גם לגיל הרך: תיאטרון הפרינג' באר-שבע בהצגות מלאות דמיון לילדים



תיאטרון הפרינג' באר שבע מזמין אתכם לצאת למסע עם הילדים מסביב לעולם בכדור פורח עם "באבל טראבל" וללמוד שלא תמיד החזק מנצח בהצגת הילדים "משל למשל האריה והעכבר"

תיאטרון הפרינג' באר-שבע ממשיך לדאוג לגיל הרך עם הצגות ילדים מעשירות ומלאות דימיון. ביום שלישי ה- 13.9, מיסטר פוג ומשרתו פספרטו, או בקיצור בובו את בובו- יוצאים למסע מסביב לעולם בכדור פורח בהצגה "באבל טראבל". בכל ארץ אליה הם מגיעים, הם נסחפים לחוויה אותנטית מקומית, מהמוזיקה והתרבות המחוברים למקום. בואו ליהנות מהרפתקה ססגונית, מצחיקה ומלאת דימיון, בה כל במה הופכת פתאום לעולם כולו. ההצגה משלבת תיאטרון פיזי, ליצנות, חפצים וכמובן, בועות סבון.

באבל טראבל. צילום: יפעת גבאי

ואם אתם רוצים ללמד את ילדיכם משלים מגיל צעיר, ההצגה "האריה והעכבר" שמתארחת בתיאטרון הפרינג' ביום שני ה- 19.9 בדיוק בשבילכם. זו הצגה ליצנית, צבעונית, מלאת הומור וחכמת חיים על עכבר קטנטן ודי פחדן שבטעות מרגיז את אריה, מלך היער הגדול והגאוותן וכמעט מסיים את חייו כארוחה טעימה אך בכוח חוכמתו ניצל מהצרה ומלמד את אריה שזה כלל לא חשוב אם אתה חלש או חזק, קטן או גדול כי חברות אמת גוברת על כל דעה קדומה ומנצחת כל מכשול.

 האריה והעכבר. צילום: רועי פדידה

באבל טראבל- יום שלישי (13.9), שעה 17:00, תיאטרון הפרינג' באר-שבע.

משל למשל האריה והעכבר- יום שני (19.9), שעה 17:00, תיאטרון הפרינג' באר-שבע.

 

קישור להזמנת כרטיסים:

באבל טראבל- https://did.li/Ya6YH

משל למשל האריה והעכבר- https://did.li/NIrTY

טלמרקטינג: 08-6466657 שלוחה 1/2

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה