"אני מאמינה שהמוזיקה שאני יוצרת יכולה לעזור לאנשים"

$(function(){setImageBanner('a429313c-000a-4825-916e-563ccef7d1f7','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

רגע לפני שהיא יוצאת לסיבוב הופעות ארצי עם השירים שלה, הזמרת הבאר שבעית ורד מאירי מוציאה סינגל חדש "לא מאוחר מידיי" מתוך אלבום הבכורה ומספרת ל'באר שבע נט' על האהבה מהקהל הביתי, ההופעות מול קהל מעורב כזמרת דתייה והרצון שלה לגעת באנשים באמצעות המוזיקה

ורד מאירי לא מפסיקה ליצור מתוך אהבה אמיתית למוזיקה והרצון לגעת ולרגש אנשים באמצעות השירים המקוריים שלה. לפני כחודש יצא הסינגל השני שלה "לא מאוחר מידיי" מתוך אלבום הבכורה ורגע לפני שהיא יוצאת לסיבוב הופעות ארצי היא מספרת לנו על השיר החדש, החיבור עם הקהל הבאר שבעי שתמיד תומך והרצון להשפיע על אחרים דרך המוזיקה.

"כל השירים שיהיו במופע מתוך האלבום שלי הם שירים מאוד אישיים אבל לחלוטין כל אחד יכול להזדהות איתם מהמקום שלו. אלה שירים על החיים, אמונה, תקווה וגם קשיים. מרגש אותי מאוד לראות איך אנשים יגיבו ויתחברו לשירים שלי", סיפרה ורד ל'באר שבע נט', "אלה יהיו ההופעות הראשונות עם אלבום הבכורה שלי". על ורד (36) סיפרנו לכם בעבר, עם סיפור חייה המרגש כשהחליטה לחזור בתשובה אחרי השירות הצבאי כשבשנים האחרונות היא עובדת בתחום ההפקה בעולם החרדי, לצד עבודה על המוזיקה שלה.

צילום: כרמית פרטוש

לפני כחודש יצא הסינגל החדש שלך "לא מאוחר מידיי"- ספרי על השיר

"השיר לא מאוחר מידיי הוא הסינגל השני שיוצא מתוך האלבום החדש שלי בין עשרה שירים. אחד השירים האהובים עליי, זהו שיר שמדבר על מצב קיומי שלנו כבני אנוש שעוברים טלטלות בחיים אבל כמו שנאמר בפזמון של השיר "לא מאוחר מידיי".דווקא מהמקומות המטלטלים האלו אנחנו מתעצבים ונהיים חזקים יותר"

איך התגובות של הקהל? של הבאר שבעים?

"התגובות מאוד חמות מאז שיצאו שני השירים מתוך האלבום אני מקבלת המון הודעות וטלפונים גם מהרבה באר שבעים שהכירו אותי בעבר לפני שחזרתי בתשובה ומשתפים אותי כמה שהשירים מדברים אליהם ונוגעים בהם ומרגשים אותם. זה כיף גדול לדעת שכל האנשים שהכרתי בעבר זוכרים ותומכים בי ככה ומחכים לשירים הבאים".

את יוצאת בקרוב לסיבוב הופעות ארצי- ספרי על כך, ההופעות יהיו מול קהל מעורב או רק מול קהל נשים?

"כן, אני עובדת כרגע על הפקה חדשה של מופע חדש שלי, מופע שמח, עוצמתי ומרגש עם נגנים ואנשי מקצוע מאוד מוכשרים ומקצועיים, כרגע אנחנו בשלב החזרות לפני סיבוב הופעות מצומצם בכמה ערים מרכזיות בארץ. חלק מההופעות יהיו פתוחות לקהל הרחב וחלקן סגורות, המופע מוצא לקהל הרחב ללא הבדל של מינים מה שכן כמובן שעל הפרק הופעות סגורות לנשים בלבד".

יש חשש שעם העלייה בתחלואה מהקורונה ההופעות יבוטלו?

"כמובן שהחשש הזה קיים, הקורונה גרמה הרבה מעבר לביטול הופעות לצערי בכל הרבדים הקיימים באוכלוסייה, אבל אי אפשר לתת לזה לנצח. צריך ללמוד לחיות לצד המצב הזה ולפעול לפי ההגבלות הקיימות. עניין התרבות והמוזיקה הוא חלק מאוד משמעותי בחיים שלנו כעם ומבחינתי זה נותן לי מוטיבציה לעבוד יותר על כל מה שקשור לפרויקט הזה מסיבה מאוד פשוטה שאני באמת מאמינה שהשירים האלה והמוזיקה שאני יוצרת יכולה לעזור לאנשים".

אנחנו בפתחה של שנה חדשה- מה תרצי לאחל לעצמך לשנה החדשה? לקוראים הבאר שבעים?

"אני מאחלת לכולנו קודם כל בריאות ונחת ,שנעבור את כל התקופות והמשברים האלה בצורה של כמה שפחות נזק נפשי כלכלי ולאומי, שנדע תמיד לראות את הטוב בשנה הזאת ולצמוח והכי חשוב שתמיד נזכור שיש מנהל אחד לעולם ושהוא לא עוזב אותנו ושהכל מדוייק".

צילום: כרמית פרטוש

בקרוב יפורסמו מקומות ותאריכי הופעות- ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של ורד מאירי.

צילום: כרמית פרטוש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8e468d3f-a353-4046-a846-2ade420c46f0','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה