חנוכה משפחתי ב-yesPLANET: רק בבאר שבע - הורים נהנים מ-35% הנחה



רשת yesPLANET מודיעה על מבצע מיוחד בו היא מזמינה הורים מרחבי הנגב, ליהנות מ-'כרטיס משפחתי' על מגוון סרטים לאורך חג החנוכה במתחם yesPLANET באר שבע

יס פלאנט באר-שבע. קרדיט איל תגר

רשת yes PLANET (יס פלאנט) גאה להציג את מבצע 'כרטיס משפחתי' ייחודי לבאר שבע, המוזיל את מחירי הכרטיסים להורים ברכישת כרטיס ילד (עד גיל 12) למגוון סרטים. בעוד שבכל הארץ תינתן להורים המגיעים עם ילדיהם הנחה של 25%, ב-yesPLANET באר שבע יהנו הורים מהנחה של 35%, כך שמחיר כרטיס להורה/למלווה יעמוד על 27 שקלים בלבד.  

המבצע מאפשר להורים ולמלווים להגיע לצפות בסרטי אנימציה מדובבים לכל המשפחה יחד עם הילדים במחיר מוזל, במקום לחכות מחוץ לאולם עד תום הסרט. המבצע בתוקף על מגוון סרטים ביניהם: עולם מוזר, החתול של שרק 2: משאלה אחת ודי, עפים על הירח, משפחה בהחלפה 2 ועוד. 

מחיר כרטיס בקופה הינו: 27 ₪ ומחיר כרטיס באינטרנט: 30.5 ₪. המבצע מותנה ברכישת כרטיס לילד (עד גיל 12) ועד ל-2 כרטיסי מבוגר. yes PLANET היא רשת בתי הקולנוע המתקדמת בישראל, המציעה חוויה של איכות וחדשנות. לרשת שישה מתחמים ברחבי הארץ: איילון (רמת גן), חיפה, ראשון לציון, ירושלים, באר שבע וזיכרון יעקב. בתי הקולנוע של הרשת מאופיינים בחוויית צפייה יוצאת דופן, הם כוללים מסכי ענק, מערכות סאונד מהמתקדמות בעולם ונוחות ישיבה מקסימלית, המעניקים חוויית צפייה איכותית במיוחד. רשת yesPLANET מפעילה בישראל מעל ל-100 מסכי קולנוע, בניהם 4 אולמות DX4, 3 אולמות IMAX, 3 אולמות ScreenX ו-4 מתחמי VIP.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה