צה"ל בשיתוף מד"א התרימו 7,000 מנות דם



גדוד שירותי הדם של צה"ל השלים את משימתו לאחר שהתרים בחודש האחרון 7,000 מנות דם לצד שירותי הדם של מד"א 

שבעים מחיילי ומפקדי גדוד שירותי הדם המטכ"לי של חיל הרפואה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה״ל, פעלו בחודש האחרון לצד מתרימי הדם של שירותי הדם של מד"א. זאת, במטרה להגדיל את מלאי הדם במדינת ישראל, ברקע התפשטות נגיף הקורונה. אנשי המילואים של הגדוד סיימו את משימתם החשובה, לאחר שהתרימו בחודש האחרון כ-7,000 מנות דם, להצלת חיים של חולים ופצועים. 

צילום באדיבות מד"א

מפקד גדוד שירותי הדם המטכ"לי של חיל הרפואה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה״ל, אל"מ במיל' ד"ר מיכי זייפה, אמר: "שיתוף הפעולה שלנו עם מד"א נמשך כבר עשרות שנים, והוא עובד בצורה יוצאת מן הכלל. המבצע הזה היה שונה מכל קודמיו, והאתגר היה גדול ומורכב אפילו יותר מאשר באירועי מלחמה. נדרשנו לניידות מאוד גבוהה ברחבי הארץ, למציאת פתרונות לוגיסטיים וליכולות אלתור, בעקבות התנאים הלא רגילים שהוצבו בפנינו בשל המצב. אנו ממשיכים לעמוד בכוננות, ובמידת הצורך נהיה ערוכים לקריאה נוספת ונשוב ונבצע את המשימה ככל שנידרש". 

ע׳ קרפ״ר לארגון, סא״ל שי צוקרמן, הוסיף: "כחלק מהמאמץ הלאומי לגיוס מנות דם בעת הזו ובכלל, פעל חיל הרפואה שבאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, באמצעות גדודי שירותי הדם המטכ"לי ובשיתוף פעולה עם מד״א, להגברת התרמות הדם בישראל בכלל ובצה"ל בפרט, תוך עמידה מלאה ביעדי הרמטכ"ל - 7,000 מנות במהלך עשרה ימים. חיל הרפואה רואה בכך משימה לאומית עליונה וחשובה להצלת חיים". 

צילום באדיבות מד"א

ליאור אלטמן, מנהל מחלקת התרמות הדם בשירותי הדם של מד"א, הודה לחיילי הגדוד ומפקדיו, ואמר: "יחד דאגנו להשיג את המטרה המשותפת של תגבור ושמירת מלאי הדם במדינת ישראל בתקופה זו, על אף כל ההגבלות. מילאתם את תפקידכם בצורה מעוררת הערכה, ועל כך תודתנו לכם". 

סמנכ"לית שירותי הדם של מד"א, פרופ׳ אילת שנער: "אני מודה למפקדי וחיילי גדוד שירותי הדם המטכ"לי, ובראשם אל"מ במיל׳ ד"ר מיכי זייפה, על הסיוע המצויין שנתנו לשירותי הדם של מד"א בתקופה זו. שוב הם הוכיחו שאפשר לסמוך עליהם באופן מלא, הן בהתייצבותם למילואים, והן במהירות שבה הם השתלבו בכל התפקידים והמשימות שהוטלו עליהם".  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה