רק יחד ננצח: באר שבע חוזרת לירוק!



אחרי מסע הסברה ארוך ושיתוף פעולה מרשים מצד התושבים, באר שבע חזרה להיות עיר ירוקה ומספר חולי הקורונה ירד משמעותית, אך חשוב שנזכור שזה הצליח רק כי שמרנו על הכללים!

צילום: shutterstock אילוסטרציה

באר שבע חזרה להיות עיר ירוקה, משמעות הדבר שמספר החולים ירד משמעותית. לצד זאת, חשוב שנזכור כי במידה ולא נשמור על הכללים כראוי הדרך לעיר אדומה עשויה להיות מהירה, כאשר לעיר אדומה הגבלות רבות גם ללא סגר. 

לכן, אנו שבים ומזכירים אנא הקפידו על מסכה, הקפידו על היגיינה ושמרו על ריחוק כי רק יחד נוכל לנצח את הקורונה ולהישאר עיר ירוקה. 

ראש העיר בפנייה לתושבים: "תושבים יקרים, שבוע טוב וחודש טוב ומבורך באר שבע היום היא עיר ירוקה. בזכותכם! אבל, אסור לנו להיות שאננים. אין מקום לחגיגות! המצב מאוד שברירי והוא עלול להתהפך בזמן קצר מאוד! אני קורא לכם ומבקש, על מנת שנשמור על בריאותנו ובריאותם של היקרים לנו וכדי שנוכל לאט לאט, שלב אחרי שלב (בזהירות ובהדרגתיות) לנהל שגרה מסויימת בחודשים הקרובים, בצל הקורונה (עד שיהיה חיסון), מבלי שנידרש חלילה לסגר נוסף שהשלכותיו הרסניות לנפש ולמשק, אנא הקפידו על ההנחיות. קחו בבקשה אחריות ותנו דוגמה אישית לסובבים אתכם. זה בידיים שלנו, זה תלוי רבות בהתנהגות ובהתנהלות של כל אחת ואחד מאיתנו! בתקווה לבשורות טובות". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה