יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0a1944f6-f6d6-4b5f-aa8b-db13f9a0a82d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('0a1944f6-f6d6-4b5f-aa8b-db13f9a0a82d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

נצלו את סוף השבוע הקרוב וצאו ליהנות עם כל המשפחה בשלל פעילויות ברחבי באר שבע והדרום! תוכלו לטייל בגנים הלאומיים, בהופעות והסיורים

סוף השבוע יוצא לדרך אז נצלו את הימים הקרובים לבילוי עם כל המשפחה והחברים באזור באר שבע והדרום. תוכלו ליהנות ממגוון סיורים, אירועים, הופעות, טיולים בשמורות הטבע והגנים הלאומיים, מופעי תרבות ועוד.

 

סיורי טעימות בשוק העירוני בב"ש בימי שישי ללא עלות

מידי שישי בשעה 10:00 ובשעה 12:00 בבוקר בחודש הקרוב, יקיימו משרד התיירות באמצעות רשות הטבע והגנים ובשיתוף עיריית באר שבע וחברת יעדים סיורים קולינאריים מרתקים עשירים בריחות וטעמים שיש רק לשוק העירוני בבאר שבע להציע. בסיור החוויתי תחושו את המתרחש כיום בשוק, תכירו את הסוחרים, תשמעו את הסודות שמאחורי ה"בסטות" ותטעמו מהדוכנים המגוונים שברחבי השוק.ההשתתפות בסיור היא ללא עלות אך מותנת בהרשמה מראש. הסיור מתאים לכל המשפחה.

מתי: הסיורים יצאו מידי יום שישי בשעה 10:00 ו12:00

איפה: שוק באר שבע, ליד תכשיטי חביב (לא לשכוח להסדיר חנייה באמצעות פנגו וכדומה). משך הסיור הוא כשעה וחצי.

לפרטים נוספים והרשמה באתר רשות הטבע והגנים

 צילום: מיטל קנפו

הקשר הטורקי

הקונצרט האחרון של הסדרה המקוונת "מייד אין ב"ש" של הסינפונייטה הישראלית באר שבע ישודר בסוף השבוע הקרוב. בקונצרט המקוון בניצוחו של ניר קברטי בו תוכלו ללמוד על האימפריה העות'מנית.

מתי:  חמישי 03/06/2021, בשעה 19:00

פרטים נוספים באתר

 

פארק קרסו למדע

מוזאון המדע הגדול בישראל מזמין אתכם להגיע עם כל המשפחה לבילוי מרתק ומסקרן במגוון תערוכות ומייצגים אינטראקטיבים. בואו עם הילדים ליהנות מתערוכת "דינוזאורים ענק הפטגוניה", סדנאות יצירה, מופע מדעי מרהיב "מסע קסום בממלכת הקרח" שמועבר ע"י מדריכי המוזיאון, תערוכות ומתחמי משחק, גן משחקי מדע ועוד שלל הפתעות.

מתי: שבת בין השעות 10:00-17:00

איפה: פארק קרסו למדע, העיר העתיקה באק שבע

פרטים נוספים באתר

 

יוסי גבני בסטנדאפ

תכירו את האמן שסומן כדבר הבא בסצנת הסטנד אפ בארץ - יוסי גבני. הסטנדאפיסט שכבר מוכר לכולנו מהצמד "יוסי וטירן" ("האקדמיה לצחוק") ומתוכניות הטלוויזיה "עובר כל גבול", "ערב אדיר" ועוד, יוצא במופע סטנד אפ בוגר ושנון שמדבר על הנושאים שבאמת מעניינים את כולנו - החברה הישראלית, הבדלי מעמדות, המצב הביטחוני וכמובן זוגיות ויחסים.

מתי: חמישי 03/06/2021, בשעה 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים

מבקרים בלונדע מוזיאון הילדים!

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים- הלונדע חוזר לפעילות! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. הפעילות בכפוף לתנאי התו הסגול | יש לרכוש כרטיסים באתר מראש בלבד.

מתי: ראשון עד חמישי 09:00-17:30, שישי 09:30-14:00, יום שבת 09:30-17:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים והרשמה באתר

לונדע. קרדיט: אולפני קקטוס, גיל נמט 

ניקי גולדשטיין בהופעה

אחרי שנים שהוא מצחיק את כולנו מבעד למסך ובתיאטראות, ניקי גולדשטיין מעלה מופע משלו והוא הולך להצחיק אתכם כמו שרק, אבל רק הוא יודע. מופע אישי, אמיתי, חושפני ומלא בהומור משובח, מנקודת מבטו הייחודית על דיאטות, זוגיות, ילדים, בעיות קשב וריכוז ושאר סיפורי חייו אשר הפכו אותו לניקי גולדשטיין – הקומיקאי שאנחנו הכי אוהבים לאהוב.

מתי: שבת 05/06/2021, בשעה 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים

 צילום יהונתן בלום

מבקרים בגן החיות Negev Zoo!

נגב ZOO פתוח שוב למבקרים ואתם מוזמנים להגיע וליהנות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.  חובת עטיית מסיכה על כל מבקר ושמירת מרווח של 2 מ' לפחות.

מתי: ראשון - חמישי 09:00-16:00, יום שישי - 09:00-14:00 יום שבת 09:00-16:00

איפה: דרך אילן רמון 5 באר שבע

פרטים נוספים: 08-6414777

קרדיט נגב ZOO

ההצגה הדירה של רוזה

בואו ליהנות מדרמה משפחתית מרגשת מאת שחר פנקס ואיה קפלן. בהצגה תכירו את רוזה בת ה-80 אשר חושדת שדברים לא טובים מתרחשים מאחורי גבה. בנה הבכור, גדי, מנסה נואשות לשכנע אותה למכור את הדירה ולעבור לבית אבות. כלתה אורלי מתחמקת שוב ושוב מלהביא לביקור את הנכד יונתן, וסוד גדול אופף את בנה הצעיר רון, סוד שנראה כי כולם מודעים אליו חוץ ממנה. אבל מהו אותו סוד? דרמה משפחתית מסעירה ומרגשת על אובדן, על הורות ועל זקנה.

מתי: חמישי 03/06/2021 בשעה 20:30, שבת 05/06/2021 בשעה 21:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

הדירה של רוזה. צילום אילן בשור 

אריק ברמן בחלוץ33

מהקולות המעניינים, המקורים והמבטיחים בשורת המוזיקאים בארץ. לאחר חמישה אלבומים ואין ספור להיטים, מגיש אריק ברמן מופע מהוקצע עם שירים שכולנו מכירים. “הגשמה עצמית”, יום חדש נפלא”, “המתוקות האחרונות”, “מה עוד ביקשת”, “לא הצלחתי להתאהב בך בשישית”, “שער שש” ו”גרביטציה”.

מתי: חמישי 03/06/2021, בשעה 21:30, פתיחת דלתות ב-20:30

איפה: החלוץ 33, באר שבע

פרטים נוספים

 

פעילויות בגנים הלאומיים

מסע בזמן אל עיר קטנה ותוססת- גן לאומי ממשית

סיור מודרך וללא תשלום מטעם משרד התיירות. ממשית - הקטנה בערי הנגב אך המשוחזרת והמרשימה מכולן - מי היו תושביה הקדומים ומה הייתה תרבותם? מוזמנים ומוזמנות לסיור מקצועי  להכרת הנבטים, מלכי המדבר, שעצם שמם מצית את הדמיון... נשוטט בין שרידיה, בתיה ורחובותיה של העיר שנותרו על כנם, ומציגים אדריכלות מפוארת: חצרות, חאנים לשיירות הגמלים שפסעו על דרכי הבשמים, בתי אמידים ,אורוות סוסים, מגדלים, סכרים ומאגרי מים

מי? הסיור מתאים לכל הגילאים. המסלול מונגש בחלקו.  דרגת קושי: קלה. מה להביא? מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע

מתי:  ימי חמישי ביוני, 3/6, 10/6, 17/6, 24/6, בין השעות 16:00-18:30

איפה: בכניסה לגן הלאומי ממשית.

פרטים נוספים

צילום מנו גרינשפן 

משקיעה לזריחה- מופע רב חושי המוקרן על הר המצדה

אתם מוזמנים להגיע ולצפות בסיפור מצדה תוך חוויה רב חושית מרתקת. המופע הלילי החדש "מצדה משקיעה לזריחה" מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים. מומלץ להשלים את החוויה, להגיע שעה לפני תחילת המופע ולהנות מסרט על החפירות במצדה וקולנים המסבירים על צדדים נוספים של מצדה.

מתי: בימים שלישי וחמישי בשעה 20:30

איפה: חניון לילה גן לאומי מצדה – מערב

פרטים נוספים

חיזיון אור קולי במצדה- צילום בריז קריאייטיב 

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

 בעקבות נחש  הנחושת הקדוש, צילום 929

מסע מסתורי היסטורי בתל ערד

משחק ניווט ומשימות לכל המשפחה. משחק ניווט ופיענוח כתבי סתרים ייקח את כל המשפחה למסע לגילוי סודותיה ההיסטוריים של תל ערד דרך העיר הכנענית, הבאר, המצודה, מאגר המים המרשים ועוד נקודות מופלאות. מוכנים לחזור אחורה בזמן 3000 שנה? קדימה, ההיסטוריה מחכה לכם. רשימת ציוד למסע: מפה, כלי כתיבה, סקרנות וחשיבה יצירתית

מתי: כל יום בשעות 09:00-17:00

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

 צילום מנו גרינשפן

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד תוך כדי משחק אינטראקטיבי באמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלכם. משחק משימות חווייתי לכל המשפחה, שייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר.

מתי: כל יום בשעות 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים: לפי הנחיות משרד הבריאות יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר. פרטים

 

זמן שקיעה בגן לאומי עבדת

בואו לסיים את יום הטיול שלכם בשקיעה מרהיבה בגן הלאומי עבדת. תטפסו אל העיר הנבטית המרשימה, המשקיפה אל ערוץ נחל צין ומרחבי המדבר, טיילו בין שרידיה המרשימים וראו את שמי המדבר נצבעים בצבעים מרהיבים בשעת השקיעה.

מתי: בכל יום. כניסה אחרונה לאתר בימים א'-ה' ובשבת בשעה 15:30 (בשעון קיץ בשעה 16:30) ובימי שישי בשעה 14:30 (בשעון קיץ בשעה 15:30).

איפה: גן לאומי עבדת

פרטים נוספים

 גן לאומי עבדת. צילום סלים אבו גלידן

מרחב בריחה בממשית

בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה. כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם. חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים. מחיר ערכה לכל המשפחה: 30 ₪. לפי הנחיות משרד הבריאות יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר

מתי: כל יום בשעות 09:00-15:00

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים

 הכפר הנבטי בממשית. צילום מנו גרינשפן

בעקבות סוד בושם האפרסמון

מאות שנים ייצרו תושבי עין גדי הקדומה את בושם האפרסמון, הבושם האיכותי והיקר ביותר בעולם העתיק. הם לא גילו לאיש את סוד ייצור הבושם ובפסיפס העתיק בבית הכנסת אף נמצאה קללה איומה: "מוות אכזרי לכל בני משפחתו ולאיש אשר יעז לגלות לזרים את סוד העיירה".

מי שמאמין לא מפחד – בואו לעזור לארכאולוגים לגלות מחדש את סוד ייצור הבושם המופלא.  יחד תפתרו חידות ותגברו על מכשולים וכמובן על הקללה הנוראית בדרך לייצור בקבוקון בושם אישי משלכם. מחיר ערכת השתתפות במשחק 80 ₪ לכל המשפחהמשך המשחק כשעה וחצי, מתאים לקבוצות ולמשפחות.

מתי: שישי שבת בין 08:00-16:00

איפה: גן לאומי עתיקות עין גדי

בהזמנה מראש בלבד, פרטים באתר רשות הטבע והגנים

 

מדריך קולי במצדה

בעקבות הקרב על מצדה, צאו לחוויית מסע תרבותי ומעבר לזמן עם המדריך הקולי שלנו. מערכת ההדרכה הקולית תיקח אתכם אל נקודות העניין ובעזרתה תצללו בהנאה אל סיפורו של ההר המפוארבכניסה להר אחרי העלייה ברכבל. השכרת ערכת שמע בסך 20 ₪ 

מתי: מדי יום, בשעות 08:00- 16:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

צילום מנו גרינשפן

בחשיפה ארוכה

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי: כל יום בשעות 09:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

 צילום נדב טאובה

סודותיה של העיר הנבטית- גן לאומי עבדת

סיור מודרך וללא תשלום מטעם משרד התיירות. מתוך העתיקות של עבדת - העיר הנבטית המרשימה, המשקיפה אל ערוץ נחל צין ומרחבי המדבר, עולים סיפורים מרתקים על החיים בתקופה הביזאנטית. נסייר בין המכלולים הארכיאולוגים המרשימים שהשתמרו היטב, ונגלה את סודותיה של העיר, הצופה אל המדבר.

הסיור מתאים לכל הגילאים. דרגת קושי: קלה.  מה להביא? מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע

מתי: ימי שישי ביוני, 4/6, 11/6, 18/6, 25/6, בין השעות 15:00-17:30

איפה: גן לאומי עבדת

פרטים נוספים

 צילום צביקה צוק

מסע בין כוכבים בחאן בארות

פעילות מרתקת לאורחי חניון לילה חאן בארות. לעמוד בתוך מכתש ולהסתכל על מכתשי הירח? אין הרבה מקומות שמעניקים חוויה כזאת. הכי טוב פשוט לשכב על הגב ולחפש "כוכבים נופלים" בשמיים. בין כוכב למטאור מומלץ להגיע לגן חלל – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים במקום ותוכלו לנסות למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם. הטלסקופים פתוחים לאורחי החניון בכל שעות הלילה. הפעילות הינה עצמאית וללא הדרכה.

מתי: כל יום בשעות הלילה

איפה: חניון לילה חאן בארות (מכתש רמון)

פרטים נוספים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4f518f6b-2579-4af8-a778-8ebcaca7f725','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('4f518f6b-2579-4af8-a778-8ebcaca7f725','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה