"פרויקט 60" יצא לדרך בבאר שבע



בימים האחרונים נערכה העירייה לסייע לקופות החולים לחסן את תושבי העיר מגיל 60 ומעלה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בפרויקט משותף שיכלול איתור תושבים, קביעת תורים ליווי וסיוע בהסעה במידת הצורך

תמונות באדיבות מכבי שירותי בריאות

עובדי עיריית באר שבע ו'כיוונים', יחד עם מתנדבים שהחלימו מקורונה החלו לסייע לקופות החולים לחסן כמה שיותר מתושבי העיר, בשלב הזה מעל גיל 60. ראשית בקופת חולים כללית ומכבי ובימים הקרובים ובהמשך עם שאר הקופות, בהתאם לצרכי הקופות.

הסיוע שיינתן מהעירייה ומהמתנדבים יהיה לא רק בתיאום התורים ובעידוד התחסנות, אלא גם באיתור ובהסעת קשישים בעלי קושי להתנייד. לצורך זאת, עיריית באר שבע פנתה בימים האחרונים למחלימים מקורונה, בבקשה כי יסייעו במבצע בהסעת קשישים למתן חיסון. כבר אחרי כמה שעות נרשמו למעלה מ-250 מתנדבים לליווי והסעה של קשישים למתן חיסון.

מטרת הפרויקט לסייע במאמץ הלאומי בהתחסנות, בדגש על אוכלוסיות פחות נגישות לתאום תורים, אנשים עם מוגבלויות או קושי בהגעה למוקדי החיסונים ואוכלוסיות בסיכון.

הפרויקט יכלול גם פעילות הסברתית בקרב אוכלוסיית היעד . כמו כן, ישולבו בפרויקט דוברי שפות זרות ממחלקת הקליטה העירונית חברת 'כיוונים' ומתנדבים, לסייע במהלך לקהילות העולים בעיר.

פרויקט זה מצטרף למספר מהלכים שהחלו בימים האחרונים לסיוע לקשישים להתחסן בהם מבצע חיסונים לניצולי שואה החברים ב"עמך" (ארגון סיוע לניצולי שואה).

עשרות ניצולים כבר חוסנו במסגרת המבצע תוך סיוע בהסעה על ידי מתנדבים למתחם. 

כל פניה שתתקבל במוקד העירוני, בפניות הציבור או במשרדי הרווחה, בנוגע לצורך בחיסון בהתאם לקהלי היעד המאושרים על ידי משרד הבריאות – תטופל בתיאום עם קופות החולים. 

תמונות באדיבות מכבי שירותי בריאות
 
רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע: "המאמץ הלאומי להתחסנות התושבים הוא לא נחלתם של קופות החולים בלבד. הקופות עושות עבודה נפלאה, אבל זה לא מסיר מאיתנו את האחריות והצורך לסייע, בעיקר לאוכלוסיות בסיכון או כאלה שמתקשות להתחסן באופן עצמאי.הגיל השלישי, הסבות והסבים שלנו נפגעו משמעותית בשנה האחרונה, גם בבריאותם וגם באורח ושגרת חייהם. חובה על כולנו להתגייס למטרה החשובה ולסייע לכל אחד ואחת מהם להתחסן. כאשר הגיל השלישי יתחסן, תוכל העיר להתחיל ולחזור לחיים בתחומי העסקים, התרבות, מערכת החינוך, הספורט, האירועים והפנאי". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה