שימו לב: מד"א בשירות מיוחד למחלימים מנגיף הקורונה



מד"א מפעיל שירות מיוחד להסעת מחלימים מנגיף הקורונה לביצוע תרומת פלסמה


צילום באדיבות מד"א

היום (ד') השיק מגן דוד אדום שירות מיוחד, שיאפשר לכל אדם שהחלים מנגיף הקורונה לבוא ולתרום פלסמה (מרכיב הדם שבו נמצאים הנוגדנים לנגיף הקורונה) להצלת חיי חולים.
 
במסגרת השירות, נהגים מתנדבים במד"א יסיעו את המחלימים לאחת מנקודות התרמת מרכיבי הדם של שירותי הדם של מד"א, בתל השומר או בירושלים, ולאחר איסוף הפלסמה יסיעו אותם חזרה לבתיהם. כל זאת, ללא כל עלות מצד האזרחים.
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר: "מגן דוד אדום מתחיל היום בהפעלת שירות הסעת המחלימים תורמי הפלסמה, על מנת לאפשר לכל אחת ואחד מהם לבוא ולתרום, למען הצלת חיי חולים בנגיף הקורונה. אנו תקווה שהשירות יעזור למחלימים נוספים להגיע ולתרום פלסמה, ושנוכל לסייע לכל חולה שיזדקק לכך".
 
עד כה כ-120 מהמחלימים מנגיף הקורונה בישראל תרמו פלסמה להצלת חיים. במד"א קוראים לכל אדם שעברו שבועיים מרגע שהחלים מנגיף הקורונה, לבוא ולתרום פלסמה, בהליך פשוט ביותר. לשם כך, ניתן לפנות לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101 או באמצעות מוקד עמותת "רחשי לב", שמתנדבת לסייע במענה הטלפוני לשירותי הדם של מד"א בנושא זה, בטלפון 03-7150010.
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה