עומר: אותרו חולי קורונה גן ילדים ומקיף נסגרו



גן במועצת עומר וכן מקיף עומר יסגרו עד לסיום חקירה אפידמיולוגית, זאת לאחר שאותרו בהם חולי קורונה

מועצת עומר מעדכנת את תושביה לפני זמן קצר כי בתחום המועצה אותרו מקרי קורונה האחד בגן ילדים והאחר במקיף עומר, בעקבות זאת הוחלט על סגירת הגן והמקיף עד לסיום חקירה אפידמיולוגית וכן הילדים והצוות החינוכי נדרשים לבידוד עד לתאריך 18.6. 

לשון הודעת המועצה: "תושבים יקרים, במועצה התקבל דיווח על חולה קורונה בגן ילדים ובבית הספר המקיף עומר. בהתאם להנחיות גורמי המקצוע כל ילדי הגן והצוות, נכנסו לבידוד בייתי עד 18.6.2020 (כולל), כל הורי הילדים קיבלו הודעה אישית. שרד הבריאות חוקר את מסלולם ויודיע באופן ישיר לכל מי שצריך להיכנס לבידוד בעקבות קרבה אל החולים". 

כמו כן הנחיות מנהלת ביה"ס המקיף עומר: "הורים, תלמידים, מורים וכלל צוות ביה"ס המקיף עומר לפני שעה קלה נתבשרנו על מקרה קורונה מאומת מקהילת בית ספרנו. על פי הנחיית שר החינוך ובעצה אחת עם משרד החינוך, משרד הבריאות ומועצת עומר הוחלט על סגירת בית הספר מחר (יום ו'), עד לסיום החקירה האפידמיולוגית וקבלת הנחיות נוספות ממשרד הבריאות. על התלמידים והצוותים חובת שהייה בבתיהם לשם מניעת מעגלי הדבקה, עד לקבלת הנחיה אחרת. אנו נשוב לעדכנכם בהקדם. אנא אשרו מול מחנכ/ת הכיתה את קבלת ההודעה".

עוד נמסר כי "כרגע אין הנחיות מיוחדות לכלל הציבור. אנחנו עומדים בקשר עם משרד החינוך והגורמים הרלוונטים ונעדכן במידת הצורך. אנא הקפידו לשמור על הנחיות משרד הבריאות". 

צילום ארכיון תיכון מקיף עומר | צילום: מועצת עומר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה