יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){setImageBanner('45a89d58-fd9b-4fbe-908d-72f51c7a5134','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

סוף השבוע בפתח אז יש לכם הזדמנות לצאת לבלות עם כל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. תוכלו לטייל בגנים הלאומיים, לקחת חלק בסיורים ייחודיים או ליהנות בהופעות והצגות. כל הפרטים בכתבה >>>

שלמה ארצי בהופעה

שלמה ארצי כבר מזמן מיסד את עצמו כזמר ענק, וכמבצע ענק אף יותר. מי שהלהיב מאות אלפי ישראלים במשך קריירה של מעל ל-40 שנה, יוצא לסיבוב הופעות ארצי במהלכו יגיע גם הנה - לבירת הנגב.  אז מה לא נאמר כבר על שלמה ארצי, ההופעות שלו והשירים שלו. אין כל ספק – שלמה ארצי הוא הזמר האהוב, המצליח והמוביל בישראל ומהיוצרים המשובחים והפוריים במוסיקה הישראלית גם אחרי 5 עשורים של קריירה מפוארת. כל מי שכבר היה בהופעה של שלמה ארצי יודע שכל הופעה היא חוויה שונה, ייחודית ומפתיעה. אז גם אם הייתם – אתם צפויים לחוויה אחרת, שונה ומיוחדת.

מתי: חמישי ב-23.6 בשעה 20:30.

איפה: אמפי פארק באר שבע

פרטים נוספים

 שלמה ארצי. קרדיט - ליאור ניר

פותחים דלת לעיר העתיקה בבאר שבע

מוזמנים לסיור חוויתי ומפתיע בסמטאות העיר העתיקה באר – שבע, העיר היחידה שהקימו העות'מאנים במהלך 400 שנות שלטונם בארץ ישראל. לאחר פגישה במתחם מלון הנגב, נצא לשיטוט מפתיע בסמטאות העיר, בו נחווה את ההתחדשות הרבה, נקודות הקולינריה החדשות, מבשלת בירה מקומית משובחת, גלריות חדשות, אמנות רחוב עכשווית, התחדשות עירונית רבה, וכמובן, שדרת אוכל משובחת, שכולכם מוזמנים להישאר ולבלות בה וביריד מדרחוב קק"ל ברחבי העתיקה. אנו בטוחים שהסיור ייעשה לכם חשק להמשיך.

היכן נפגשים: מלון הנגב – רחוב העצמאות 26, העיר העתיקה באר שבע

מתי: שישי 24.6 בין השעות: 10:00-12:00

פרטים נוספים

צילום יאיר גולן

סיורי שקיעה באנדרטת הנגב ומוקדי תיירות בבאר שבע

בכל שבת בשעה 18:00 יתקיים סיור שקיעה מודרך חינם וללא עלות לקהל הרחב, בשת"פ עם רשות הטבע והגנים ובמימון משרד התיירות. סיורי השקיעות החינמיים יתקיימו לצד לסיורים חינמיים עם מורה דרך באתרי התיירות של בירת הנגב: 'פותחים דלת לעתיקה' בימי שישי בבוקר המציע סיור חוויתי ומפתיע עם שפע מקומות בילוי, נקודות קולינריה משובחות, אטרקציות באוויר הפתוח, גלריות ואמנות עכשווית בעיר העתיקה של באר שבע, וסיור בגן הלאומי תל באר שבע בימי שישי ושבת המעניק הצצה מיוחדת לעיר המקראית הקדומה שהשתמרה בזכות האקלים המדברי של הנגב ומאפשר זווית צפיה ייחודית על בקעת באר שבע רחבת הידיים וסביבתה.

מתי: מוצאי שבת בשעה 18:00

להרשמה לסיוריםhttps://www.parks.org.il/category/South/

 אנדרטת הנגב. צילום: אדם קבסה

ערן זרחוביץ'

ערן זרחוביץ׳, מהקומיקאים האהובים ביותר בישראל מגיע לבאר שבע  עם מופע הסטנד אפ החדש והמצחיק שלו.

מתי: שבת 25/06, 21:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

צילום: דניאל קמינסקי 

מבקרים בלונדע מוזיאון הילדים!

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. הפעילות בכפוף לתנאי התו הסגול | יש לרכוש כרטיסים באתר מראש בלבד.

מתי: ראשון עד חמישי 09:00-18:30, שישי 09:30-14:00, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים והרשמה באתר

לונדע. קרדיט: אולפני קקטוס, גיל נמט

הסינפונייטה הישראלית באר שבע: כרמינה בוארנה

נגני התזמורת, סולנים אורחים, זמרים וזמרות משלוש מקהלות יתקבצו על במה הסינפונייטה הישראלית באר שבע לבצע את היצירה "כרמינה בוראנה" מאת קארל אורף, אחת מהיצירות הדגולות והפופולריות של המוסיקה המודרנית.

קונצרט מס' 7 בסדרת "קלאסיקה"

24/6/22 שישי בשעה 11:00, צפיה בחזרה גנרלית ומפגש אמנים

25/6/22 מוצ"ש בשעה 21:00, באולם המשכן לאומנויות הבמה ב"ש

טל' להזמנת כרטיסים: 086266422 (משרדי הסינפונייטה) // או באתר התזמורת  www.isb7.co.il

קרדיט: Frank Eidel

שבתות מאי – יוני ב'פארק קרסו למדע':

אוהבים פוקימונים? רוצים לדעת למי מהם יש סופר כוחות על? בואו לבחון בעצמכם ולנחש מי ינצח. פוקימון אש, פוקימון חשמל או אולי יהיה זה פוקימון אוויר? במהלך כל השבתות בחודשים מאי – יוני תופעל ב'פארק קרסו למדע' פעילות פוקימונים המשלבת דמויות פוקימון  מובילות, ניסויי מעבדה ותחרות.

בכל פעילות יוצגו סוגי הפוקימונים השונים המבוססים בין השאר, על ארבעת היסודות: אש, מים אויר, אדמה. במעבדה יכירו המבקרים את יסודות הטבע השונים ויגלו את סודות הפוקימונים. למשל יגלו המבקרים, כיצד ניתן לשנות את צבעם של המים תוך כדי סיבובם, להציל פוקימון מפוכדור מבלי לשבור אותו ועוד.

מתי ואיפה:

שבתות (מאי – יוני) בין השעות: 10:00 – 17:00

העצמאות 79 ב"ש

המעבדה תפעל בכל שעה עגולה בין השעות 10:00 – 16:00.

פרטים נוספים:

טלפון: 08-6252600

 

מאמצים חבר לחיים!

עמותת באר שבע אוהבת חיות ועיריית באר שבע מזמינות אתכם ליום אימוץ כלבים שיחכו לכם ורק מחכים שימצאו להם בית חם!

יום שישי | 24.6 | 9:30 | בדשא שליד מרכז המורים

* האימוץ כרוך בתשלום על סל אימוץ.

לילות קיץ בנגב zoo

עולמם הסודי של בעלי החיים בלילה. סיורי לילה בימי חמישי, יוני, יולי, אוגוסט. שעות הסיור 20:00 עד 22:30

מחיר- 60 ש"ח לאדם

המבקרים יתכבדו בפיתה לבנה/שוקולד, תה ובקבוק מים מינרליים. חובה להגיע עם מכנסיים ארוכים ונעליים סגורות. ההשתתפות בסיור מגיל 6 ומעלה

יש לשריין כרטיסים מראש לסיורים באתר https://negevzoo.co.il

דרך אילן רמון 5, באר שבע | 08-6414777

שבת בפארק נחל באר שבע

בואו ליהנות מפעילויות לכל המשפחה והכניסה חופשית! תוכלו ליהנות מעילויות הורים וילדים - סמוך למשרדי הספורטק, אימון פוצ'יוולי הורים וילדים, הרקדה עם נילי אלגזר- במתחם האגם, יוגה בשקיעה ליד האגם עם בר הרמן ועוד.

מתי: שבת 25/06/2022

איפה: פארק נחל באר שבע

 

פעילויות בגנים הלאומיים

 

גן לאומי מצדה מערב - הסיור אל הפסגה

בואו לסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נטייל בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס ובין שרידי המצור הרומי, בורות המים ומחסני ענק, ונעצור לתצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה
מדובר בסיור מרתק ובחוויה שלא מותירה אף מטייל אדיש.  המסלול על מצדה מתאים לכל גילכדאי לשלב עם הסיור לינה בחניון לילה מצדה מערב, ועלייה להר דרך הסוללה בשעת הזריחה.

מתי: ימי שישי ושבת: בשעה 05:30, נפגשים בחניון לילה מצדה. במידה והגעתם ממזרח, מוזמנים להצטרף לקבוצה בשעה 6:00 בשער המערבי.

פרטים נוספים

צילום צביקה צוק

 

סיור: מסע בזמן אל ממשית הנבטית

היישוב הקדום ניצב על נתיב דרכי הבשמים העתיקות שבין מעלה עקרבים שבערבה לבקעת דימונה. מי היו תושביה הקדומים של ממשיתאיך חיו הנבטים האמידים, מלכי המדבר, ומה קרה להם עם הכיבוש הרומי?

בסיור נשוטט בין שרידי בתיה ורחובותיה של העיר ונחזה באדריכלות מפוארת: בתי אמידים, כנסיות, אורוות סוסים, סכרים ובורות מים. משך הסיור כשעתיים והוא מתאים לכל גיל. המסלול מונגש בחלקו. ציוד נדרש: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

מתי: בימי שישי ושבת בחודש יוני, בשעות 10:00, 16:00

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים

צילום דורון ניסים

 

סיור: אל פסגת מצדה

אתם מוזמנים לטיול זריחה מיוחד ולסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נסייר בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס ובין שרידי המצור הרומי, בורות מים ומחסני ענק. אחר כך נתמקם לתצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה. זהו סיור מרתק וחווייתי והוא אינו מותיר אף לא מטייל אחד אדיש.

מתי: שישי שבת, סיור מתחיל ב07:00 וב-10:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

 צילום מנו גרינשפן

 

סיור: תכנון עירוני בן 4000 שנה בגן לאומי תל ערד

סיור מודרך בשבילי העיר הכנענית העתיקה. בסיור נספר על ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים שהתגלו בתל: שרידיהן של מצודה ישראלית ושל עיר כנענית מתוכננת ומבוצרת. בעיר, המוקפת חומה ובה מגדלים ושערים, נחשפו שרידי ארמון, באר מים מרשימה, מבני מגורים ייחודיים, צמד מקדשים ורחובות. במצודה הישראלית נחשפו שרידי מקדש, מאגר מים גדול ובו שלושה אולמות מטויחים לאגירת מים, ומגדל הלניסטי שממנו יש תצפית מרהיבה על שרידי העיר הכנענית ועל בקעת ערד והנוף הסובב את האתר.

מתי: יום שישי בשעות 9:00, 11:00, 13:00.

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

 

מרחב הבריחה קוד העתיקות בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

בעקבות נחש  הנחושת הקדוש, צילום 929 

סיור: גן לאומי תל באר שבע – אתר מורשת עולמית

נסייר בעיר המקראית הקדומה בין שער העיר, ארמון המושל ומבני מגורים ומחסנים, שהשתמרו בזכות האקלים המדברי של הנגב. נעמיק למאגר מים תת-קרקעי מרשים מימי המלך חזקיהו ונראה את הבאר העמוקה בארץ. מראש התל נצפה בבקעת באר שבע רחבת הידיים ובסביבתה. משך הסיור כשעה ורבע והוא מתאים לכל גיל. המסלול אינו מונגש. דרגת קושי: קלה.
אחרי הסיור אתם מוזמנים לקנות את 'קוד העתיקות' – משחק משימות משפחתי שיוביל אתכם לקוד הסודי של העיר! מחיר המשחק 20 ₪. ציוד נדרש: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

מתי: בימי שישי, בשעות: 10:00, 13:00 בימי שבת בשעות: 10:00, 12:00, 14:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

 צילום דורון ניסים

 

מרחב בריחה: סוד בושם האפרסמון בבית הכנסת העתיק בעין גדי

מי שמאמין לא מפחד – בואו לעזור לארכיאולוגים לגלות מחדש את סוד ייצור הבושם המופלא בגן לאומי עתיקות עין גדי. מאות שנים ייצרו תושבי עין גדי הקדומה את בושם האפרסמון, הבושם האיכותי והיקר ביותר בעולם העתיק. הם לא גילו לאיש את סוד ייצור הבושם, ובפסיפס העתיק בבית הכנסת אף נמצאה קללה איומה: "מוות אכזרי לכל בני משפחתו ולאיש אשר יעז לגלות לזרים את סוד העיירה".

משך המשחק כשעה וחצי, מתאים לקבוצות ולמשפחות, מומלץ עד 6 משתתפים למשחק. יציאה למשחק כל חצי שעה, כניסה אחרונה למשחק בשעה 14:30.

מתי: ימי שישי ושבת 8:30-17:00

איפה: שמורת טבע עין גדי

פרטים נוספים

 

 

מדריך קולי במצדה

בעקבות הקרב על מצדה, צאו לחוויית מסע תרבותי ומעבר לזמן עם המדריך הקולי שלנו. מערכת ההדרכה הקולית תיקח אתכם אל נקודות העניין ובעזרתה תצללו בהנאה אל סיפורו של ההר המפוארבכניסה להר אחרי העלייה ברכבל. השכרת ערכת שמע בסך 20 ₪ 

מתי: מדי יום, בשעות 08:00- 16:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d2a202ae-74a1-4dfb-9473-80660dfaf0fc','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה