שייטת 13 בפתרון למצוקת האוכלוסייה הנעזרת במכלי חמצן



בצל משבר הקורונה גם בצה"ל מנסים למצוא דרכים לסייע ובשבועות האחרונים פיתחו צוותי שייטת 13 פתרון למצוקת האוכלוסייה הנעזרת במכלי חמצן, צפו כך זה נראה מרגע ההכנה ועד השימוש >>>

כחלק ממאמצי הסיוע הלאומי של צה"ל בהתמודדות עם נגיף הקורונה, יחידות צה"ל משקיעות מאמצים רבים במטרה לפתח פתרונות ישימים ומתקדמים כדי לסייע לאוכלוסייה האזרחית.  

לכן, בשבועות האחרונים פיתחו צוותי שייטת 13 פתרון למצוקת האוכלוסייה הנעזרת במכלי חמצן, שכן בזרוע הים לשייטת 13, הקומנדו הימי, מומחיות בצלילת חמצן ויכולת דחיסת חמצן בגז למיכלים עצמאית. 
צילום באדיבות דובר צה"ל
צוותי הפיתוח של היחידה הסבו את קו הייצור המבצעי למערך דחיסת חמצן רפואי לקו יצור העומד בסטנדרטים ובתקנים המקובלים, בשיתוף עם משרד הבריאות, ארגון ״יד שרה״ וארגונים נוספים. מלבד הפיתוח והאספקה השייטת מספקת מענה לוגיסטי ומסייעת בשינוע מיכלי חמצן על פי הצורך. 
בנוסף, באמצעות שיתוף ידע עם צבאות זרים נראה כי ניתן לקחת את המודל החדש שפיתחה השייטת שמתמודד עם הקושי בדחיסת החמצן והעומס בחלוקתו וליישמו בדרכים שונות במטרה לסייע במאמץ הסיוע למרחב האזרחי. הפיתוח הועבר בסרטון וחוברות הדרכה לצבאות זרים. 
צילום באדיבות דובר צה"ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה