תוך יממה התלמידים נשלחו לבידוד לאחר שבאו במגע עם חולת קורונה



שנת הלימודים נפתחה רק אתמול, אך לא כל הצוות החינוכי ותלמידי באר שבע שבו לספסל הלימודים, מאחר ובאו במגע עם חולים מאומתים עוד קודם פתיחת שנת הלימודים. בנוסף, הבוקר נודע כי תלמידים נשלחו לבידוד, זאת לאחר שנחשפו לתלמידה שנדבקה בקורונה, במהלך מסיבת פרטית שערכו לכבוד פתיחת שנה

אמש נפתחה שנת הלימודים תשפ"א בצל הקורונה וכצפוי לא כל הצוות החינוכי והתלמידים שבו למערכת החינוך, זאת מאחר ובאו במגע עם חולי קורונה עוד קודם חזרתם ללימודים וכעת נאלצים לשהות בבידוד.  

בנוסף, הבוקר נודע להורים של תלמידים משכבה י"ב במקיף ז' רמות כי ילדיהם מתבקשים להיכנס לבידוד לאחר שבאו במגע עם תלמידה שנדבקה בקורונה, במהלך מסיבה פרטית שהתקיימה יום לפני החזרה ללימודים.  

לשון ההודעה שקיבלו ההורים: "כרגע נודע לנו שיש חולה מאומת בשכבה יב'. התלמדים הבאים מבקשים להכנס לבידוד החל מרגע זה:
-התלמידים שהיו בלופט.
-קפסולה ב' של יב 7
-ותלמידים שחגגו איתה בשער.
-תלמידים שמכירים והיו איתה במגע". 

נזכיר, כי אמש הודיעה משטרת ישראל כי באותן מסיבות שערכו תלמידי תיכונים שונים ברחבי באר שבע אותרו כמויות רבות של אלכוהול וכן נצפו הנערים חוגגים בניגוד להנחיות מבלי ששמרו על מרחק. 

צילום באדיבות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה