עוברים מבידוד לחדשנות: סדרת מפגשים מקוונת של קהילת Tech7Starter



בבית בפיג'מה אבל המחשבות רצות קדימה? מחפשים איך להעשיר את הזמן? קהילת Tech7Starter פותחת סדרה חדשה בת 3 מפגשים בנושא ניהול מוצר, ומזמינה את כל תושבי באר שבע להצטרף מהבית

חושבים על תחום ה'מוצר' בתור עיסוק בעתיד הקרוב או הרחוק? בדרך כלל אין לנו זמן לחשוב כל כך קדימה אבל הבידוד הוא ההזדמנות שלכם לחדש את עצמכם. קהילת Tech7Starter עוזרת לכם לעבור מבידוד לחדשנות עם סדרת מפגשים מקוונת בנושא ניהול המוצר, שמתחילה ביום ראשון הקרוב 05.04. "אנחנו קוראים לכל תושבי הדרום לשבור שגרה ולהשתתף בתוכנית מקוונת שיכולה להעשיר אתכם בכלים חדשים", אומר זיו מדרכי, מנהל קהילת Tech7Starter.

משבר הקורונה שבא עלינו בהפתעה, השאיר את העולם כולו מסוגר ומבודד. אנו נמצאים בנקודה שיכולה להוביל לנקודת שבר אך גם נקודת בנייה. זו ההזדמנות שלכם לקחת צעד אחורה ו"לחשב מסלול מחדש", ללחוץ על כפתור ה Restart ולהפוך את ה Isolation (בידוד) שנקלענו אליו ל- Innovation (חדשנות). אז, אם גם אתם חולמים על מוצר או מיזם משלכם. מעוניינים להפוך את תקופת הבידוד לתקופת חדשנות ויצירה. הצטרפו לקהילת היזמות המובילה בדרום ובואו ללמוד על ניהול מוצר מפי מומחים ומקצוענים, מי אמר שבשביל לחדש צריך לצאת מהבית?

"כיום אנו נמצאים בנקודת אי וודאות וכל אחד מאיתנו מתבודד או מסתגר בביתו. אנו מאמינים שכדי לעבור את התקופה הזו Tech7Starter חייבת לפעול למען הקהילה ולטובת איחודה בשעה זו", אומר זיו, "חשוב לנו לפעול על מנת להוציא את המיטב בתקופה הנוכחית, וקוראים לכל תושבי הדרום לשבור שגרה, להתאוורר משגרת היום יום בתוך הבית ולהשתתף בתוכנית מקוונת שיכולה להעשיר אתכם בכלים חדשים".

צילום אילוסטרציה Shutterstock

"All About Product" היא סדרת מפגשים מקוונים המיועדת לאלו אשר מתעניינים בעולם ניהול המוצר וליזמים בתחילת דרכם. התכנית שמה לה למטרה לעזור ליזמים מתחילים בדרך לנהל את פיתוח המוצר שלהם. מכיסוי סדר היום של  מנהל\ת המוצר, החלטות מרכזיות שיש לקבל במחזור חייו של המוצר, דרך עיצובו, חווית המשתמש (UX/UI) ועד ניצול מיטבי של הנתונים שנאספו.

למי שלא מכיר, קהילת Tech7Starter מפעילה מגוון רחב של פרויקטים, ביניהם תכנית פרי-אקסלרציה (מאיץ סטארטאפים), תכנית 'יזמות מתחילה', סדרת מפגשי יזמות (Meetups) ובלוג מתעדכן. חלקם של  הפרויקטים בנויים משיתוף פעולה עם מגוון שותפים מהתעשייה היזמית והטכנולוגית בדרום הארץ. Tech7Starter הינה חלק מארגון Tech7, שמטרתו עידוד חדשנות ויזמות, תמיכה בסטארטאפים ויזמים ומשמש כזרז לאקוסיסטם הדרומי. כיום ארגון Tech7, מונה מעל ל-14,000 חברים ויותר מ- 100 סטרטאפים המבוססים בנגב.

"נכון שבשעה זו יש מרחק פיזי ורובנו עדיין מסתגלים לשגרה שנפלה עלינו עם בוא הנגיף, אבל זה לא אומר שאיננו יכולים להכתיב לעצמנו סדר יום מהפכני ולהפוך את הזמן הזה לפתח להזדמנויות חדשות. אנחנו קוראים לכם להוציא איתנו מהלימון – לימונדה" מסכם זיו.

 

התוכנית מתחילה עוד רגע - ביום ראשון הקרוב!  5.4 בשעה 20:30

סדרת המפגשים כרוכה ברישום בלבד וללא עלות (מוגבלת במספר המשתתפים).

לפרטים נוספים על התוכנית  
עוד על הקהילה והפעילויות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה