לא לקנא: מורן אביסרור חושפת איך היא ובעלה יורם מתחזקים 23 שנות נישואין

$(function(){setImageBanner('b8cac579-7a30-466b-9a83-5220fe07efa6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33015,'Image','');})

הזוג כוכב הכי יציב בבאר שבע, מורן ויורם אביסרור, הוא איש נדל"ן וסמנכ"ל שיווק ובעלים של חברת 'אבסירור ובניו' והיא ויו״ר ועד עובדי סניף באר שבע בביטוח לאומי, חוגגים היום 23 שנות נשואין ואת יום הולדתה ה-44, וזה הזמן לשאול את מורן מה סוד ההצלחה, מה דעתה על בוטוקס, בגידות, שקרים, זוגיות, הבת המשפיענית יולי, אמא גילה מועד עובדי בית חולים סורוקה, ואיך שומרים על הגחלת אחרי כל כך הרבה שנים טוגדר. לגזור ולשמור.

מורן ויורם אביסרור. צילום: עידן הצילום

תעשו לייק כפול לזוג הכי גלורי פלאס שייקי בבאר שבע, שבמונחי סלב כל אחד רוצה להזמין לאירוע או להשקה כי הם שווים להשקיע בהם בסטורי: מורן אביסרור, פקידת תביעות ויו״ר ועד עובדי סניף באר שבע בביטוח לאומי כבר 16 שנה, שחוגגת היום 44, נשואה ליורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ובעלים של חברת אביסרור ובניו, שביחד הם חוגגים גם היום, שימו לב, את יום הנשואים ה-23 שלהם. במונחי הצלחה של היום, זה שובר שיא. תגידו מזל טוב פעמיים ותפרגנו, כי הם לא באו להוציא עיניים, אלא רק להגיד שהאהבה שלהם רק מתגברת, טאץ' ווד. כל מה שרציתם לשאול, ומורן עונה.

גיל 44

"מרגיש לי 20, הרי בנפש אני תמיד מרגישה 20 והשנים הן רק מספר שמתחלף"

ניתוחים פלסטיים, בוטוקס ומה שבא

"לחלוטין בעד ניתוחים פלסטיים. גם אני מתחזקת עם בוטוקס וחומצה, ובעד לתקן ולשפר כל מה שאפשר".

מה לא יודעים עליך?

"לא יודעים עליי שאני בוכה מפרסומות מרגשות ואנשים מבוגרים מרגשים אותי ממש"

אימא מורן

"אני אימא מעורבת, מגוננת וחברה. משתדלת להיות קצת מכל דבר בשביל הילדים שלי."

איך הפכת לאימא בשלנית עד רמת שף שכל תיוג שלך באינסטגרם מעורר תיאבון?

"למדתי לבשל קודם כל מאימא שלי כמובן . גדלתי בבית בו אימא מבשלת ואופה, ו99 אחוז מהמתכונים שלי זה מאימא"

ארוחת ערב שישי

"היא הרגע המחבר בשבוע. הזמן לעשות קידוש ולשבת עם המשפחה, לדבר לצחוק וליהנות אחד מהשנייה בלי ניידים ובלי הפרעות - זמן משפחה".

להיות נשואה ליורם אביסרור

"זה עונג, הוא בעלי, החבר שלי והשותף הכי טוב שיכלתי לבקש לחיים. יחד אנחנו כוח ואני אוהבת אותו כאילו הכרנו רק אתמול. יום ההולדת שלי זה גם יום הנישואים שלנו ואנחנו משתדלים לקחת חופשות בארץ ובעולם וכמה שיותר לנצל את הביחד".

איפה הכרתם?

"בפאב של מועדון הפורום".

טיפ ל23 שנים יחד

"נורא פשוט, לרצות להיות יחד. כשבאמת רוצים מתוך אהבה וחברות – מנצחים יחד הכל. זוגיות זו עבודה ובעבודה צריך להשקיע ולהתמיד ולאהוב את העבודה, אחרת מפטרים אותך".

חו"ל

"אנחנו משתדלים  לקחת חופשות בארץ ובעולם וכמה שיותר. אני מעדיפה יותר חופשות של בטן גב והרבה שמש, אבל לא מתלוננת גם על חופשת חורף מושלגת"

מורן והבת יולי אביסרור

הבת יולי אביסרור, אייקון אופנה ומשפיענית רשת

"יולי הבת שלי היא בלוגרית אופנה ומשפיענית רשת אהובה ומוכרת. אני גאה בה ובדרך שלה לשאוף ולעשות בדיוק מה שהיא אוהבת ואף להשתכר מכך. יש לה את הטעם הכי טוב שאני מכירה ואני סומכת על הסטייל שלה בעיניים עצומות. אני העוקבת האדוקה ביותר של יולי".

אימא גילה, יו"ר ועד עובדים בית חולים סורוקה:

"אימא שלי היא דוגמא לחיים. היא מה שאני רוצה להיות כשאהיה גדולה, אימא אישה ואשת קריירה , והכל היא עושה הכי טוב שיש ובאהבה גדולה. אין כמו ההורים בעולם".

מורן וגילה אביסרור

כסף

"כסף הוא נייר חשוב בחיינו, אבל רק נייר. איתו קל יותר לנהל את החיים, אבל אם לא תזכור להיות בן אדם ישר ובגובה עיניים עם הסביבה - שום עושר בעולם לא יעשה זאת בשבילך. תהיה בן אדם - ותעשה את כסף.  הכסף לא יעשה אותך".

חמך משה אביסרור ז״ל 

"היה האהבה הגדולה! והחיבור בינינו היה מיחד ומלא אהבה. משה היה הדוגמא הכי טובה לאיש פשוט, אהוב וישר שבשבילו כסף היה רק נייר . אני ממש מתגעגעת אליו ולתובנות שלו על החיים"

חלום שלא הגשמת:

"לטוס לאוסטרליה. זה לא בשמיים, רק צריך למצוא לזה זמן."

קנאה

"היא תכונה, יש מקומות להשתמש בה ויש שלא. אני מאוד קנאית לחוג החברות שלי, קשה מאוד להיכנס אליו".

בגידות?

"הן שקרים, ושקרים ושקרנים אני לא אוהבת בסביבה שלי".

גיל 50

"שיגיע בעזרת השם, מחכה לו בבריאות ובשמחה. הרי אמרתי כבר, הגיל הוא רק מספר. בטח אהיה אז בית שלי עם בעלי הילדים שלי משפחה וחברים, שמחים מאושרים ובטח מסדרים באלבום את התמונות מהטיול לאוסטרליה שנגשים עד אז בעזרת השם".

מורן אביסרור בת 44. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6f8b80c3-9452-4a69-8fdc-3c288e9049d0','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33016,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה