה לדור וזוכי פרס העיתונות המצטיינת לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל, תמיר סטיינמן (חדשות 12) ואלמוג בוקר (חדשות 13). בחלק האמנותי נכונה חוויה גדולה, מופע של הזמר והמלחין איתן מסורי .התכנית בהנחיית העיתונאי רועי כ"ץ. הכניסה לאירוע חופשית!

מתי: שבת 07/12/19, 11:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

 באדיבות עיריית באר שבע

ספורט, בירה והיסטוריה במרכז אנז"ק

"ממגרש הספורט לזירת הקרב"- אתם מוזמנים לערב מרתק שבו יקבלו במה סיפורם הלא נודע של הכוכבים שהחליפו את מגרש הספורט בזירת הקרב בהגנה על הבית בהרצאות של אורחים מיוחדים.

הספורטאי ששינה את ענף הספורט ונהרג בקרב  - שאול אדר: מחבר הספר "הפועל באר-שבע ביוגרפיה". עוד בהרצאה סיפורים מרתקים על קבוצת הכדורגל בעיר, הפועל באר שבע,  ועל גיבורים נוספים מהספורט המקומי. בנוסף, ההרצאה היסטוריה של בעיטה - עזרא פימנטל: עיטור הגבורה שניתן לחיילים חסרי התקווה בזכות בעיטת כדור מוצלחת אחת בקרבות 1917 בנגב. וגם תרבות הבירה במגרשי הספורט - גלעד נאמן: על הקשר בין בירה לחווית הצפייה במשחקי ספורט במגרשים. בסוף ההרצאה תהנו מטעימות בירה. הכניסה בתשלום בהרשמה מראש.

מתי: חמישי 05/12/19, 19:30

איפה: מרכז אנז"ק באר שבע

פרטים נוספים: 08-3730362

 

סיור free tour- עוטף עזה צפוני

הכרות עם השטח מאחורי הכותרות, המצוקה והמציאות משני עברי הגדר-ברכבי המטיילים. ניסע לישוב נתיב העשרה, נצפה על גבולה הצפוני של רצועת עזה מהים עד ארז ונספר א ספור הישוב והנוף. ניגע בחומת המגן של הישוב -נתיב לשלום.. ונמשיך למעבר ארז להתרשמות חיצונית וסיפור החולים העוברים בו . נמשיך למתחם “חץ שחור” -הסטוריית פעולות התגמול של הצנחנים ומבט קרוב על מעבר קרני,העיר עזה ג’באליה וסאג’איה .  נמשיך דרומה לבארות יצחק   הישנה.  מתאים לכל סוגי הרכב. הסיור כפוף למצב בטחוני ויתכנו שינויים בזמן אמת.  חל איסור הבאת בעלי חיים. לא מתאים לילדים מתחת גיל 12. 

מתי: שבת 07/12/19, 09:30

איפה: תחנת הדלק יד מרדכי

פרטים נוספים: http://bit.ly/2Y4PJ9h

 צילום נעם בן צבי

נשף וינאי

הסינפונייטה הישראלית באר שבע מזמינה אתכם לנשף וינאי אמיתית.  בקונצרט השני בסדרה הקלאסית הקלה "צלילים מהגלובוס" ישתתפו רקדנים ורקדניות בתלבושות מרהיבות וסולני אופרה מאוסטריה בחגיגה של דואטים ופתיחות מתוך אופרטות ידועות ואהובות, ריקודי ואלס ופולקה ועוד הפתעות, בניצוח מאסטרו ניר קברטי. על הבמה יתארחו רקדני מועדון ספורט ריקודים סלוניים "מכבי Tandem" ב"ש בהדרכת יוליה ורומן בורוכוב ותלמידי החטיבה הגבוהה בביה"ס למחול "בת דור" באר שבע , כוריאוגרפיה - אור אבוהב.

מתי: שבת 07/12/19, 20:30

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

  צילום - רומן בורוכוב

ביר7פסט- ווינטרפסט!

הוא חוזר - ביר7פסט, והפעם גרסת החורף - ווינטרפסט! פסטיבל המבשלות המקומיות של באר שבע והדרום עם בירות שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר! ובנוסף, דוכני אוכל ואמנות, מתחמי ישיבה. כל הבאים לאירוע יקבלו כוס זכוכית ממותגת של הפסטיבל! הטעימות באירוע עצמו יהיו במחיר של 5 ש"ח לטעימה (100 מ"ל) ו-15 ש"ח לכוס של שליש (330 מ"ל).

מתי: שישי 06/12/19, 12:00-16:00

איפה: מועדון הברקה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2RmFqMr

 קרדיט: בית מלאכה לבירה

 

מחפשים את "מטמון ממשית"

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם.  חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי:  שבת 07/12/19, 10:00-15:00

איפה:  גן לאומי ממשית

פרטים נוספים http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום ליאורה דותן

דצמבר מתוק ביד מרדכי

ביום שבת הקרוב  יפתח קיבוץ יד מרדכי את שעריו לפעילות חמימה ומתוקה לכל המשפחה שכוללת חוויה מלאה בדבש וסיפורים מימי קום המדינה: נקודת ההתחלה של הסיור היא בבית הדבורה והדבש שבו יצפו המבקרים בדבוראי לבוש בחליפה מיוחדת שיציג את עבודתן של הדבורים בסביבתן הטבעית. בסוף הסיור בבית הדבורה והדבש יטעמו המבקרים דבש טרי ויכינו נרות מדונג דבורים. לאחר מכן ימשיכו בסיור על טרקטור בשבילי הקיבוץ.

בבית הקיבוץ של פעם ייחשפו המבקרים לחיים בקיבוץ בראשית דרכו – יבקרו בחדר הילדים וגן החול, יראו את כלי העבודה ופריטי חדר האוכל הקיבוצי שהיו חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של חברי הקיבוץ ויישמעו את סיפורם מעורר ההשראה של החלוצים הראשונים בקיבוץ! המקום הקסום הזה מאפשר לדורות הצעירים היכרות עם סוג אחר של טכנולוגיה כזו שלא דורשת מטען.

אף ביקור ביד מרדכי לא שלם בלי להגיע לאתר שחזור הקרב! באתר שהוכרז כאתר מורשת לאומית ושודרג באמצעות המועצה לשימור אתרים, ייחשפו המבקרים לסיפור הגבורה של חברי הקיבוץ  ולוחמי הפלמ"ח שלחמו בצבא המצרי בימיה הראשונים של המדינה. 

מתי: שבת 07/12/19, 10:00-14:00

איפה: קיבוץ יד מרדכי

פרטים נוספים: תיירות יד מרדכי 08-6270559

 תיירות קיבוץ יד מרדכי

לעוף עם ציפורים

בשמי ישראל חולפות כעת מאות אלפי ציפורים שעושות את דרכן מאירופה לאפריקה. חלקן הגדול יעצרו אצלנו למנוחה ולתדלוק לפני ההמראה ליעד הבא. שמורת הטבע עיינות צוקים מהוות תחנה חשובה לאותן ציפורים הבוחרות לנדוד מעל בקעת הירדן וים המלח. לכבוד הנדידה הגדולה נערוך טיבוע ציפורים וסיורים לכל המשפחה בשמורה החבויה. בשמורה מקום מוצל לפיקניק ובריכות לשכשוך במים.

 סיורים ופעילות טיבוע ציפורים יצאו מהכניסה לשמורה בשעות 09:00 10:00 11:00
 סיורים ללא פעילות טיבוע ציפורים ייצאו מהכניסה לשמורה בשעות 12:00 ו- 14:00.

מתי: שבת 07/12/19, 09:00-14:00

איפה: שמורת טבע עיינות צוקים

פרטים נוספים: http://bit.ly/2rZkn8h

 צילום שירן בן יעקב

 

עיר הקסמים-תערוכת הקסמים הגדולה בעולם

אמן החושים, נמרוד הראל- בשיתוף פעולה עם החטיבה הבינלאומית של קבוצת ״סברס״ ישיקו בחורף הקרוב את הפעילות הכי קסומה לילדים שנראתה בישראל-תערוכת הקסמים הגדולה בעולם. התערוכה, יחידה מסוגה בעולם, תחשוף את הסודות הגדולים שמאחורי הקסמים הידועים ותגלה לילדים עולם שלם של תדהמה! חשבתם פעם איך הקוסמים עושים את זה? בתערוכה הזאת תקבלו את כל התשובות!

בתערוכה, נענה לראשונה על השאלה שמלווה את הקוסמים ואמני האשליות בכל העולם: "איך עשית את זה?". באי המתחם יוכלו להסתובב בין קסמים ואשליות מרהיבים, להיחשף לסודות עתיקים בני 100 שנה ועד לקסמים הכי עדכניים וחדשים של ימינו, ולא רק ללמוד כיצד הם עובדים אלא ממש להיכנס לתוך הקסמים ולבצע אותם בעצמם! התערוכה תחולק לפי תחומים  – קסמי ריחוף, קסמי מדע, זריזות ידיים, קסמי מראות, קסמים "מסוכנים", ועוד..

הקסמים והאשליות נבנו בשנה האחרונה בהשקעה גדולה והם עוצרי נשימה, מאתגרים את המחשבה, ולא פחות חשוב.. מצטלמים מעולה לאינסטגרם! התערוכה נבנתה עבור ייצוא לחוץ לארץ וזוהי הזדמנות לבקר בה לפני שהיא יוצאת למסע סביב העולם.

מתי: שבת 07/12/19, 10:00-19:00

איפה: מרכז הכנסים והתערוכות, סינמה סיטי באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2Kr7vhu

 

דני רובס

במקביל לסיבוב ענק ומצליח ולצד האולמות הגדולים והלהקה הקבועה שלו, דני רובס במופע אינטימי יותר, קרוב וחם, אותו הוא כל כך אוהב. רק הוא והגיטרה.

במופע מגיש דני את שיריו הגדולים בביצועים קרובים ומרגשים בהם : “אני בא הביתה מהלילה”, “נוסעת בעקבות האהבה”, “פנים ושמות”,”איך הוא שר”, “לא נרדמת תל אביב”, "מכתב קטן”,”רכבות 68-80-88″,”גרעינים”,”זה לא אני”, “משהו חדש מתחיל”,”בדרך אל האושר” ,”אני לא מפסיק להתרגש ממך”, השיר החדש “מוקפת באור” ועוד רבים…

מתי: חמישי 05/12/19, 21:30

איפה: מועדון הברקה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2OCZybx

 

"ויהי חושך" – תחרות צילום שמי לילה בשמורת אור הכוכבים הבין-לאומית

תחרות צילום ראשונה מסוגה בארץ, של צילום שמי הלילה בשמורת אור הכוכבים היחידה בישראל ובמזרח התיכון – מכתש רמון. בתחרות יוצגו למבקרים במרכז המבקרים מכתש רמון תצלומים ייחודיים של שמי הלילה הבראשיתיים, במטרה להדגיש את החשיבות הנודעת להפחתת זיהום האור – הן לטבע הן לאדם – ולהעלות מודעות לשמורות אור כוכבים בארץ ובעולם.
התצלומים הנבחרים יזכו את הצלמים בפרסים ויוצגו כשנה לעיני עשרות אלפי מבקרים במרכז המבקרים. התחרות פתוחה לקהל הרחב ולחובבי אסטרונומיה

מתי: חמישי שבת, 05-07/12/2019

איפה: מכתש רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2sucnfC

 צילום נדב טאובה

 

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה בשעה 19:30

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 

עדן חסון

היוצר והזמר עדן חסון מבשר את משב הרוח החדש של הדור הצעיר והמבטיח של המוסיקה הישראלית. בזמן הקצר מאז פרץ לתודעה הוציא אלבום שכל שיריו הפכו ללהיטים שכבשו מדינה שלמה והופעותיו מדוברות אליהם אוזלים כל הכרטיסים מראש

בהופעה שלו יבוצעו כל הלהיטים בעיבודים מיוחדים עם הרכב מוסיקאים מהפנט שיחד יתנו לקהל הגדול חוויה בלתי נשכחת.  בצניעות ותחכום יוצאי דופן מצליח חסון לסלול את דרכו באופן טבעי ונונשלנטי כשאת כל שיריו הוא כותב, מלחין ומבצע . את הפריצה הרשמית עשה עם שיר הבכורה שלו "שמישהו יעצור אותי" שזכה בפרס אקו"ם כ"שיר הטוב ביותר לשנת 2018".

ומאז באמת שאף אחד לא יכול היה לעצור את היוצר המוכשר שהביא לנו את להיטי העל:  "ילדים כאלה", "שיכורים", "כפיות", "מתפוצץ לי הראש", "אין יותר מועדונים", "איך את אוהבת" שהגיעו למעלה מ 142 מיליון צפיות ויותר מ 234 אלף מנויים ביו טיוב ועשרות אלפי הורדות בפלטפורמות הדיגיטליות השונות.

מתי: חמישי 05/12/19, 21:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2P2kJ5W

 צילום: יח"צ

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי:  חמישי עד שבת, 05-07/12/19, 10:00-15:00

איפה:  חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים http://bit.ly/2Dp9xv2

 צילום נדב טאובה

קונצרט - הבה נגילה

מוסיקה יהודית נוסטלגית מלאת רגש וזיכרונות. שילוב נדיר ומיוחד של נשמה יהודית... שירי אידיש ולדינו של סבים  וסבתות, עולם החזנות, קלאסיקה ישראלית, שירים צוענים של ירדנה ארזי, פניני הברודווי ושירים צרפתיים, איטלקיים ורוסיים מתורגמים לעברית ועוד הרבה חוויות.... צלילים הנוגעים בלב והמגיעים מהנפש.

מתי: שבת 07/12/19, 10:30 ו-12:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2Y28B96

 קרדיט פניני המוסיקה

 

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי חמישי עד שבת 05-07/12/19, 08:00-16:00

איפה:  חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים http://bit.ly/2vXkeky

 

"בחשיפה ארוכה" במכתש רמון

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי:  שישי שבת, 05-07/12/19, 10:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/34rcmXA

 צילום בן הדני

סיור זריחה למצדה

סיור מיוחד למשכימי קום. לפני זריחת החמה נטפס בשביל הסוללה אל מבצר מצדה ונגיע לראש ההר שהתגלה מחדש אחרי אלפיים שנה, עם קום המדינה. אחרי הזריחה נסייר על ההר בין מבני הפאר של המלך הורדוס הגדול למשכנות המורדים, ובין בורות המים לבית הכנסת העתיק. בדרך נשמע את סיפורם הטרגי של הקנאים ועל סופו של המרד ברומאים.   נקודת מפגש: במרכז השירות - למקדימים יוגש תה חם. בשעה 9:00 יצא סיור נוסף לאוהבי השכמה מאוחרת. הפעילויות מיועדות רק ללנים בחניון הלילה.

מתי: שבת 07/12/19, 05:45 ו-09:00

איפה: חניון לילה מצדה מערב

פרטים נוספים: http://bit.ly/2vtKS4a

 צילום מנו גרינשפן

אסף יצחקי

סטנדאפיסט מקורי שאינו יודע גבולות ולא עוצר באדום! אסף יצחקי הוא חיית במה, בעל כישרון מהפנט, חשיבה מקורית וחוש הומור ייחודי!

מתי: שבת 07/12/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2OC3jhf

 צילום אור מני

רבע לאפריקה

אחרי שכבשו במות בכל הארץ ובעולם, רבע לאפריקה חוזרים לחלוץ לחגוג את החיים ולהביא את הגרוב בלי ציניות ובלי שטויות! רבע לאפריקה, הרכב האתנו-גרוב הישראלי המצליח, מההרכבים היותר עסוקים ופעילים בשנים האחרונות הספיק לעבור קילומטראז’ מרשים מול קהל אוהב, להופיע כמעט על כל במה אפשרית ולסחוף אחריהם קהל מעריצים נאמן בארץ ובעולם.

מקצבים צפון אפריקאים, סולמות מקאם ערבי, והרבה ג’אז-Funk –  זה התמהיל המוזיקלי מאחורי רבע לאפריקה, אנסמבל רב תרבותי ושורשי, היוצר קולאז’ מוזיקלי מרומם נפש שלא משאיר את הלב והאוזניים אדישים, מזיז את האגן ופונה לצעירים, מבוגרים וילדים כאחד.
מתי: חמישי 05/12/19, 21:30

איפה: החלוץ 33, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/34EjZum

 

ההצגה "הגדר"

שיחת גריינדר בין בחור לבנוני ובחור ישראלי מתפתחת למערכת יחסים בלתי אפשרית, בצל מתיחות הולכת וגוברת בין שתי המדינות. בועז וג׳ורג׳ מכירים בגריינדר. הוא בישראל והוא בלבנון. הם שניהם חרמנים, אבל לא יכולים להיפגש. משהו בשיחה מרגש את שניהם.

המרחק, הגדר, האויב, הזרות. שניהם נותנים אחד לשני משהו שחסר להם. השיחות מתפתחות והם מחליטים להיפגש בברלין, אי של שלום בעולם של מלחמות. אך במציאות המזרח תיכונית הגבול שבין שתי המדינות מתחמם, והם נאלצים לקבל הכרעות קשות. ההצגה מיועדת למבוגרים.

מתי: חמישי 05/12/19, 20:30

איפה: תאטרון הפרינג' רחוב אנילביץ' 15, העיר העתיקה, באר שבע

פרטים נוספים: 08-6466657

 צילום: אילן בשור

שבת של כיף בלונדע

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! בואו ליהנות מפעילות מיוחדת בשבת- פסלים חיים של בעלי החיים! וגם מופע מחכה לכם, המופע 'חיות וחיוכים'! מגוון פסלים חיים של בעלי חיים יחכו לכם בכל רחבי המתחם בין השעות 11:00-15:00 ובנוסף – מופע חיות וחיוכים בשעה 12:00.

מתי: שבת 07/12/19 הפעילות בין השעות 11:00-15:00, ההופעה ב-12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. בנוסף בחמישי הקרוב בואו ליהנות מההופעה  של 'הנשיקה של מיקה'! שמגיעה לחלק נשיקות לכווולם, אבל בדיוק אז מפסיקה מכונת הנשיקמיקה לעבוד. איך מצילים את המצב? הגיעו עם הילדים למופע שכולו צחוק וכיף אין סוף ותגלו!

פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין
ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 05/12/19 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, יריד אוכל- שישי 09:00-14:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

פארק קרסו למדע

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. השבוע נפתחה התערוכה החדשה בפארק- 'דינוזאורים ענקי הפטגוניה!'. צאו לסיור מרתק בציר ההתפתחות האבולוציוני, החל מהדינוזאורים הראשונים ועד לציפורים של ימינו. בואו לפגוש מקרוב את ענקי הפטגוניה פנים אל פנים, היצורים האדירים שחיו בעולמנו לפני מאות מיליוני שנים. להתרשם מהטורף היבשתי הגדול ביותר, ממאובנים מקוריים של "מפלצות הים" שחיו ממש כאן, מביצי דינוזאורים מאובנים ועוד שלל מוצגים מרהיבים, אפליקציה ייחודית, אטרקציות ופעילויות מלהיבות. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fd0ab2bc-74c0-40a8-974c-df61418dd70a','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה