הפרוייקט המיוחד שיארח את אסתר רדה למופע מיוחד בבאר שבע



הפרויקט "אדיס קן" של נגן הסקסופון והזמר אבטה בריהון והפסנתרן רועי מור - מארח את הזמרת אסתר ראדה ב"תמוז- בית ליצירה מוזיקלית", בהופעה ייחודית שתשלב מסורות אתיופיות עתיקות ומורשת של הרכב ג'אז מודרני, הספוגה בהרפתקנות מוזיקלית, בגרוב עמוק וברוח הבלוז.

אדיס קן ("יום חדש" באמהרית) – הוא שמו של הפרויקט החדש ומלא הגרוב של הסקסופוניסט והזמר אבטה בריהון והפסנתרן רועי מור. בריהון הוא מגדולי המוזיקאים ממוצא אתיופי הפועלים בארץ. עוד בילדותו התאהב בצלילי המארש ששמע מהבסיס הצבאי הסמוך לביתו באדיס אבבה, לאחר מכן ניגן בתזמורות ובתיאטראות באתיופיה וליווה יוצרים דגולים כמחמוד אחמד ומולאטו אסטטקה.

לאחר שעלה לישראל הוא נאלץ להתחיל שוב מאפס, אך כעבור מספר שנים קיבל גם כאן הכרה כיוצר מרגש ומחונן שנגינתו מושווית לזו של ג'ון קולטריין. מאז הספיק להוביל הרכבים משפיעים כמו "כולומה", אנסמבל "תזטה" ודואו "ראס דשן" ולהופיע בקביעות לצד אהוד בנאי, אריאל זילבר, יוסי פיין ואמנים אחרים.

אדיס קן במופע עם אסתר רדא - קרדיט רונן גולדמן

בהופעה הקרובה, ביום חמישי 22 דצמבר 2022 בשעה 21:00, ב"תמוז- בית ליצירה מוזיקלית", רחוב הרצל 12, באר שבע פרויקט "אדיס קן" יגיעו לתמוז בית ליצירה מוזיקלית בבאר שבע, ויארחו בהופעה חיה את הזמרת המוכשרת והמוכרת אסתר ראדה, שידועה בשילוב של סגנונות מוזיקליים. ראדה תשלב במקצועיות את הצלילים האוטנתיים של אדיס קן עם גרוב, בלוז ופאנק אמריקאי, כל זה במופע מהודק וחד פעמי.

לרכישת כרטיסים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה