עיריית ערד מציגה: כך מחסנים עיר



עיריית ערד שואפת להגיע ל 90% מחוסנים עד סוף חודש מרץ. בפגישה שערך ראש העיר, עו"ד ניסן בן חמו, הוחלט על מבצע נרחב לטובת העלאת אחוז המתחסנים בעיר. כבר מיום ראשון עם פתיחת בתי הספר התיכוניים יוקם מתחם חיסונים בכל תיכון, העלאת קמפיין אינסטגרם הפונה על צעירים בגילאי 16 ומעלה לבוא ולהתחסן, מתחם חיסונים שיוקם כל סוף שבוע במרכז המסחרי והגעה אל מפעלים ומקומות עבודה אחרים בעיר

תעודות הוקורה למנהלי קופות החולים בערד קרדיט צילום עירית אשת מור

בתקופה האחרונה אנו שומעים יותר ויותר על סרבני חיסונים, אשר לדעת רוב מעכבים את החזרה לשגרה. לאור זאת עיריית ערד הודיעה היום על ביצוע מבצע רחב היקף אשר עתיד לעלות משמעותית את מספר המתחסנים בעיר, בתקווה שהמהלך יהפוך אותה לעיר המחוסנת ביותר בישראל ובעולם.

כבר עם כניסת החיסונים בחודש דצמבר האחרון, עשתה ערד כותרת גדולה בהיותה העיר בעלת מספר המתחסנים הגבוה בארץ יחסית לאוכלוסייה. היום הודיע ראש העיר ניסן בן חמו, כי כדי להחזיר את העיר לשגרה, העירייה מתכוונת לפעול בנחישות להעלאת מספר המתחסנים. זאת כאשר כיום עומדת העיר על אחוז גבוה ביחס לערים אחרות, של 70% מחוסנים. על אף המספר המרשים הנהגת העיר לא עוצרת,  לכן היום (16.2) נערכה ישיבה עם מנהלי קופות החולים בעיר בנוגע להרחבת מבצע החיסונים.

בין המהלכים שהוחלט לגביהם: הצבת עמדות חיסון בבת הספר התיכוניים בעיר עבור התיכוניסטים, הקמת מתחם חיסונים בסופי השבוע במרכז המסחרי, זאת בנוסף למוקדי החיסונים הפועלים בקופות החולים. כמו כן, הוחלט על מבצע הסברה והנגשת חיסונים לאנשים עובדים על  ידי הגעה צוותי הסברה וחיסון מטעם קופות החולים ישירות אל מקומות העבודה בהם למעלה מעשרות עובדים. לאחרונה, לדוגמא, באחד מהמפעלים היו כ- 60 עובדים שהתלבטו או התנגדו לחיסון. צוות הסברה של אחת מקופות החולים, ביניהם רופא, הגיע לפגישה עם העובדים ולאחריה צוות רפואי חיסן את כל 60 העובדים.

בנוסף, לא מסתפקים רק באוכלוסייה המבוגרת, כאשר גם הצעירים זוכים להתייחסות מטעם העירייה. היום עלה קמפיין מטעם העירייה באפליקציית האינסטגרם במטרה לפנות לכמה שיותר בני נוער ולעודד אותם לצאת ולהתחסן, ובכך להחזיר את העיר לפעילות.

לאור ההצלחה עד כה של מבצע החיסונים, העניק ראש העיר, ניסן בן חמו, תעודות הוקרה למנהלי ומנהלות סניפי קופות החולים בעיר, וברך אותם: "בחודשים האחרונים, עשיתם עבודה מדהימה בעיר. ידעתם לתת שירות מעולה, ולשתף פעולה עם הקופות האחרות, פיקוד העורף ועיריית ערד. השירות של כולנו הוכיח כי יחד אנחנו יכולים להעלות את השירות הרפואי בעיר בשגרה ובעיקר בחירום לרמה הגבוהה ביותר". באשר להמשך קמפיין החיסונים אמר בן חמו: " אני מזמין אני מי שטרם התחסן לעשות זאת במהרה, כדי שחיי התרבות והמסחר בעיר יחזרו לשגרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה