יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5ec4a228-941f-4e60-a026-10cfd133ba51','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('5ec4a228-941f-4e60-a026-10cfd133ba51','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

סוף השבוע בפתח אז נצלו את ההזדמנות כדי לבלות עם כל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. תוכלו ליהנות בהופעות והצגות, לטייל בגנים הלאומיים או לקחת חלק בסיורים ייחודיים. לא לשכוח לשמור על ההנחיות!

אביב גפן. קרדיט - רונן פדידה

Enrico Macias

אנריקו מסיאס חוזר להופיע בישראל עם סיבוב הופעות "ישראל חבקי אותי בזרועותייך" ומגיע למשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע. מאז פרוץ נגיף הקורונה, סוף סוף ישוב אנריקו מסיאס בחגיגה מוזיקאלית של להיטים מכל הזמנים, בליווי תזמורת סימפונט רעננה – 20 נגנים ובניצוחו של דודי זבה. מסיאס נחשב לאחד מגדולי השאנסיונרים בעולם, הוא סמל והשראה לכל יהודי צפון אפריקה בצרפת ובישראל שנטשו מולד תאהובה ושיריו מסמלים תרבות עשירה שחדרו לכל לב וחוצים גבולות ויבשות בכל רחבי תבל. מי ששמו נישא בהערצה בעולם וזוכה לאהבה ענקית לכל מקום איליו מגיע, אנריקו מסיאס עדיין מתגעגע לחיבוק מהקהל הישראלי גם אחרי רומן של חמישה עשורים.

מתי: יום שבת 21:00

איפה: "המשכן לאומנויות הבמה"

פרטים נוספים באתר

יובל דיין

תוך 7 שנים הפכה יובל דיין לאחת הזמרות – יוצרות המצליחות והמוערכות בישראל.
אלבום הבכורה שלה "לאסוף" הגיע למעמד של אלבום פלטינה וכלל את להיטי הענק "לאסוף", "על תאמר", "עד שתחזור", "מי אני מולם", "צבעים". אלבומה השני "לבי ער", שהגיע תוך חודשיים בלבד למעמד של אלבום זהב, הניב גם הוא שרשרת להיטי ענק: "בשעה טובה", "בדיוק כמו הירח", "לילותיי", "לבי ער". בימים אלה, עובדת יובל על אלבומה השלישי, ממנו כבר יצאו הלהיטים: "תשאל את המים", "הסוף הטוב הזה", "דמעות שקופות", "לפתוח את הלב", שזכו לביקורות מעולות.

יובל זכתה בתארים: 'תגלית השנה', 'אשת השנה במוזיקה', ושירה "אל תאמר" היה השיר הכי מושמע בשנת 2013. היא זכתה תוך זמן קצר למעמד ייחודי במוזיקה הישראלית:
זמרת בעלת טביעת קול אחת ויחידה, שכותבת ומלחינה את רוב שיריה ושהופעותיה ברחבי הארץ הופכות לסולד אאוט שבועות רבים מראש. על הבמה יובל כובשת את הקהל באותנטיות שלה, בנוכחותה המרשימה, בכשרונה הרב ובקולה הבלתי נשכח.

מתי: חמישי 21:00

איפה: סינמה סיטי באר שבע - אולם 4

פרטים נוספים באתר

כרקוקלי

אחרי שנה מטורפת ומורכבת בה הצליחו להגיע ללב הקהל עם השירים ״פרפרים״ והסינגל החדש ״הכל אותו דבר״ שנכנס לכל תחנות הרדיו, התברג בעשרת הגדולים במצעדים השונים והפך את את השתיים לצמד המדובר ביותר ב2020 יחד עם הפרויקט המצליח שבת חברות- חוזרות סוף סוף כרקוקלי אל הבמות עם ההופעה שרבים חיכו לה.

כרקוקלי גדלו על מוזיקה מכל העולמות. בימי שישי היו שרות אום כולתום אצל סבתא ובשבת היו נוסעות לשמוע את סבא מנגן על כינור. אלבומן “9” אשר יצא ב2019 הוא אחד האלבומים המדוברים בסצנת הפופ הישראלית.

המופע המחודש הוא מופע להקה מיוחד שיכלול את כל שירי האלבום וגם כמה מהשירים החדשים ושיתופי הפעולה שעומדים לצאת בימים אלו. המופע משלב בין הרגעים הקסומים של השתיים על הפסנתר ועד לביטים על המחשב.

מתי: שבת 20:30

איפה: החלוץ 33, העיר העתיקה

פרטים נוספים באתר

גיא מזיג

גיא מזיג, הידוע בכינויו, נסיך הגרוב ומלך הפאנק הוא אחד מהמוסיקאים האיכותיים והעסוקים שפועלים בארצנו מאחורי הקלעים ומלפנים. מ"הדורבנים" ועד "השחור החדש יותר!" - אלבום הסולו השני של מזיג שיצא בפברואר 21, דרך הפקות וניהולים מוסיקליים מהגדולים שנעשו בארץ - מופע האיחוד של כוורת, והמופעים לזכרו של אריק איינשטיין, תוכניות טלוויזיה מוכרות ועוד... מזיג הוא אחד מהיוצרים הבולטים במוזיקה הישראלית, עם רשימת להיטים ארוכה, מרשימה ומרקידה, ומופע גרובי ומלא הומור שהפך לקאלט ("אנחנו", "לתפוס אותה", "כמה אני אוהב אותך", "יצאנו לרקוד", "לבד במדבר" ועוד...) אז תוציאו את הפדלפונים מהארון ובואו לרקוד.

מתי: חמישי 22:00

איפה: "זאפה" באר שבע

פרטים נוספים

גיא מזיג. קרדיט - אורית פניני

אביב גפן

אביב גפן, מהיוצרים היותר משמעותיים בשני העשורים האחרונים, מתיישב ליד הפסנתר ומגיש מופע של מוזיקה נטו. יחד עם חבריו ערן מיטלמן (קלידים) ועומרי אגמון (גיטרה), מגיש אביב גפן מופע מרגש של מיטב השירים מכל האלבומים בעיבודים אקוסטיים של פסנתרים וגיטרה אקוסטית.
"אור הירח", "האם להיות בך מאוהב", "לילות לבנים", "ועם הזמן", "שיר תקווה", "מחר", "מלאך", "סוף העולם" ועוד הרבה...

מתי: שבת 22:00

איפה: "זאפה" באר שבע

פרטים נוספים

אביב גפן. קרדיט - רונן פדידה

מזרח תיכון חדש מארח את אילנית

רגע לפני כניסתו של מזג האוויר החורפי, תיאטרון הפרינג' בבאר-שבע מנצל את ימי השמש האחרונים על מנת להוציא מאות אנשים אל רחבי העיר העתיקה. "מזרח תיכון חדש", האירוע שהפך כבר למסורת ומתקיים מדי שנה במהלך חודש אוקטובר, מזמין אתכם ליהנות ממופעי מוזיקה ים-תיכונית הפתוחים לקהל הרחב ברחבת התיאטרון". בתאריך 5.11 נארח את מלכת הזמר העברי, הזמרת אילנית, במופע קלאסיקות אקוסטי ואינטימי - "אהבה היא שיר לשניים". המופע כולל את להיטיה הגדולים מכל הזמנים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית.
מתי: יום שישי 
איפה: תיאטרון הפרינג', העיר העתיקה
תיאטרון הפרינג' בבאר שבע
ההצגה: דרך השלום
שר החוץ החדש של מדינת ישראל מאוד מוטרד. רק חודש בתפקיד וכבר מטילים עליו משימה בלתי אפשרית: הרגעת נציגת "האיחוד האירופי" המאיימת בהפסקת המענקים השמנים, עקב הקיפאון המדיני. ובדרום, בעוטף עזה, לחקלאי הוותיק דויד זנזורי, יש בעיות משלו. אשתו לא יכולה יותר עם ההפצצות והשריפות. המשפחה המורחבת לא תגיע בשום אופן לחגוג את יום הולדת ה-10 של בנם היחיד, והיא רוצה לעזוב עם הילד צפונה.  זנזורי מחליט לעשות מעשה. הוא כורת ברית שלום לשבועיים עם אמין, שכנו שמעבר לגדר. הוא מעביר חשמל, השכן נותן שקט. השלום הפרטי משגשג, השקט שורר, המשפחה תגיע ליום הולדת והשדות של זנזורי מלבלבים. נציגת "האיחוד האירופי" מבחינה בנקודה הירוקה שעל המפות ודוהרת דרומה לחזות בנס. שר החוץ ועוזריו, מבינים שעליהם לסכל את השלום הפרטי שנעשה מתחת לאפם ובניגוד לרצונם - הם נוסעים לדרום הארץ כדי לנסות להסתיר את ה״מחדל״ ולחסל את השלום הלא רצוי, אחת ולתמיד.
מתי: יום חמישי 20:30
איפה: תיאטרון באר שבע
שבת בפארק מאת חברת "כיוונים"

 

פארק קרסו למדע

מוזאון המדע הגדול בישראל מזמין אתכם להגיע עם כל המשפחה לבילוי בפארק בו תיהנומ  סדנאות הדפסת סמלי גיבורי העל בתלת ממד 3D  וכמו כן, מסע קסום בממלכת הקרח -   מופע מדעי הכולל הדגמות ענקיות וקרירות במיוחד מעולמם של דמויות הסרט האהוב. פעילויות הקיץ מתקיימות לצד תערוכות הקבע ומתחמי משחק אינטראקטיביים| תערוכת "דינוזאורים ענקי הפטגוניה"| גן משחקי מדע| מתחם ילדים ססגוני ועוד.

מתי: חמישי ושבת 10:00-17:00

איפה: פארק קרסו למדע, העיר העתיקה באר שבע

פרטים נוספים באתר

מבקרים בלונדע מוזיאון הילדים!

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. הפעילות בכפוף לתנאי התו הסגול | יש לרכוש כרטיסים באתר מראש בלבד.

מתי: ראשון עד חמישי 09:00-18:30, שישי 09:30-14:00, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים והרשמה באתרמוזאון הילדים לונדע - קרדיט קקטוסמבקרים בגן החיות Negev Zoo!

נגב ZOO פתוח שוב למבקרים ואתם מוזמנים להגיע וליהנות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.  חובת עטיית מסיכה על כל מבקר ושמירת מרווח של 2 מ' לפחות.

מתי: ראשון - חמישי 09:00-16:00, יום שישי - 09:00-14:00 יום שבת 09:00-16:00

איפה: דרך אילן רמון 5 באר שבע

פרטים נוספים: 08-6414777קרדיט נגב ZOO

פעילויות בגנים הלאומיים

מסע בין כוכבים חאן בארות

פעילות מרתקת לאורחי חניון לילה חאן בארות. לעמוד בתוך מכתש ולהסתכל על מכתשי הירח? אין הרבה מקומות שמעניקים חוויה כזאת. הכי טוב פשוט לשכב על הגב ולחפש "כוכבים נופלים" בשמיים, ובין כוכב למטאור מומלץ לבוא לגן חלל – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים במקום ותוכלו לנסות למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם.

מתי:  חמישי-שבת, בשעות הלילה

איפה: חאן בארות

פרטים נוספים

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

גן לאומי תל באר שבע. צילום קובי חזן רשות הטבע והגנים

מסע מסתורי היסטורי בתל ערד

משחק ניווט ומשימות לכל המשפחה. משחק ניווט ופיענוח כתבי סתרים ייקח את כל המשפחה למסע לגילוי סודותיה ההיסטוריים של תל ערד דרך העיר הכנענית, הבאר, המצודה, מאגר המים המרשים ועוד נקודות מופלאות. מוכנים לחזור אחורה בזמן 3000 שנה? קדימה, ההיסטוריה מחכה לכם. רשימת ציוד למסע: מפה, כלי כתיבה, סקרנות וחשיבה יצירתית

מתי: כל יום בשעות 09:00-17:00

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

משקיעה לזריחה- מופע רב חושי המוקרן על הר המצדה

אתם מוזמנים להגיע ולצפות בסיפור מצדה תוך חוויה רב חושית מרתקת. המופע הלילי החדש "מצדה משקיעה לזריחה" מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים. מומלץ להשלים את החוויה, להגיע שעה לפני תחילת המופע ולהנות מסרט על החפירות במצדה וקולנים המסבירים על צדדים נוספים של מצדה.

מתי: בימים שלישי וחמישי בשעה 20:30

איפה: חניון לילה גן לאומי מצדה – מערב

פרטים נוספים

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד תוך כדי משחק אינטראקטיבי באמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלכם. משחק משימות חווייתי לכל המשפחה, שייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר.

מתי: כל יום בשעות 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים: לפי הנחיות משרד הבריאות יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר. פרטים

זמן שקיעה בגן לאומי עבדת

בואו לסיים את יום הטיול שלכם בשקיעה מרהיבה בגן הלאומי עבדת. תטפסו אל העיר הנבטית המרשימה, המשקיפה אל ערוץ נחל צין ומרחבי המדבר, טיילו בין שרידיה המרשימים וראו את שמי המדבר נצבעים בצבעים מרהיבים בשעת השקיעה.

מתי: בכל יום. כניסה אחרונה לאתר בימים א'-ה' ובשבת בשעה 15:30 (בשעון קיץ בשעה 16:30) ובימי שישי בשעה 14:30 (בשעון קיץ בשעה 15:30).

איפה: גן לאומי עבדת

פרטים נוספים

גן לאומי עבדת. צילום סלים אבו גלידן

מדריך קולי במצדה

בעקבות הקרב על מצדה, צאו לחוויית מסע תרבותי ומעבר לזמן עם המדריך הקולי שלנו. מערכת ההדרכה הקולית תיקח אתכם אל נקודות העניין ובעזרתה תצללו בהנאה אל סיפורו של ההר המפוארבכניסה להר אחרי העלייה ברכבל. השכרת ערכת שמע בסך 20 ₪ 

מתי: מדי יום, בשעות 08:00- 16:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

חיזיון אור קולי במצדה- צילום בריז קריאייטיבבחשיפה ארוכה

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי: כל יום בשעות 09:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('49c8398e-29ce-42bf-8351-5e2c1faf6ec6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה