הורים צעירים: פסטיבל "בייבי" חוזר לבאר שבע

$(function(){setImageBanner('de203b81-49a5-49a4-9c4b-b07dcefe57fc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

לאור ההצלחה של הפסטיבל הראשון, חוזר פסטיבל "בייבי" לקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע בשיתוף פורטל mamy. בואו ליהנות מיומיים מרתקים העוסקים בהריון, לידה והורות עם שלל מפגשים וסדנאות להורים ולתינוקות, הכניסה חופשית!

כל הריון הוא מרגש בפני עצמו: ההתרגשות, הציפייה וההכנות לקראת הרחבת המשפחה. לא מעט הורים לעתיד מוצאים את עצמם עם אינספור שאלות, לבטים, דאגות או חוסר מודעות כיצד להתכונן ולהיערך לקראת הבאות. על מנת לסייע ולייעץ להורים הטריים (וגם להורים ותיקים או מנוסים שמרחיבים את המשפחה), יקיים קניון עזריאלי הנגב בבאר שבע זו הפעם השנייה את "פסטיבל בייבי" בשיתוף פורטל mamy, הפורטל הגדול בארץ בתחום הריון, לידה והורות. הפסטיבל יתקיים בימים רביעי וחמישי (7-8 בספטמבר) בין השעות 10:30-13:00.

פסטיבל בייבי - באדיבות פורטל מאמי

"אנו גאים ונרגשים לארח אצלנו בקניון עזריאלי הנגב את פסטיבל בייבי השני בשיתוף פורטל mamy. הפסטיבל חוזר אלינו ומתקיים אצלנו במתחם הקניון לאחר ההצלחה המסחררת של הפסטיבל הראשון ואני בטוח כי גם הפעם תהיה היענות וביקוש לפסטיבל", אמר שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב.

פורטלmamy  מפיק מזה 11 שנים פסטיבלים, פעילויות בוקר חווייתיות לאימהות ותינוקות, אירועי ערב מפנקים לאימהות ועוד. באי הפסטיבל ייהנו מיומיים מרתקים של שלל מפגשים וסדנאות להורים ותינוקות הכוללים בין היתר: מפגש מתו"ק (מגע, תנועה וקול), מפגש תנועות עיסוי תינוקות, הקניית הרגלי שינה, ליווי התפתחותי, מגע תנועה ומוזיקה, מפגש "מתהפכים ומתגלגלים, "תקשורת היא לא רק מילים", מתחם צילומי בייבי מקצועי ומאובזר, מתנות לכל אמא ואבא, דוכנים ועוד.  

פסטיבל בייבי - באדיבות קניון עזריאלי הנגב

"שיתוף הפעולה שלנו עם פורטל mamy הינו קבוע ויחד אנו נמשיך ונקיים את פסטיבלי בייבי הפונים להורים ותינוקות בכל הכוח. אנו שמים לנו למטרת-על לתת בפסטיבל מענה, תמיכה וייעוץ להורים לעתיד ולאימהות בהריון. זהו פסטיבל עם ערך מוסף ומשמעותי עבור הורים לעתיד וקיומו הוא רק חלק מסדרת אירועים, פסטיבלים והופעות הצפויות להתקיים בקניון. קניון עזריאלי הנגב ממשיך בתנופה קדימה ובקיום שלל אירועים הפונים לכל הקהלים והגילאים", סיכם טביב.

הכניסה לפסטיבל "בייבי" הינה חופשית, אך יש להירשם לפעילויות הפסטיבל בהרשמה מראש בפורטל mamy, בקישור הבא: https://did.li/festival-baby2-BR7

 

פסטיבל בייבי - באדיבות קניון עזריאלי הנגב

פסטיבל "בייבי" - ימים רביעי 7.9 וחמישי 8.9 בין השעות 10:30-13:00.  
קניון עזריאלי הנגב, קומה שנייה – ליד מגה ספורט


להלן לו"ז לפסטיבל:

יום רביעי – 7.9.

10:30 "מפגש מתו"ק" מבוסס "בייבישיר" - בהנחיית מלכה בונקר

11:30 "לגעת באהבה" - תנועות עיסוי תינוקות - בהנחיית מלכה בונקר

12:30: הקניית הרגלי שינה בשנה הראשונה - בהנחיית ענבל דינר

יום חמישי 8.9

10:30: ליווי התפתחותי, מגע תנועה ומוזיקה לגילאי לידה עד זחילה - בהנחיית ענבל דינר

11:30:  מתהפכים ומתגלגלים בקצב המוזיקה - לגילאי 4 חודשים ומעלה - בהנחיית ענבל דינר

12:30: תקשורת היא לא רק מילים - בהנחיית מלכה בונקר

בשני ימי הפסטיבל יתקיימו במקום:
מתחם צילומי בייבי מקצועי ומאובזר | מתנות לכל אמא/אבא | עמדת ייעוץ מקצועית - שינה, התפתחות התינוק | שלל דוכנים ועוד הרבה יותר!

לפרטים נוספים והרשמה:  https://did.li/festival-baby2-BR7

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה