פייק ניוז: שמועות על ביקור חולי קורונה בקניון באר שבע



מאז נודע על ביקור תיירים מדרום קוריאה בבאר שבע השמועות לא מפסיקות ובניהן דיווחי שקר. כעת אנו מפזרים את העננה התיירים שנדבקו לא היו בקניון הנגב!

צילום: shutterstock אילוסטרציה

בהלת הקורונה שלב דיווחי השקר. מהרגע שנודע על ביקור תיירים נושאי קורונה בבאר שבע החלה חרושת שמועות ודיווחים שיקריים, אנו בבאר שבע נט עשינו וממשיכים לעשות כל שביכולתנו להילחם בתופעה הפסולה ומבררים כל שמועה שאתם שולחים לנו. 

מאז אתמול החלה שמועה כי התיירים שנמצאו כנשאי קורונה שהו בקניון הנגב בעיר, לאחר פנייה לצוות הקניון ובדיקה שנערכה משעות הבוקר המוקדמות נמצא כי מדובר בשמועה בלבד. התיירים החולים בקורונה לא היו בקניון!

כפי שנמסר מהנהלת הקניון: ״בעקבות מידע שהגיע על ביקור לכאורה של קבוצת התיירים הקוריאנית בקניון הנגב, כפי שעלה מכתבה בטלויזיה, עדכנה הנהלת הקניון את משרד הבריאות וכן עדכנה את השוכרים בהנחיות המשרד בנושא. במקביל לכך, בוצע בירור על ידי ההנהלה, ממנו עולה כי קבוצת התיירים אשר נצפתה בכתבה ביקרה בקניון ביום 3 בפברואר, זאת טרם נחיתת הקבוצה הקוריאנית בארץ ביום 8 בפברואר, עליה התריע משרד הבריאות. בעזריאלי מדגישים, כי בריאות הציבור היא מעל לכל ולכן ננקטו פעולות מנע".

כמו כן, נזכיר כי משרד הבריאות פרסם את מסלול הטיול המדויק של הקבוצה מדרום קוריאה והוא אינו כולל את הקניון. 

אנא, גלו אחריות ובגרות, אל תתנו יד להפצת מידע לא מאומת מול גורמים רשמיים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה