"היה מרגש לחזור לבמה, בהופעות הראשונות היה חשמל באוויר"

$(function(){setImageBanner('c7b2aa20-e872-4b52-9909-e0a856336299','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

אחרי מעל לשנה שהיה סגור, גם החלוץ33 בית ההופעות של באר שבע, חזר לפעילות עם ההופעות של מיטב האמנים! שוחחנו ב'באר שבע נט' עם המנהל האומנותי של החלוץ שסיפר על ההתרגשות, ההיערכות והציפייה להמשך: "היה מאוד מרגש לחזור, זה נותן תזכורת לאיך החיים שלנו היו לפני הקורונה וכמה כיף היה"

על רקע החזרה לשגרה גם ההופעות חזרו לבמות ואיתן הקהל, וגם האמנים ואנשי התרבות שמתרגשים בכל פעם מחדש לעשות את מה שהם הכי אוהבים. אחרי יותר משנה שהיה סגור, גם החלוץ33 בית ההופעות המקומי של באר שבע, חזר לאחרונה לפעילות בהתרגשות רבה.

קרדיט הדס גורן ויטקינד

"היינו סגורים מעל לשנה, חוץ משלוש הופעות שעשינו ביוני ואז שוב סגרו אותנו... אז היה מאוד מרגש לחזור, בהופעות הראשונות הייתה אווירה שקשה להסביר, היה חשמל באוויר!", סיפר ל'באר שבע נט' אשבל מנחם, המנהל האומנותי של החלוץ33, "היה מאוד כיף ואני ממליץ למי שעוד לא יצא לאירוע כזה, לאו דווקא של מוזיקה אלא כל הופעה שהיא, לצאת וליהנות. זה נותן תזכורת כזו לאיך החיים היו לפני וכמה כיף זה היה. התחושה טובה וכיפית, התגעגענו לזה ואנחנו אוהבים לעשות את זה".

איך נערכתם לחזרה לשגרה? היו גם אתגרים?

"אנחנו כמובן עובדים על פי ההנחיות, בודקים בכניסה תו ירוק ונערכנו בהתאם. מבחינת הצוות הוא גם השתנה כי בכל זאת עברה שנה. הרבה מאנשי הצוות לא נשארו, אז בהתחלה שחזרנו רצנו עם הצוות המצומצם שנשאר, כי גם לא ידענו מה באמת יהיה ואנחנו נגייס תוך כדי תנועה אם נצטרך עוד עובדים. מבחינת אתגרים היה בעיקר את החשש ואי הוודאות כשפתחו חזרה את התרבות. כי כבר היינו בסרט הזה שפותחים אותנו, אנחנו כבר קובעים הופעות ואז שוב סוגרים... אבל מבחינתו התחושה הייתה שזה לא סופי אז חששנו וגם אמנים חששו לקבוע ישר הופעות ורצו לחכות. אבל התחושה עכשיו היא שדברים חזרו למסלול, הלו"ז מתחיל להתמלא ויש לנו כבר הופעות למאי ויוני ואנחנו מתחילים לחזור לשגרה".

הרגשת שגם הקהל וגם האמנים היו צמאים לחזור להופעות?

"כרגע התחושה היא שכן, יש צמא לזה מצד מי שכבר הגיע, קיבלנו פידבקים טובים מהקהל אחרי הופעות של איזה כיף שחזרתם. אצל האמנים בהתחלה היה חשש כי הרבה היו עייפים מכל מה שעברנו, של לקבוע הופעה, לשבץ ואז לבטל... אבל הביטחון גובר כשהזמן עובר ועכשיו יותר פונים אלינו ואנחנו אליהם, יש צמא גם מצידנו וגם מצידם. לחלקם ייקח זמן לחזור למה שהיה, אחרי שנה בלי חזרות לוקח זמן להתניע, אבל הרבה אמנים כבר מוכנים להסתער על הבמות".

 צילום פרטי

גם עונת הקיץ בפתח ואיתה הלו"ז מתחיל להתמלא באמנים שמגיעים לבירת הנגב ולחלוץ33. "יש לנו השבוע מופע פואטרי סלאם וגם את Lucille crew, יגיעו בהמשך גם תומר ישעיהו, אלדד ציטרין, אריק ברמן, אנסמבל פרץ אליהו, שי צברי, גיתית פישר, איה כורם, מופע של iogi שהוא גם באר שבעי במקור שחוזר להופיע בעיר הולדתו", מספר אשבל, "אנחנו גם עובדים על החזרתם של ליינים של כניסה חופשית שיאפשרו לקהלים רחבים להגיע ופשוט ליהנות מהמוזיקה, לפני הקורונה היה לנו ליין ג'אז, בלוז, רגאיי.. אז אנחנו עובדים על זה כמובן לצד ההופעות הרגילות והאמנים שאנחנו אוהבים להביא לעיר".

מה היית רוצה להגיד לקהל הבאר שבעי? מזמין אותו להגיע?

"בוודאי, אני קורא לקהל הבאר שבעי להגיע ליהנות ממקום שהוא בית, שקיים בבאר שבע כבר עשור ומביא את המוזיקה לעיר. יש הרבה שעוד לא הצליחו להגיע לחלוץ ואני מזמין אותם לבוא ולהכיר, להיפתח למוזיקה ולליינים שלנו, לצוות שלנו, יש הרבה דברים טובים שמגיעים בהמשך. זה מקום שמרגיש בית, מקום שמביא את האווירה שכולנו אוהבים בעיר".

 

לינק לאתר החלוץ33

 קרדיט ברוריה קרני בדס

צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bcf90f9e-d6ff-4bbe-af0a-099dbe9aa4b5','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה