יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4348ab27-2e99-4410-92a6-711018befdb6','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('4348ab27-2e99-4410-92a6-711018befdb6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

אחרי ימים לא שקטים, נצלו את סוף השבוע כדי להירגע וליהנות עם כל המשפחה. בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

למרות הימים המתוחים שעברו עלינו, אפשר לקבל את סוף השבוע בברכה ולנצל אותו לקצת הפוגה בבילוי משפחתי. קחו את הילדים ובני המשפחה וצאו לבלות בבאר שבע והסביבה בשלל אטרקציות.

בכל מקרה שימו לב שאתם נשמעים להנחיות פיקוד העורף כל הזמן ושומרים על עצמכם! סוף שבוע רגוע ושקט!

ההצגה גורל הגר"א

גורל הגר"א הינו טקס קבלי עתיק סודי ומסתורי העובר מרב לבנו בין חכמי ירושלמים. הוא אסור ומבוצע לעיתים רחוקות. כדי להפיל את הגורל זקוקים לספר תורה עתיק הכתוב בשני טורים, שואלים שאלה פותחים את הספר באקראי וסופרים שבע לכאן ושבע לכאן; הפסוק שנופל בגורל הוא התשובה.

המופע נוצר בהשראת הפלת הגורל המפורסמת ביותר שבוצעה על ידי הרב אריה לוין. דרך מופע ללא מילים, סדרה של דימויים בימתיים חזותיים מולטי דיסציפלינריים, תנועה, מוזיקה, תאורה והקרנות וידיאו מתקדמות, הנעים על הגבול בין קולנוע לבין תאטרון, מתאר האנסמבל את הסיפור הלא ייאמן. הצגה מהפנטת ועטורת שבחים.

מתי: חמישי 14/11/19, 20:30

איפה: תיאטרון הפרינג', באר שבע

פרטים נוספים: 08-6466657

ריקוד סטפס וסווינג מניו אורלינס

אתם תהנו מג‘ אז מסורתי שנוגן בשנות ה-20 וה-30 בניו אורלינס בתוספת נגיעות של בלוז, קאנטרי וקאליפסו, מלווה בריקוד סטפס לוהט, קצבי ואנרגטי. הרפרטואר של הלהקה כולל ביצועים ללהיטים שמזוהים עם לואי ארמסטרונג, פאטס וואלר, מהליה ג'קסון, אליזבת' קוטון, ג‘ לי רול מורטון, נינה סימון, תום ג‘ ונס, הנק וויליאמס, הרי בלאפונטה, לואי פרימה ועוד... רון חבר לשעבר בלהקת מיומנה, התגורר שבע שנים בברלין, שם למד משחק ויצר מוזיקה למחול. בשנת 2008 עבר לארה"ב ובילה כשנתיים בניו אורלינס ובניו יורק, הופיע עם להקות סווינג מובילות וגם הכיר את ג‘ וזט וויגאן, רקדנית סטפס אשר הפכה לימים להיות אשתו וכיום גם היא חלק מהלהקה.

מתי: שבת 16/11/19, 10:30 ו-12:00

איפה: לטרון

פרטים נוספים: https://bit.ly/2K8VgG6

 קרדיט רוי באנקו

"קולך השמיעי"

התזמורת האנדלוסית אשדוד מגיעה במופע "קולך השמיעי"  - קונצרט  מחווה לשירה הנשית ולקול הנשי ומביא אל הבמה את ייחודה ועצמתה של השירה הנשית.  לראשונה ולכבוד קונצרט זה הקמנו אנסמבל של מקהלת נשים בהשתתפות נשים חברות מקהלה ממרוקו ומישראל אשר ישירו יחדיו מתוך השירה האנדלוסית והפיוט בסגנונות שונים, בעברית וערבית. מישראל נארח הרכב של נשים המכירות ואוהבות את הפיוט העברי וביניהן הסולניות שיר יפרח, יהלה לחמיש. 

ממרוקו נארח הרכב של נשים החברות במקהלה אנדלוסית קלאסית בקזבלנקה וביניהן זמרת צעירה ומוכשרת המגיעה לראשונה ומתמחה בעיקר בשירת ה" אלא" ובשירת "המלחון". בנוסף נארח כנגן וכשותף בבניית התכנית את אחד המוזיקאים המוכשרים והבולטים כיום במרוקו, כוכב עולה במוזיקה האנדלוסית הקלאסית.

מתי: חמישי 14/11/19, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2X021iR

 

מולדבסקי בישראל

רוברטו מולדבסקי, הסטנדאפיסט מספר אחד בארגנטינה מגיע לישראל עם מופע חדש. עם מולדבסקי אתה צוחק, מזדהה ומגלה ששום דבר לא רציני כפי שזה נראה. יחד עם המוזיקה של להקתו "הולנטין גומז" והביצועים של אייל מולדבסקי הפילוסוף המשפחתי.

מתי: שישי 15/11/19, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2NVCnry

 

ספר הג'ונגל!

עיבוד חדש לאחד מספרי הילדים האהובים בכל הזמנים – ספר הג'ונגל. הצטרפו אלינו להרפתקה סוחפת במעמקי הג'ונגל' בה נפגוש את כוכבת ערוץ ניק ג'וניור ענבלי בא-לי, מוגלי ואת הדמויות המוכרות: בלו הדב, בגירה הפנתר השחור, חבורת הקופים המשוגעים ואפילו א תשירחאן הנמר.

מחזמר חדש לכל המשפחה, מצחיק, סוחף וחוצה דורות עם שירים מקוריים, רקדנים, בובות, בובנאים וסיפור שאינו נגמר לעולם! ספר הג׳ונגל!

מתי: חמישי 14/11/19, 17:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2Q3Hokr

 קרדיט עדי ברק

רביטל ויטלזון יעקבס- סטנדאפ

מופע סטנדאפ להורים עייפים. על רומנטיקה לאור נרות אקומלי, הריונות, ילדים, דיאטות וסליים.
רביטל ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, כותבת, אושייה בוואטצאפ של הגן, אמא לחמישה ואמנית זילוף בכוסמין. והיא רוצה להזכיר לכם: שאין ילד רע, יש ילד שאמא שלו רעבה

מתי: חמישי 14/11/19, 21:00

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2CvmJh9

 צילום אפרת אשל

דורון רהב

דורון רהב היא אחד מהשמות החמים בסצנת הסטנד-אפ הישראלית. סטנדאפיסטית אמיצה במופע מעורר מחשבה, אינטלגנטי, מהיר והכי חשוב – קורע מצחוק!

מדובר בקומיקאית חדה וחסרת גבולות ששברה את הרשת עם קטעי סטנד-אפ ומערכונים שהגיעו למיליוני צפיות ותגובות מכל קצוות הקשת. במופע דורון מגלה לקהל מה קורה כשאת שואלת את בעלך מי יותר יפה, את או גל גדות?  ולמה לעזאזל הגננת שולחת כל חמש דקות 500 תמונות של הילד בזמן שכל מה שאת רוצה זה רק לשכוח לרגע איך הוא נראה.

בנוסף להופעות סטנדאפ, דורון הופיעה בתכניות הטלוויזיה: המועדון עם שחר חסון ערוץ 2, "משפחה שכזאת" ערוץ 10, "אמא מדברת עכשיו" מאקו, סלוצקי ודומינגז – רדיו צפון, בסרט הקולנוע "ילד אפס" ועוד

מתי: חמישי 14/11/19, 21:00

איפה: קוקה בר, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/33LrH5a

 

יוחאי ספונדר

במופע סטנדאפ שובר מוסכמות ושובר מצחוק, ספונדר פרץ לתודעה לאחרונה עם שלל קטעי סטנדאפ שהתפשטו במהרה ברשת.המופע נוגע בנושאים כגון: זוגיות, ישראליות, דת ומאבקים פנימיים, רודף צדק (את הצדק שלו אמנם, אבל זה עדין צדק). מופע אנרגטי שפותח את הראש, את הלב ומוריד הרבה דמעות מהעיניים..בשנים האחרונות השתתף ספונדר בתכניות טלוויזיה ורדיו רבות בארץ ובימים אלו הוא מגיש פינת סטנדאפ שבועית אצל 'שי ודרור' ברדיו ללא הפסקה ומנחה תכנית רדיו קומית באנגלית עם שחר חסון.

מתי: שישי 15/11/19, 21:00

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2NCiVBb

 קרדיט טל גבעוני

חורף חם בערד: מיזם הסיורים "ביתם במדבר"

מחלקת התיירות של עיריית ערד ועמותת התיירות גאות להציג את מיזם הסיורים "ביתם במדבר". הסיורים יתקיימו בכל שישי במהלך החודשים נובמבר ודצמבר- אחד מהם הוא סיור בעקבות יצירותיו של עמוס עוז ז"ל, אחד מגדולי הסופרים הישראליים שהתגורר בערד ואשר נופי המדבר קיבלו ביטוי ביצירותיו.

בתחילת החודש יצא לדרך מיזם סיורים בערד, "ביתם במדבר" בעקבות הסופר עמוס עוז ז"ל, נספר על האיש, על הקשר שלו למדבר ולבוני העיר, נבקר בפינות החמד ששימשו לו השראה, ונשמע את סיפוריהם של אמנים מפורסמים אחרים. משך הסיור כשעה וחצי תוך הליכה רגלית קלה, עם עצירה בתחנות לאורך הדרך.סיור זה יתקיים השבוע, 15/11/19.

מתי מידי שישי במהלך נובמבר-דצמבר, החל מהשעה 09:00. 

איפה רחוב נוף 17, העיר ערד- פרטים בלינק https://forms.gle/kBZ1TD9tfr7QPA3f7

פרטים נוספים:  הסיורים יתקיימו ללא תשלום ובהרשמה מראש. למידע נוסף - תיירות ערד   www.travelarad.co.il

 צילום אייל תמיר המרפסת

קובי מימון

מופע הסטנדאפ של קובי מימון הוא מסע הומוריסטי בין עולמות ותובנות בקצב אש. קובי עולה על הבמה וההנאה שלו מדבקת. אהבת הבמה, ההבחנות הקטנות וההגשה האותנטית יוצרים מופע שתופס אותך מהרגע הראשון, מסתובב לך בראש וגורם לך לצחוק מהבטן.

קובי חי את המופע, מתחבר אל הקהל ושולף.. זהו מסע סטנד-אפ עשיר ומהיר עם זוויות מפתיעות אז להכין לסתות ולהיכנס לקצב ההומור של קובי מימון. קומדיה עברית לייב של איש אחד מצחיק מאוד הרזומה של קובי מימון בשנים האחרונות.

מתי: שבת 16/11/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/33y3b7z

 צילום אילן בשור

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה בשעה 19:30

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי:  חמישי עד שבת, 14-16/11/19, 10:00-15:00

איפה:  חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים : http://bit.ly/2Dp9xv2

 צילום נדב טאובה

בציר ענבים בכרם בלכיש

רוצים לאסוף חוויות חקלאיות? בואו לבצור ענבים, לטייל בין שורות הכרם, לאכול ענבים ישר מהשיחים, ללמוד על תהליך גידול הענבים ולדרוך בגת מסורתית. הכרם בלכיש בעונת בציר מחודשת ועם פעילויות ותיקות וחדשות. בנוסף לבציר ולמילוי הסלסלות שתקחו הביתה, לטעימות וללימוד על תהליך גידול הענבים, תוכלו ליהנות גם ממשחק לימודי על גפנים וענבים, ומצילום עם אשכול המרגלים.

מתי : שבת 16/11/19, 10:00-13:00

איפה:  הכרם בלכיש (במתחם החדש) (ניווט בווייז: הכרם בלכיש)

פרטים נוספים 073-782-3153 

 הכרם בלכיש. צילום ניצן אשוח-שאול

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי חמישי עד שבת 14-16/11/19, 08:00-16:00

איפה:  חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים http://bit.ly/2vXkeky

 

מגיעים בלי אפליקציית ניווט!

רשות הטבע והגנים מזמינה אתכם לקבל את הסתיו עם פעילויות בעקבות נדידת ציפורים, פריחות, לוטרה וניווט. בואו לנווט בשטח בלי אפליקציות מורכבות – רק אתם, המפה והחידות. אחרי שתקבלו הדרכה קצרה על יסודות הניווט ועל הפעילות, תצאו לנווט בין התחנות. אורך המסלול ודרגת הקושי של הניווט גמישים. תוכלו לבחור לעצמכם  את הדרך, להחליט לכמה תחנות תנווטו ובאיזה קצב תתקדמו. בנוסף למפת הניווט תקבלו  גם חידון על אתריו של הגן הלאומי ועל סיפורה של אשקלון העתיקה. בסיום הניווט תקבלו תעודה. יציאה לניווט: החל מ-9:30 בכל 30 דקות, תדריך אחרון ב-11:00, סיום הפעילות ואיסוף תחנות מהשטח 13:30.

מתי:  שבת 16/11/19, 09:00-14:00

איפה : גן לאומי תל אשקלון

פרטים נוספים:  ההשתתפות בניווט מותנית ברישום מראש בטלפון 3639*

 צילום מנו גרינשפן

"בחשיפה ארוכה" במכתש רמון

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי:  שבת, 16/11/19, 10:0-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/34rcmXA

 

מחפשים את "מטמון ממשית"

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם.  חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי:  שבת 16/11/19, 10:00-15:00

איפה:  גן לאומי ממשית

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום ליאורה דותן

שבת של כיף בלונדע

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

 

'פארק קרסו למדע'

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. השבוע נפתחה התערוכה החדשה בפארק- 'דינוזאורים ענקי הפטגוניה!'. צאו לסיור מרתק בציר ההתפתחות האבולוציוני, החל מהדינוזאורים הראשונים ועד לציפורים של ימינו. בואו לפגוש מקרוב את ענקי הפטגוניה פנים אל פנים, היצורים האדירים שחיו בעולמנו לפני מאות מיליוני שנים. להתרשם מהטורף היבשתי הגדול ביותר, ממאובנים מקוריים של "מפלצות הים" שחיו ממש כאן, מביצי דינוזאורים מאובנים ועוד שלל מוצגים מרהיבים, אפליקציה ייחודית, אטרקציות ופעילויות מלהיבות. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
הצטרפו אלינו לסדנאות יצירה מדעיות של סליים בימי חמישי ושבת וגלו את המדע המופלא העומד מאחורי החומר הרוטט והמנצנץ ששיגע את העולם!

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d96eaf2e-10c2-4928-acee-9253803c30ad','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה