עיגול לטובה בתקופת הקורונה



לראשונה בעקבות המצב מתאחדים 3 חברות האשראי בישראל לקמפיין משותף למען עיגול לטובה!

עיגול לטובה

ימים לא שגרתיים מולידים מהלכים לא שגרתיים נאמר ועל כן הוחלט כי ישראכרט, מקס וכאל יצאו במודעה משותפת הקוראת לציבור הרחב להצטרף לעיגול לטובה. 

משבר הקורונה מעמיד אתגרים רבים עבור העמותות החברתיות, אשר כורעות תחת הנטל ופועלות יום וליל בכדי להמשיך ולסייע לאוכלוסיות בסיכון. כדי לסייע ולתמוך בעמותות, נרתמו יחדיו שלוש חברות האשראי לקריאה משותפת להצטרפות לעיגול לטובה כדי לסייע לארגונים החברתיים המוצאים את עצמם במציאות של חוסר ודאות כלכלית.

עיגול לטובה הוא פרויקט ייחודי שהוקם בשיתוף שלוש חברות האשראי, ישראכרט, מקס וכאל, המאפשר לכל אדם לתרום את עודף האגורות של כל עסקת אשראי לעמותות לבחירתו, המנגנון מאפשר תזרים יציב של תרומות לעמותות ועד היום הועברו דרכו מעל ל 63 מיליון ₪ לכ 200 עמותות. לאור המשבר, שלוש החברות המתחרות שילבו ידיים והתאחדו לראשונה לקמפיין משותף בשילוב הפרזנטורים: יובל סמו מטעם ישראכרט, שחר חסון מטעם מקס וליאת הר לב מטעם כאל. 

על עיצוב הקמפיין הופקד משרד הפרסום 361 מעלות החממה לקריאיטיב, המלווה את עיגול לטובה מאז 2019 במסגרת פרו בונו וזה מהלך הפרסום המשמעותי השלישי שיוצר עבור העמותה, אחרי קמפיין בחירות מוצלח בו לקחו חלק אנשי ימין ושמאל לתמונות משותפות. 

נציין כי עיגול לטובה הינה עמותה ללא מטרת רווח המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב והאגורות שמתעגלות עוברות לתרומה לעמותות לפי בחירה מתוך רשימת העמותות שחברות בארגון אשר מתעדכנת בכל שנה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה