קורונה טור: שנאת חינם עולה ביוקר



ציפורה חלפון בטור קורונה מיוחד, לאור השיח הסוער סביב החרדים בתקופה כה רגישה. "אנחנו החילונים חרדים לחילוניות שלנו!"

למען הגילוי הנאות, אני באה מבית דתי מאוד, מעולם לא אהבתי להשתמש במילה "חרדי" עד היום לא הבנתי מה היא אומרת באמת! אחיי הם מה שמוגדר חרדים, הם ממלאים את חובותיהם למדינה באופן קבוע, בדיוק כמוני! שרתו בצה"ל עם מדים ירוקים ציצית וכיפה שחורה!

חשבתם על זה שמישהו בצבא צריך לבדוק את המזוזות, ספרי התורה ועוד פעולות שקשורות בדת עבור חלק ענק מהמשרתים? חשבתם על זה שיש חרדים שעשו טירונות והם מתנדבים לא פחות מאחרים למען חיילי צה"ל, בארגון זק"א, למען אנשים בתהליך גיור? 

השבוע התגובות הכי נשמעות היו: "הגיע הזמן לאמר להם את האמת הם בטלנים", "די נמאס מהם אוכלי חינם", "פרזיטים והדת שלהם לא מעניינת כאן אף אחד... קומו ותתחילו לעבוד..." וכמו כולנו גם עליי זה לא פסח.

אני כותבת את הדברים הבאים לכל זורקי הססמאות. תעצרו שנייה!תחשבו, תפסיקו לאכול כל "בולשיט" שאתם שומעים. אומרים שחרדים לא משלמים מיסים מישהו מוכן להסביר לי על מה מדובר? האם במכולת חרדי לא משלם מע"מ? האם כשחרדי קונה דירה הוא לא משלם מס רכישה או הייטלי השבחה? חרדים לא משלמים טסט לרכב? צאו מהסיסמה המטופשת הזו אין לה כל בסיס!

אחרי שהבנתם שהם שותפים בקופת המדינה כל אחד משלם גם על דברים שלא נראים לו. כמו שהמדינה ממנת במיליוני שקלים דברים שאינם לרוחו של האדם המאמין, כמו תאטרון, כדורגל, תרבות, גמילה מסמים ועוד... כך המדינה מקצה כספים לעניני דת, למרות שלנו החילוניים זה לא מתאים.

מה שמלמד אותי שוב שאנחנו החילונים חרדים לחילוניות שלנו! רק יודעים לדבר גבוה על סובלנות פלורליזם וקבלת האחר, אבל רק כשזה נוגע לאוכלוסיות מסוימות. כשזה מגיע לאחים שלנו, בשר מבשרינו, יוצאת שנאה בילתי מוסברת. וחבל אוי כמה חבל.

מסכימה עם הרוב בעניין הצבא, שזה באמת בעיה ואי שוויון בנשיאה בנטל, אבל גם גורמים בכירים בצבא אומרים שאין להם מה לעשות עם כל כך הרבה חרדים!

בקשר לכסף ולעבודה, חרדי שלא עובד, חי על גרושים מהמדינה, ואם יש לו מזל ויש תורם מחו"ל, הוא מקבל עוד כמה גרושים. אף אחד לא חי על חשבונינו, תהיו בטוחים. תראו את רמת החיים של חרדי ממוצע ותאמינו לי שלא תרצו להתחלף איתו. דירה קטנה וישנה, רהיטים זולים ומשומשים, שלא לדבר על פינוקים כמו חופשות ובגדים יקרים. אלו אנשים שחיים בשיא הפשטות והצניעות ולא שואפים ליותר מזה. אה... והם גם משלמים מהגרושים האלו מיסים, כמו כולנו. 

צילום פרטי

עובדות: 67% מהגברים החרדים עובדים.... [לפי הסקר המחודש של משרד התמ"ת] וכך גם 80% מהנשים, בואו איתי לסיור בעיר בני ברק או ביתר האזורים החרדים בירושלים ותראו שם אלפי חנוית של כל הדברים שרק יש בעולם בבעלות חרדית.

עובדה 2: בגלל שהחרדים הם משפחות מרובי ילדים הם קונים הרבה מוצרי חלב ולחם וטיטולים ומשלמים כמו כל אזרח אחר בישראל 16% מע"מ. מהשאומר שמי שמחזיק את התעשיהה של המטרנה וטיטולים בישראל זה החרדים.

עובדה 3: החרדים גם מחזיקים את תחום האוכל והפרות אלפי ישראלי יש להם תעסוקה בגלל המגזר החרדי, שקונה ומשלם כמו כל אחד מיסים על זה, והחרדים קונים יותר.

אני רוצה לספר לך על הצעה חרדית שראיתי באחד מאתרי האינטרנט החרדים... להתנתק כלכלית לגמרי מהמדינה, לא לקחת שום תקציב ולא לשלם שום תקציב, החרדים ישלמו כסף למדינה על המים, על הצבא ועל המשטרה סה טו. כל יתר המיסים ילכו לקופת האוצר החרדית, ככה גם כל המיסים של לב לביב מוטי זיסר, שלום פישר [הבעלים של שופרסל]. וכל יתר העשירים החרדיים. לפי חשבון שעשו כליכלנים חרדים, החרדים יכולם לחיות ככה יופי. נשמע פתאום לא פייר? 

החרדים תורמים לא פחות מכל חברה אחרת במדינה לכלכלה ובעיקר לתל"ג, על פי נתוני כלכלנים מ 2016. החרדים נראים לנו כ"כ שחורים, הם לא! 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה