יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){setImageBanner('18e8d3e5-a8ab-4071-8c7e-f34338679b1d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

סוף השבועהגיע אז יש לכם הזדמנות לצאת לבלות עם כל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. תוכלו לטייל בגנים הלאומיים, לקחת חלק בסיורים ייחודיים או ליהנות בהופעות והצגות. כל הפרטים בכתבה >>>

פסטיבל סרטים על שיכונים ה-2

זוהי המהדורה השנייה של פסטיבל 'סרטים על שיכונים' שעוסק בנושאים של שכונה, שיכונים, פריפריה חברתית וגיאוגרפית, עירוניות, וקהילה. השנה ישתתפו בפסטיבל שיתקיים בתאריכים 07-09/06, 24 סרטים קצרים שיוקרנו כולם בהקרנות חינמיות תחת כיפת השמיים ברחבת "קולנוע אורות" המיתולוגי. עוד במסגרת הפסטיבל: הקרנה חגיגית של הסרט "ביקור התזמורת "במלאת 15 שנים ליצאתו ושיחה עם הבמאי ערן קולירן בהנחיית דוד פרץ, הצגת תוצרים מסדנת צילום בסמארטפון בו השתתפו תושבי שכונה ג׳, בהובלת הקולנוען נדב משעלי, מיצג וידיאו מפינג על השיכונים, הופעות שקיעה של הסינפונייטה באר שבע, אנסמבל באר שבע, להקת ׳שלושת הדובים׳ ומסיבת סיום בהפקת בונא.

מתי: חמישי 09/06/2022

איפה: רחבת קולנוע אורות | שכונה ג׳ | הכניסה חופשית! רח׳ המעפילים 31, באר שבע

פרטים באיוונט

פסטיבל סרטים על שיכונים - קרדיט אורייה אסייג 

סיורי שקיעה באנדרטת הנגב ומוקדי תיירות בבאר שבע

בכל שבת בשעה 18:00 יתקיים סיור שקיעה מודרך חינם וללא עלות לקהל הרחב, בשת"פ עם רשות הטבע והגנים ובמימון משרד התיירות. סיורי השקיעות החינמיים יתקיימו לצד לסיורים חינמיים עם מורה דרך באתרי התיירות של בירת הנגב: 'פותחים דלת לעתיקה' בימי שישי בבוקר המציע סיור חוויתי ומפתיע עם שפע מקומות בילוי, נקודות קולינריה משובחות, אטרקציות באוויר הפתוח, גלריות ואמנות עכשווית בעיר העתיקה של באר שבע, וסיור בגן הלאומי תל באר שבע בימי שישי ושבת המעניק הצצה מיוחדת לעיר המקראית הקדומה שהשתמרה בזכות האקלים המדברי של הנגב ומאפשר זווית צפיה ייחודית על בקעת באר שבע רחבת הידיים וסביבתה.

מתי: מוצאי שבת בשעה 18:00

להרשמה לסיוריםhttps://www.parks.org.il/category/South/

אנדרטת הנגב. צילום: אדם קבסה 

ברי סחרוף ודודו טסה באמפי פארק באר שבע

שיתוף הפעולה בין שני המוזיקאים האהובים מוכר ומתבקש. בתקופה האחרונה שניהם משתוקקים לעלות יחד על במה. ברקורד שלהם שירים משותפים, אירוחים הדדיים בהופעות ומפגשים מוזיקליים רבים. שיא שיתוף הפעולה הגיע באלבום שראה אור לפני שנה – "בדל של אור". וביום שבת הקרוב (11.6) הם יגיעו להופיע באמפיפארק באר שבע. 

מתי: שבת 11/06/2022

איפה: אמפי פארק באר שבע

היכנסו ללינק הבא   https://www.ticket4u.co.il/event/9644

ברי סחרוף & דודו טסה. קרדיט - ליאור כתר

מבקרים בלונדע מוזיאון הילדים!

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. הפעילות בכפוף לתנאי התו הסגול | יש לרכוש כרטיסים באתר מראש בלבד.

מתי: ראשון עד חמישי 09:00-18:30, שישי 09:30-14:00, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים והרשמה באתר

לונדע. קרדיט: אולפני קקטוס, גיל נמט

בין “סול” מרטיט לסווינג מהפנט

הסולנית מסינגפור, אלמיי פרננדז, מגיעה לזאפה באר שבע בערב שכולנו ג'אז חם מבית היוצר של ג'ורג' גרשווין.

כפרפורמרית ותיקה בסצנת הג’אז האסייתית ובמהלך 20 שנות הקריירה המפוארות שלה, היא הופיעה עם בני גולסון, גרגורי פורטר, נט אדרלי ג’וניור ורנדי ברקר. היא הזמרת האסייתית היחידה שהופיעה עם 3 מתזמורות הג’אז המובילות בעולם: תזמורתו של וינטון מרסליס והלינקולן סנטר, קאונט בייסי ודיוק אלינגטון. גרשווין הביא את הג’אז לאופרה ואת שירי האופרה למועדוני הג’אז. שיריו הם בלתי נשכחים. בערב זה הופקד הניהול האמנותי בידיה של הפסנתרנית הישראלית העושה חייל בניו יורק, הילה קוליק אשר יחד עם שותפיה יביאו משב רוח רענן ועכשווי לשירים האלמותיים של ג’ורג’ גרשווין.

מתי: 11/06/2022

איפה: זאפה באר שבע

 Alemay Fernandez (Photo Credit Sanna Kontinen)

 

שבתות מאי – יוני ב'פארק קרסו למדע':

אוהבים פוקימונים? רוצים לדעת למי מהם יש סופר כוחות על? בואו לבחון בעצמכם ולנחש מי ינצח. פוקימון אש, פוקימון חשמל או אולי יהיה זה פוקימון אוויר? במהלך כל השבתות בחודשים מאי – יוני תופעל ב'פארק קרסו למדע' פעילות פוקימונים המשלבת דמויות פוקימון  מובילות, ניסויי מעבדה ותחרות.

בכל פעילות יוצגו סוגי הפוקימונים השונים המבוססים בין השאר, על ארבעת היסודות: אש, מים אויר, אדמה. במעבדה יכירו המבקרים את יסודות הטבע השונים ויגלו את סודות הפוקימונים. למשל יגלו המבקרים, כיצד ניתן לשנות את צבעם של המים תוך כדי סיבובם, להציל פוקימון מפוכדור מבלי לשבור אותו ועוד.

מתי ואיפה:

שבתות (מאי – יוני) בין השעות: 10:00 – 17:00

העצמאות 79 ב"ש

המעבדה תפעל בכל שעה עגולה בין השעות 10:00 – 16:00.

 

פרטים נוספים:

טלפון: 08-6252600

קרדיט צילום:  פארק קרסו למדע 

ישראל קטורזה

אחד הסטנדאפיסטים האהובים מגיע לבאר שבע למופע בידור מצחיק ומרגש.

מתי: חמישי 09/06 20:30

איפה: תיאטרון הסינמה סיטי באר שבע

פרטים נוספים

 

לילות קיץ בנגב zoo

עולמם הסודי של בעלי החיים בלילה. סיורי לילה בימי חמישי, יוני, יולי, אוגוסט. שעות הסיור 20:00 עד 22:30

מחיר- 60 ש"ח לאדם

המבקרים יתכבדו בפיתה לבנה/שוקולד, תה ובקבוק מים מינרליים. חובה להגיע עם מכנסיים ארוכים ונעליים סגורות. ההשתתפות בסיור מגיל 6 ומעלה

יש לשריין כרטיסים מראש לסיורים באתר https://negevzoo.co.il

דרך אילן רמון 5, באר שבע | 08-6414777

מקסים לאונידוב – מופע סולו אקוסטי

למקסים לאונידוב יש משהו ייחודי: לא כל מוזיקאי יכול לספר שאת השירים שלו מכירים ואוהבים כמה דורות. ואגב, לכל דור גם השירים שלו. מי שגדל בשנות השמונים זוכרים בעל פה את השירים של הלהקה "סיקרט" ("סוד" בתרגום מרוסית) שעמד בראשה, אותה להקה שקיבלה כינוי "הביטלס הסובייטיים": "אליסה", "אהובתי בקומה חמישית" ועוד. גם לדור של שנות התשעים יש "סוד" משלהם ואת הלהיט של הקיץ שעבר "מון אמור" (שהמילים שלו נכתבו ללחן "אם תרצי" של חנן בן-ארי") שרים כבר גם הילדים שלהם, בשתי השפות. מופע סולו אקוסטי של מקסים לאונידוב – הזדמנות נהדרת ליהנות מהמוזיקה עם הזמר האהוב.

מתי: שישי 10/6, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

 

שלום אסייג

מופע הסטנדאפ החדש והקורע של הקומיקאי שלום אסייג מאגד בתוכו עולם עשיר ומסקרן של חוויות, אנקדוטות, אירועים וסיפורים מחייו בעבר ובהווה המובאים על ידו בדרך מרתקת, משעשעת, קולחת, מעוררת הזדהות ומצחיקה עד דמעות.
במופע החדש מספר שלום אסייג בפרוטרוט על התהפוכות והסערות שעבר בשנים האחרונות כדוגמאת הולדת הנכד והסבאות הצעירה שנכפתה עליו, הזוגיות והחתונה השנייה עם בת לעולים מרוסיה וכן לידת הבת שצעירה מהנכד... בתוך כך שלום אסייג איננו זונח את עברו וחוזר במהלך המופע בערגה שופכת מצחוק אל מחוזות ילדותו ואל השכונה שהיוותה פסיפס מרתק של עדות ודמויות.

מתי: שבת 11/06, 21:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים

קרדיט: משה נחומוביץ'

גיא מזיג בזאפה

גיא מזיג, הידוע בכינויו, נסיך הגרוב ומלך הפאנק הוא אחד מהמוסיקאים האיכותיים והעסוקים שפועלים בארצנו מאחורי הקלעים ומלפנים. מ"הדורבנים" ועד "השחור החדש יותר!" - אלבום הסולו השני של מזיג שיצא בפברואר 21, דרך הפקות וניהולים מוסיקליים מהגדולים שנעשו בארץ - מופע האיחוד של כוורת, והמופעים לזכרו של אריק איינשטיין, תוכניות טלוויזיה מוכרות ועוד... מזיג הוא אחד מהיוצרים הבולטים במוזיקה הישראלית, עם רשימת להיטים ארוכה, מרשימה ומרקידה, ומופע גרובי ומלא הומור שהפך לקאלט ("אנחנו", "לתפוס אותה", "כמה אני אוהב אותך", "יצאנו לרקוד", "לבד במדבר" ועוד...).

מתי: יום חמישי, 09/06/2022, 21:30

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

SCRATCH

ליין תרבות ההיפ-הופ בבאר שבע! האירוע הקרוב יתבסס על טהרת ריקוד הרחוב – באטל שהוא מסיבה שהיא באטל בניצוחם של 2 דיג׳יים חריפים מהסצנה! בין אם אתם רקדנים, חובבי היפ הופ או סתם אוהבים לרקוד, המפגש הזה הוא בשבילכם!

מתי: חמישי 09/06, 18:00

איפה: החלוץ 33 באר שבע

פרטים נוספים

המופע השנתי של בית הספר 'בת דור' באר שבע

המופע השנתי 2022 של בית הספר למחול בת דור באר שבע יתקיים ב 9/6/2022 בשעות: 17:00 ו 19:30. המופע משלב את סגנונות המחול הנלמדים בבית הספר בלט קלאסי, בלט מודרני ועכשווי לסוגיו וג'אז. המופע יבוצע על ידי תלמידים מגיל 7 עד 18.

מתי: חמישי 09/06, 17:00 ו-19:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

 

 

 

פעילויות בגנים הלאומיים

 

סיור: מסע בזמן אל ממשית הנבטית

היישוב הקדום ניצב על נתיב דרכי הבשמים העתיקות שבין מעלה עקרבים שבערבה לבקעת דימונה. מי היו תושביה הקדומים של ממשיתאיך חיו הנבטים האמידים, מלכי המדבר, ומה קרה להם עם הכיבוש הרומי?

בסיור נשוטט בין שרידי בתיה ורחובותיה של העיר ונחזה באדריכלות מפוארת: בתי אמידים, כנסיות, אורוות סוסים, סכרים ובורות מים. משך הסיור כשעתיים והוא מתאים לכל גיל. המסלול מונגש בחלקו. ציוד נדרש: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

מתי: בימי שישי ושבת בחודש יוני, בשעות 10:00, 16:00

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים

צילום דורון ניסים

 

סיור: אל פסגת מצדה

אתם מוזמנים לטיול זריחה מיוחד ולסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נסייר בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס ובין שרידי המצור הרומי, בורות מים ומחסני ענק. אחר כך נתמקם לתצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה. זהו סיור מרתק וחווייתי והוא אינו מותיר אף לא מטייל אחד אדיש.

מתי: שישי שבת, סיור מתחיל ב07:00 וב-10:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

צילום שיר אוחנה 

מסע בין כוכבים חאן בארות

פעילות מרתקת לאורחי חניון לילה חאן בארות. לעמוד בתוך מכתש ולהסתכל על מכתשי הירח? אין הרבה מקומות שמעניקים חוויה כזאת. הכי טוב פשוט לשכב על הגב ולחפש "כוכבים נופלים" בשמיים, ובין כוכב למטאור מומלץ לבוא לגן חלל – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים במקום ותוכלו לנסות למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם.

מתי:  חמישי -שבת, בשעות הלילה

איפה: חאן בארות

פרטים נוספים

חאן בארות ליל מטאורים במכתש רמון, צילום גל ביסמוט

סיור: תכנון עירוני בן 4000 שנה בגן לאומי תל ערד

סיור מודרך בשבילי העיר הכנענית העתיקה. בסיור נספר על ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים שהתגלו בתל: שרידיהן של מצודה ישראלית ושל עיר כנענית מתוכננת ומבוצרת. בעיר, המוקפת חומה ובה מגדלים ושערים, נחשפו שרידי ארמון, באר מים מרשימה, מבני מגורים ייחודיים, צמד מקדשים ורחובות. במצודה הישראלית נחשפו שרידי מקדש, מאגר מים גדול ובו שלושה אולמות מטויחים לאגירת מים, ומגדל הלניסטי שממנו יש תצפית מרהיבה על שרידי העיר הכנענית ועל בקעת ערד והנוף הסובב את האתר.

מתי: יום שישי בשעות 9:00, 11:00, 13:00.

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

 

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

בעקבות נחש  הנחושת הקדוש, צילום 929 

סיור: גן לאומי תל באר שבע – אתר מורשת עולמית

נסייר בעיר המקראית הקדומה בין שער העיר, ארמון המושל ומבני מגורים ומחסנים, שהשתמרו בזכות האקלים המדברי של הנגב. נעמיק למאגר מים תת-קרקעי מרשים מימי המלך חזקיהו ונראה את הבאר העמוקה בארץ. מראש התל נצפה בבקעת באר שבע רחבת הידיים ובסביבתה. משך הסיור כשעה ורבע והוא מתאים לכל גיל. המסלול אינו מונגש. דרגת קושי: קלה.
אחרי הסיור אתם מוזמנים לקנות את 'קוד העתיקות' – משחק משימות משפחתי שיוביל אתכם לקוד הסודי של העיר! מחיר המשחק 20 ₪. ציוד נדרש: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

מתי: שישי שבת, בשעות 10:00 ו-12:0

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

 

 

מרחב בריחה: סוד בושם האפרסמון בבית הכנסת העתיק בעין גדי

מי שמאמין לא מפחד – בואו לעזור לארכיאולוגים לגלות מחדש את סוד ייצור הבושם המופלא בגן לאומי עתיקות עין גדי. מאות שנים ייצרו תושבי עין גדי הקדומה את בושם האפרסמון, הבושם האיכותי והיקר ביותר בעולם העתיק. הם לא גילו לאיש את סוד ייצור הבושם, ובפסיפס העתיק בבית הכנסת אף נמצאה קללה איומה: "מוות אכזרי לכל בני משפחתו ולאיש אשר יעז לגלות לזרים את סוד העיירה".

משך המשחק כשעה וחצי, מתאים לקבוצות ולמשפחות, מומלץ עד 6 משתתפים למשחק. יציאה למשחק כל חצי שעה, כניסה אחרונה למשחק בשעה 14:30.

מתי: ימי שישי ושבת 8:30-17:00

איפה: שמורת טבע עין גדי

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

 

מדריך קולי במצדה

בעקבות הקרב על מצדה, צאו לחוויית מסע תרבותי ומעבר לזמן עם המדריך הקולי שלנו. מערכת ההדרכה הקולית תיקח אתכם אל נקודות העניין ובעזרתה תצללו בהנאה אל סיפורו של ההר המפוארבכניסה להר אחרי העלייה ברכבל. השכרת ערכת שמע בסך 20 ₪ 

מתי: מדי יום, בשעות 08:00- 16:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

 

בחשיפה ארוכה

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי: כל יום בשעות 09:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

 צילום נדב טאובה

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b2c7cd92-b066-469c-8228-aa54138b324a','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה