25 מחלימים מנגיף הקורונה תרמו פלסמה 6 קיבלו את התרומה



מסייעים להציל חיים: נראה כי מחלימים מנגיף הקורונה החלו להבין את החשיבות של תרומת פלסה להצלת החיים של חולי קורונה שיקבלו את המחלה באופן קשה ולכן נראה כי יותר ויותר מחלימים מגיעים לתרום

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

במד"א ממשיכים אלפי חובשים ופראמדיקים של מד"א לקחת דגימות מאזרחים, ולפנות חולים מאומתים לבתי החולים ומלונות האשפוז. לצד כל אלה, שירותי הדם של מד"א פועלים לאיסוף מנות פלסמה (מרכיב הדם שבו נמצאים הנוגדנים לנגיף הקורונה) ממחלימים מנגיף הקורונה, לטובת הטיפול בחולים במצב בינוני וקשה.

כאשר רק היום 25 מחלימים מנגיף הקורונה תרמו בשירותי הדם של מד"א פלסמה להצלת חיי חולים. ובמקביל שישה חולים קיבלו היום את התרומה שאמור לסייע להם. 

כאמור, איסוף מנות הפלסמה נועדו לתת מענה בעירוי לחולים במצב בינוני וקשה, על פי פרוטוקול טיפולי שנקבע על ידי וועדת מומחים של משרד הבריאות.

לכן, אם החלמתם מנגיף הקורונה וחלפו לפחות 14 יום מד"א קוראים לכם לקחת חלק בהצלת חיים, בהליך פשוט ביותר. לשם כך, ניתן לפנות לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101 או באמצעות מוקד עמותת "רחשי לב", שמתנדבים לסייע במענה הטלפוני לשירותי הדם של מד"א בנושא זה, בטלפון 03-7150010.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה