250 תלמידים ואנשי צוות נשלחו לבידוד



לאחר שנודע כי אמא של אחת התלמידות נמצאה חיובית בבדיקת קורונה החלה בדיקה מקיפה סביב המקרה והתגלה כי אחותה של האם היא מורה בבית ספר יסודי. לכן, הוחלט על בידוד למשך שבוע של 250 ילדי תיכון, בית ספר יסודי וגן

אמש דיווחנו לכם 'בבאר שבע נט' על 190 תלמידי מקיף ג' שנשלחו לבידוד בעקבות דיווח של אחת התלמידות כי אימה חלתה בקורונה.

כעת מתברר כי חשיפת האם גדולה יותר והיא שההתה במחצית אחותה המשמשת כמורה בבית ספר יסודי בעיר, לכן הודיע משרד החינוך כי 250 ילדי בית ספר תיכון, בית ספר יסודי וגן יכנסו לבידוד עד ה-9 ביוני.

על-פי הודעת משרד החינוך "בי"ס מקיף בבאר שבע כל שכבה ז', המונה 175 תלמידים + 13 עובדי הוראה נכנסים לבידוד מניעתי עד 9 ביוני. טרם התקבלה תוצאת הבדיקה של התלמידה. באם יהיה צורך תשתנה ההנחיה.

כמו כן, ביס יסודי בבאר שבע 32 תלמידי כיתה ב' ושלושה אנשי צוות וכן 30 ילדי גן באותו מוסד, יכנסו לבידוד מניעתי עד 9 ביוני. טרם נתקבלה תוצאת הבדיקה של המורה. באם יהיה צורך יחול שינוי בהנחיה. הודעות נשלחו להורי התלמידים". 

יו"ר הנהגת ההורים בבאר שבע אבנר ביטון מסר ל'באר שבע נט': "המסר שלי להורים בבית הספר ובכלל לכל תלמידי באר שבע, צריך לשמור על הכללים, סך הכל זה הבריאות שלנו, כל אחד צריך להקפיד לשים מסכה, לשטוף ידיים, לשמור על היגיינה, כמה שזה לא נעים הקורונה עדיין איתנו היא לא הלכה ולכן חשוב להקפיד על הכללים וכמובן לשמור על מרחק סביר ולהמשיך תחת השגרה הזאת. כולי תקווה שהכל יהיה בסדר ואם תהיה סיטואציה כלשהי נדע להתמודד גם איתה".

צילום: shutterstock אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה