יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b91c7a5c-b1b2-4ae5-8168-c698caf72d56','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('b91c7a5c-b1b2-4ae5-8168-c698caf72d56','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

סוף השבוע בפתח אז נצלו את ההזדמנות כדי לבלות עם כל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. תוכלו ליהנות בהופעות והצגות, לטייל בגנים הלאומיים או לקחת חלק בסיורים ייחודיים. לא לשכוח לשמור על ההנחיות, ולהתעדכן במזג האוויר

רביד פלוטניק. קרדיט -  ארתור לנדה

שלמה ושלום – מחווה לשלמה ארצי ושלום חנוך

האחים אסנר גאים להציג: מופע מחווה לשלמה ארצי ושלום חנוך, שני היוצרים המשפיעים ביותר ברוק הישראלי, בשפתם המיוחדת ובמוזיקה הכובשת. בלדות אישיות לצד שירים בועטים, רומנטיים ושירים של החיים.
משתתפים: דניאל סלומון, לירון לב, דני גלבוע, צילי ינקו ושיר ביטון

מתי: חמישי 20:30
איפה: "המשכן לאומנויות הבמה"
פרטים נוספים: בלינק
שבתרבות

שבתרבות באר שבע, תכנית הראיונות המצליחה בישראל, חוזרת לעונה חדשה במשכן לאמנויות הבמה. את התוכנית ינחה העיתונאי רועי כ"ץ.

בתוכנית: סגן שר הביטחון, ח"כ אלון שוסטר, ח"כ ענבר בזק, מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, תומר לוטן והקומיקאי והמוזיקאי ננסי ברנדס.

מתי: שבת 11:00

איפה: "המשכן לאומנויות הבמה"

פרטים נוספים: בלינק

קרדיט - עיריית באר שבע

רשף לוי
יוצר של "הבורר", "אהבה קולומביאנית" ו"איים אבודים", "לצוד פילים" זוכה פרס התיאטרון על ההצגה "החולה ההודי", אחד הסטנדאפיסטים המובילים בשנים האחרונות בארץ. במופע אינטליגנטי, מצחיק עד דמעות ואפילו מרגש, הוא בודק עם הקהל מה עושים לנו הנישואין, איך זה להיות אבא צעיר לשבעה ילדים, מה קרה להרגלי הלבוש שנייה אחרי החתונה.

רשף מגלה לקהל איך זה להיות חצי תימני, למה אמא שלו התעקשה כל השנים לגלות מי הדליק את הדוד ועוד. במופע רשף מתגלה כמאלתר מחונן, מצליח להפוך כל מופע לאירוע מיוחד שלא חוזר על עצמו אף פעם. כל מי שאהב פעם, מאוהב, שיש לו ילדים, או שעדיין קצת ילד בעצמו ימצא את עצמו צוחק ומזדהה, ממופע מלא חן וקסם שלקוח מתוך החיים הפרטיים של כולנו.
מתי: שבת 21:00
איפה: מרכז הצעירים באר שבע
פרטים נוספיפ: בלינק

קרדיט גבריאל בהרליה

גורי אלפי-דרום אדום

מהכוחות החזקים בעולם התרבות, מי שמוביל את הקומדיה והסאטירה בישראל כבר מעל 20 שנה. לצד קריירת טלוויזיה מצליחה ושנה מרשימה וגדושה על המסך עם תוכניות כמו: ”הלילה עם לוסי וגורי", ״הטבח״, ״בלקספייס״, ״שקופים״ ״היהודי החדש״ ועוד, גורי חוזר בענק לאהבה הכי גדולה שלו - סטנדאפ.  המופע של גורי שנון, מושחז, אותנטי, פרוע, משוחרר ובעיקר קורע.

מתי: חמישי 21:00

איפה: אולם ישוב מבועים

פרטים נוספים: בלינק

גורי אלפי. קרדיט - גבריאל בהרליה

מארינה מקסימיליאן - דרום אדום

במופע להקה בלתי נשכח ומהפנט עם מיטב הרפרטואר שלה מכל התקופות – עמוק בטל, 1990, Hurricane, Tango, Glow now והשירים החדשים שנכנסו ללב - בוער בי השינוי, ביחד, אמא. כיאה לפרפורמרית הטובה בארץ, מדובר באחד המופעים המבוקשים בישראל.

מתי: שישי 21:00

איפה: אולם המופעים קיבוץ דורות

פרטים נוספים: בלינק

רביד פלוטניק


רביד פלוטניק הוא אחד הראפרים והיוצרים המוערכים והאהובים בישראל.

אלבומו החדש והשישי במספר "תוך כדי תנועה" יצא בספטמבר האחרון וזכה לביקורת מהללות מהתקשורת ולחיבוק חם ואוהב מהקהל. רביד ממשיך במסעו המוזיקלי והאישי מחטט בעצמו ובחיים שלו בכנות, בחכמה ובישירות. הרהורי ליבו שזורים בחדוות חריזה ואהבה גדולה לראפ ישראלי.


בזכות הרבה הומור, עומק, רגישות וכריזמה נחשב רביד היום לאחד מן הקולות הצעירים והמבטיחים בארץ. היכולת שלו ליצור מוזיקה רגישה ועדינה לצד המנונים בועטים, הם שהחדירו את רביד בלבבותיהם של אלפי ישראלים. אחד הדברים המרגשים והמהפנטים ביותר בהופעות של רביד זה הקהל שלו, רקמה אנושית אחת מלאה בעוצמה וכוח. קשה להסביר את החוויה במילים, פשוט צריך להיות שם. לבוא להחליט שאתם מתמסרים לרגע ולשכוח מכל מה שקורה בחוץ.

מתי: שבת 21:00

איפה: תאטרון הסינמה - סינמה סיטי ב"ש

פרטים נוספים: בלינק

רביד פלוטניק. קרדיט -  ארתור לנדה

כנסיית השכל

כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי, ממשיכים להופיע ברחבי הארץ במופעים סוחפים של רוק’נרול משובח, אנרגטי ועוצמתי. במופע יבצעו את מיטב הלהיטים מכל השנים: “זה לא אני”, “למיה יש אקדח”, “היינו עושים אהבה”, “תגידי שטוב”, “אני יודעת”, “איך זה מרגיש”, “בואי מהפכה”, “ידיים למעלה”, “מעל הים”, “תנו לי לשתות”, “האהבה שלי”, “על מה את חולמת” ועוד רבים וטובים עם שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל – כנסיית השכל ביססה עצמה, כאחת מהלהקות האהובות והמצליחות, אשר הטביעו את חותמם הייחודי בפסקול הישראלי.

מתי: חמישי 20:30

איפה: "החלוץ 33"

פרטים נוספים: בלינק

הפרויקט של רביבו - קבלת שבת

הפרויקט של רביבו במופע קבלת השבת השמח ביותר בישראל. כל הנוסטלגיות, המחרוזות והשירים האהובים במסע בזמן שיעשה לכם טוב על הלב.

הפרויקט של רביבו, פרויקט המחרוזות הנוסטלגיות, שהפך בשנים האחרונות להצלחה מסחררת ולתופעה תרבותית חדשה, מציינים 9 שנות פעילות מוצלחות במהלכם נתנו למוסיקה הישראלית הישנה והטובה מקום של כבוד וגרמו לה להרים ראש ולהדביק גם קהל צעיר, שאימץ ביתר שאת את המוסיקה הישראלית – ים תיכונית.

במהלך 9 שנות פעילותם זכו בפרס "הרכב העשור", "יקיריי המוזיקה העברית" ובפרסים נוספים על פועלם וכבשו במות בארץ ובעולם.

הפרויקט ידועים בהופעות ייחודיות, שמחות ומרגשות המתאימות לקהל מאוד רחב ומגוון ובנוסף לכל זה, לא שוכחים להעביר את משנתם – אהבת האדם בפרט ואהבת חינם ככלל. מאז נולד הפרויקט ועד כה, הוציאו חברי ההרכב תשעה אלבומים מצליחים, אשר זכו למעמד אלבומי זהב ופלטינה! אלבום הפריצה הראשון "מה נותר מאלה" שהיה להצלחה מסחררת, האלבום השני – "התחלה חדשה", "חם בלב", אלבום כפול מהופעה חיה מבריכת הסולטן, אלבום מקורי – "שידע כל העולם", "זהר"- אלבום מחרוזות שכולו חידושים לשיריו של זוהר ארגוב, "חי ומאושר" אלבום המשלב שירים מקוריים לצד מחרוזות נוסטלגיות אהובות, "אמונה" הכולל מגוון מחרוזות, זמירות ונעימות לשירי מסורת מבית אבא ואוסף כפול בשם "מסע בזמן" המכיל מגוון מחרוזות ושירים מכל האלבומים.

מתי: שישי 12:30

איפה: "זאפה באר שבע"

פרטים נוספים: בלינק

הפרויקט של רביבו. קרדיט - עדי אורני

רד בנד - Red Band

אחרי ששרפו את כל הבמות בארץ, רד אורבך והלהקה הכי מדליקה מגיעים להקפיץ ולהזיז אותכם במופע חשמלי שיעיף אותכם באוויר....

מתי: שבת 22:00

איפה: "זאפה באר שבע"

פרטים נוספים: בלינק

.

מבקרים בגן החיות Negev Zoo!

נגב ZOO פתוח שוב למבקרים ואתם מוזמנים להגיע וליהנות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.  חובת עטיית מסיכה על כל מבקר ושמירת מרווח של 2 מ' לפחות.

מתי: ראשון - חמישי 09:00-16:00, יום שישי - 09:00-14:00 יום שבת 09:00-16:00

איפה: דרך אילן רמון 5 באר שבע

פרטים נוספים: 08-6414777קרדיט נגב ZOO

פעילויות בגנים הלאומיים

מסע בין כוכבים חאן בארות

פעילות מרתקת לאורחי חניון לילה חאן בארות. לעמוד בתוך מכתש ולהסתכל על מכתשי הירח? אין הרבה מקומות שמעניקים חוויה כזאת. הכי טוב פשוט לשכב על הגב ולחפש "כוכבים נופלים" בשמיים, ובין כוכב למטאור מומלץ לבוא לגן חלל – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים במקום ותוכלו לנסות למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם.

מתי:  חמישי-שבת, בשעות הלילה

איפה: חאן בארות

פרטים נוספים

מרחב בריחה: סוד בושם האפרסמון בבית הכנסת העתיק בעין גדי
מי שמאמין לא מפחד – בואו לעזור לארכיאולוגים לגלות מחדש את סוד ייצור הבושם המופלא בגן לאומי עתיקות עין גדי. יחד תפתרו חידות ותגברו על מכשולים וכמובן גם על הקללה הנוראית בדרך לייצור בקבוקון בושם אישי משלכם.

מאות שנים ייצרו תושבי עין גדי הקדומה את בושם האפרסמון, הבושם האיכותי והיקר ביותר בעולם העתיק. הם לא גילו לאיש את סוד ייצור הבושם, ובפסיפס העתיק בבית הכנסת אף נמצאה קללה איומה: "מוות אכזרי לכל בני משפחתו ולאיש אשר יעז לגלות לזרים את סוד העיירה".
משך המשחק כשעה וחצי. מתאים לקבוצות ולמשפחות, מומלץ עד 6 משתתפים למשחק.

מה להביא: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

ערכת השתתפות במשחק: 80 ₪ לכל המשפחה
היכן: גן לאומי עין גדי.
מתי: ימי שישי ושבת, בשעות 08:30- 16:00
בתשלום נוסף על דמי הכניסה,  הכניסה חינם למנויי מטמון.

קהילה לומדת בתל באר שבע
סדרת המפגשים "קהילה לומדת", מזמינה אתכם להעמיק את הידע במורשת הישראלית סביב אתרי העתיקות במרחב ולהכיר את השייכות והחיבור בין תושבי האזור למקום מגוריהם. ניתן להגיע לכל המפגשים בסדרה או לחלקם.
במסגרת קהילה לומדת בתל באר שבע: הרצאות-הדרכות מתמחות בתל באר שבע בימי שישי בשעה 10:00.

במסגרת שיתוף הפעולה עם המועצה לשימור אתרים בישראל, המפגש של 7.1 יתקיים במתחם ברגמן בבאר שבע המועמד להריסה (רגר פינת שז"ר) – סיור עם פרופ' יוסף מזרחי ומפגש עם צוות המועצה לשימור אתרים.
היכן: גן לאומי תל באר שבע
מתי: שישי 21.1, בשעה 10:00
בתשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, הכניסה חינם למנויי מטמון.

לילה ויום: סדנת פויקה בחניון לילה מצדה מערב והדרכה באתר מצדה בשבת בבוקר

דמיינו לעצמכם: ערב שבת, ההר הגדול מאחור, האוהל כבר פרוס, ונותר רק להצטרף לשולחן הסעודה הארוך לארוחת ערב עם כל הלנים בחניון הלילה. אבל לפני כן צריך לעבוד. שורת סירי פויקה כבר על האש, כולם יחד חותכים ירקות, מתבלים ומכניסים לסיר לבישול. בעוד שעה הכול יהיה מוכן. צוות החניון לשירותכם לסיוע והדרכה בכל עת. בבוקר שבת אתם מוזמנים לעלות למצדה לסיור מודרך. יש להביא: ירקות לפויקה, קטניות, קרשי חיתוך וסכינים. ללא תשלום נוסף על דמי הלינה בחניון.

מתי: שישי 12.11, בשעות 17:00 – 19:00

איפה: חניון לילה מצדה מערב.

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

גן לאומי תל באר שבע. צילום קובי חזן רשות הטבע והגנים

מסע מסתורי היסטורי בתל ערד

משחק ניווט ומשימות לכל המשפחה. משחק ניווט ופיענוח כתבי סתרים ייקח את כל המשפחה למסע לגילוי סודותיה ההיסטוריים של תל ערד דרך העיר הכנענית, הבאר, המצודה, מאגר המים המרשים ועוד נקודות מופלאות. מוכנים לחזור אחורה בזמן 3000 שנה? קדימה, ההיסטוריה מחכה לכם. רשימת ציוד למסע: מפה, כלי כתיבה, סקרנות וחשיבה יצירתית

מתי: כל יום בשעות 09:00-17:00

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

משקיעה לזריחה- מופע רב חושי המוקרן על הר המצדה

אתם מוזמנים להגיע ולצפות בסיפור מצדה תוך חוויה רב חושית מרתקת. המופע הלילי החדש "מצדה משקיעה לזריחה" מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים. מומלץ להשלים את החוויה, להגיע שעה לפני תחילת המופע ולהנות מסרט על החפירות במצדה וקולנים המסבירים על צדדים נוספים של מצדה.

מתי: בימים שלישי וחמישי בשעה 20:30

איפה: חניון לילה גן לאומי מצדה – מערב

פרטים נוספים

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד תוך כדי משחק אינטראקטיבי באמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלכם. משחק משימות חווייתי לכל המשפחה, שייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר.

מתי: כל יום בשעות 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים: לפי הנחיות משרד הבריאות יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר. פרטים

זמן שקיעה בגן לאומי עבדת

בואו לסיים את יום הטיול שלכם בשקיעה מרהיבה בגן הלאומי עבדת. תטפסו אל העיר הנבטית המרשימה, המשקיפה אל ערוץ נחל צין ומרחבי המדבר, טיילו בין שרידיה המרשימים וראו את שמי המדבר נצבעים בצבעים מרהיבים בשעת השקיעה.

מתי: בכל יום. כניסה אחרונה לאתר בימים א'-ה' ובשבת בשעה 15:30 (בשעון קיץ בשעה 16:30) ובימי שישי בשעה 14:30 (בשעון קיץ בשעה 15:30).

איפה: גן לאומי עבדת

פרטים נוספים

גן לאומי עבדת. צילום סלים אבו גלידן

מדריך קולי במצדה

בעקבות הקרב על מצדה, צאו לחוויית מסע תרבותי ומעבר לזמן עם המדריך הקולי שלנו. מערכת ההדרכה הקולית תיקח אתכם אל נקודות העניין ובעזרתה תצללו בהנאה אל סיפורו של ההר המפוארבכניסה להר אחרי העלייה ברכבל. השכרת ערכת שמע בסך 20 ₪ 

מתי: מדי יום, בשעות 08:00- 16:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

חיזיון אור קולי במצדה- צילום בריז קריאייטיבבחשיפה ארוכה

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי: כל יום בשעות 09:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('45fc0113-ab54-408e-ba2d-3db25457f70e','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('45fc0113-ab54-408e-ba2d-3db25457f70e','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה