גם ראש העיר הגיע לחגוג 60 שנות יצירה לאמן ארסני גודין



חוגגים 60 שנות יצירה: האמן ארסני גודין השיק בגלריה שלו, "גלריית גודין", תערוכה מתחלפת עם אוסף הציורים העצום שיצר לאורך השנים, לצד ציורים חדשים לגמרי

יום חמישי השבוע הגיעו שוחרי תרבות רבים מכל רחבי הארץ ל"גלריית גודין", הממוקמת במתחם "ביג". הם הגיעו להשקה החגיגית של תערוכת ציורים החדשה, פרי מכחולו של הצייר הותיק ומהומכר ארסני גודין. התערוכה החדשה שתהיה פתוחה לקהל הרחב בחודש הקרוב, תציג יצירות של אחד  מהאמנים הכי מוכרים ופורים בבאר שבע, זאת לציון 60 שנה של יצירה.

באירוע נכחו בין היתר ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ', ידידו של גודין מזה שנים, שבירך את האמן על שנות היצירה הפוריות, ויו"ר אגודת הציירים והפסלים אשקלון הגב' מיקי בנאי שבאה גם היא לחלוק כבוד.

גודין החל ללמוד אומנות ב-1963 במכללה לאמנות ע''ש ''מהפכת 1905'' במוסקבה. בשנת 1970 כשהוא בן 24 בלבד, העלה את תערוכת היחיד הראשונה שלו. הציורים שלו נוטים להיות בזרם האקספרסיוניסטי, שמתאפיין בציורים צבעוניים שמביעים רגש רב. הזרם גדל לפני כמאה שנה כתגובת נגד לציירים שניסו להיות יותר מידי מדוייקים וריאליסטים. 

מתרשמים מהיצירות- קרדיט תמונה דודו גרינשפן

התערוכה המיוחדת והמרגשת שתוצג בחודש הקרוב בגלריית גודין תהיה תערוכה מתחלפת:

15.12.22- 8.1.23 - תוצג בגלריה תערוכה עם יצירות ישנות של ארסני גודין, ביניהן ציורי נוף מכל רחבי הארץ.

8.1.23 ועד ל 29.1.23 תוצג תערוכת תמונות נוף.

במקביל בין ה-12.1.23 ועד ל 23.1.23  תוצג תערוכה בנושא תמונות אבסטרקט.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה