גודמן ביה"ס למשחק יוצא בקמפיין חדש
18.03.19 / 10:42
גודמן - בית הספר למשחק , יוצא בימים אלו בקמפיין פרסומי לקראת ההרשמה לאודישנים לשנת הלימודים הבאה. הקמפיין בניהול משרד הפרסום "אביב פרסום", יופיע החל מהשבוע – 11/3 ועד תחילת חודש אפריל במדיה המסורתית, בערוצי האונליין השונים וערוצי הסושיאל הפונים לבני 21-35
את הקמפיין יובילו תלמידי שנה ג' מבית הספר.
לדברי בנצי גו'רנו מנכ"ל "אביב פרסום": "כידוע, תקופת הבחירות לכנסת היא תקופה רווית יצרים ורעש, ובחרנו לנצל את המומנטום והשיח למשוך את תשומת לב הציבור ולהגיע לקהל היעד. לכן בחרנו להציג את קמפיין הרישום לאודישנים כקמפיין בחירות של ממש עם מצע, מסרים, פרזנטורים וכו'". גו'רנו מוסיף: "המסרים המרכזים מוצגים כחלק ממצע של מפלגה: מצע תעסוקתי – "גודמן חזק בתעשייה", כמצע חברתי – "מה שקורה בגודמן, נשאר בגודמן" והמסר המסכם את הקמפיין: "מי שחולם להגיע רחוק יודע. ברגע האמת, רק גודמן".
אודות גודמן
בית הספר קיים כ-14 שנה ונוסד על ידי שמוליק יפרח, אשר הוביל את חזון בית הספר, המהווה כיום מרכז תרבותי מצוין בתחומו ומוביל באיזור הדרום והפך למוקד מוביל בתרבות הנמצא בשורה הראשונה של בתי הספר למשחק בארץ.
כיום, שמוליק יפרח שב לנהל את בית הספר כשלצדו המנהלת פדגוגית אמנותית - שירי גולדברג.
"גודמן" מקיים קשרים עם מוסדות תרבות הן בארץ והן מוסדות בינלאומיים ולוקח חלק בפסטיבלים בינלאומיים ברחבי העולם. בוגרי בית הספר משתלבים במוסדות התרבות המובילים בארץ ומשחקים בתיאטראות השונים, בטלוויזיה ובקולנוע. תוכלו לראות את בוגרי גודמן על בימות התאטראות השונים כדוגמת: תיאטרון באר שבע, בית לסין, הקאמרי, הבימה ועוד.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]