כשהעיר באר שבע חגגה פרינג'

$(function(){setImageBanner('941c8147-1b15-40b4-ba1d-e18c47d65b02','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33015,'Image','');})

אלפים נהנו במהלך השבוע שעבר בפסטיבל הפרינג' הבינלאומי ה- 12 שהתקיים ברחוב קק"ל בעיר העתיקה בבאר שבע

אלפי תושבים הצביעו ברגליים ונהנו מפסטיבל הפרינג' הבינלאומי ה- 12 שהתקיים השנה ברחוב קק"ל בעיר העתיקה בבאר-שבע. כמדי שנה, תיאטרון הפרינג' באר-שבע עמל על תכנית אמנותית ייחודית ויוצאת דופן שתגרום לתושבי באר-שבע ויישובי הסביבה ליהנות ממופעי תרבות אלטרנטיביים והצגות פרינג' למבוגרים ולילדים של מיטב היוצרים העצמאיים בישראל ובעולם.

רחוב קק"ל הפך לססגוני ותיאטרלי במיוחד עם מגוון מיצגי רחוב, הופעות קרקס וליצנות ויריד דוכני אמנים שמשכו אליהם קהל רב של תושבים. בין המציגים: הלהקה Dada Zirkus מאוסטריה, קרקס מונגוליה ונו פרובלם היפנטו את הבאים עם מופעי אקרובטיקה, ג'אגלינג ותיאטרון רחוב, ההרכב French wingz, רקדני היפ הופ שהגיעו היישר מצרפת למופע LIVE בישראל סחפו את הקהל בצעדי ריקוד ולהקת שקטק שיתפה את הקהל במופע אינטראקטיבי ואנרגטי לכל המשפחה שכלל קטעי תיפוף גוף, מקלות, היפ-הופ, ברייקדאנס ועוד.

צילום: דיאגו מיטלברג

אהבה זה כל הסיפור

גולת הכותרת של הפסטיבל היה שיתוף הפעולה הייחודי שנולד בין תיאטרון הפרינג' באר-שבע לסינפונייטה הישראלית באר-שבע: המופע "אהבה זה כל הסיפור" בכיכובם של דפנה דקל, עדי כהן, לירון לב ודדי זהר שעלה ללא פחות מחמישה קונצרטים במשכן לאמנויות הבמה באר-שבע וגרם לקהל להתאהב. הבאים נהנו ממערכונים וקטעי משחק מצחיקים ומרגשים הנוגעים באהבה על גווניה הרבים, בשילוב שירי אהבה של המוזיקה הישראלית מכל הזמנים.

"מזמן לא נהנינו כל-כך. היה שילוב מושלם של זמרים מוכשרים, קטעי משחק משעשעים ומוסיקה נפלאה. יישר כח. מצפים לעוד קונצרטים כאלה", אמרה אחת הצופים בקונצרט שגרף תשבחות.

אפרת זיו אספיס וקלאודיה צובל. צילום: דיאגו מיטלברג

 

אפרת זיו-אספיס, מנכ"לית תיאטרון הפרינג' באר-שבע ביקשה להודות לתושבים הרבים שהגיעו לחגוג בפסטיבל לצד השותפים בעיריית באר-שבע, משרד התרבות והספורט, חברת יעדים ואגף האירועים של חברת כיוונים שהביעו את תמיכתם וסייעו להם להביא להצלחת הפסטיבל.

"כדי לעשות את זה כמו שצריך, צריך אמונה גדולה בשותפים, במערכת ובתושבים של העיר והסביבה שהגיעו לחגוג איתנו את פסטיבל הפרינג׳ הבינלאומי זו השנה ה- 12. פרינג׳ זה בית, פרינג׳ זו אהבה וזה מה שהוכחנו שוב! תכנית אמנותית איכותית ומגוונת בחמשת ימי הפסטיבל שהתקיימו בעיר כשכל המופעים מלאים עד אפס מקום, אפשר לסכם ולומר שהיה בלתי רגיל", אמרה זיו-אספיס, "בחרנו השנה לעשות את הלא יאומן וחברנו לסינפונייטה הישראלית באר-שבע ועשינו יחד היסטוריה- חמישה קונצרטים רצופים בניצוחו של המנהל האמנותי ניר קברטי שהוביל את התזמורת בכישרון רב ובבימויו של יואב מיכאלי שהוא בית ספר מהלך לאמנות ויצירה. מודה אני ונתראה בשנה הבאה".

 צילום: דיאגו מיטלברג

"רוח חדשה"

ראש העיר, רוביק דנילוביץ' שכיבד בנוכחותו, בירך את תיאטרון הפרינג' באר-שבע בערב הפתיחה של פסטיבל הפרינג' הבינלאומי על העשייה המרובה. "הוספתם רוח חדשה לצבעוניות של התרבות הבאר-שבעית. הפרינג' הוא נקודת חן מאוד מיוחדת. זה לא עוד תיאטרון שמחפש לחקות ולהתחקות, אלא כל הזמן בא עם יוזמות חדשות ומבורכות".

 ראש העיר, רוביק דנילוביץ' ואפרת זיו-אספיס, מנכ"לית תיאטרון הפרינג' באר-שבע. צילום: דיאגו מיטלברג

הפסטיבל נחתם במוצאי שבת האחרון עם פרמיירה חגיגית של הפקת המקור החדשה של אנסמבל עיט מבית היוצר של תיאטרון הפרינג' באר-שבע- "ביבר 7", דרמה פיוטית מרגשת על אשליית החופש ואשליית האהבה, על השורשים שלנו ועל הזיכרונות. מחזה מהאהובים והמוצגים ביותר של טנסי וויליאמס, אחד המחזאים החשובים בכל הזמנים בעיבוד "באר שבעי" של המנהל האומנותי של תיאטרון הפרינג', יואב מיכאלי המאיר את המחזה הקלאסי באור חדש ומקורי.

צילום: דיאגו מיטלברג

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1a474af8-f974-4846-87bb-1c98d4de3cd0','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33016,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה