בצל הקורונה: האנשים שמייצרים לכם את המוצר הכי מבוקש בימים אלו



עובדי מפעל "אמיליה קוסמטיקס" בירוחם עובדים מסביב לשעון כדי לייצר אל האלכוג'ל כדי שיהיה לכולנו אמצעי מיגון מפני נגיף הקורונה. רן מצגר סמנכ"ל תפעול ומנהל המפעל: "העובדים ראויים לציון על המאמץ שהם משקיעים"

שמענו לא מעט בתקופה האחרונה על מחסור באלכוג'ל, חומר החיטוי שמסייע לנו לשמור על היגיינה ועצירת התפשטות נגיף הקורונה. מי שעובד בדרום ללא הפסקה מסביב לשעון על ייצור חומר החיטוי המבוקש הם עובדי מפעל "אמיליה קוסמטיקס" בירוחם שעובדים 22 שעות ביממה כדי להמשיך ולייצר לנו את האלכוג'ל. "עובדי החברה התגייסו במלוא המרץ", מספר ל'באר שבע נט' רן מצגר, סמנכ"ל תפעול ומנהל המפעל.

באדיבות אמיליה קוסמטיקס

"אמיליה קוסמטיקס" היא יצרנית קוסמטיקה וטואלטיקה אשר מפתחת ומייצרת מגוון מוצרי טיפוח אישי במותג פרטי עבור רשתות שיווק ומותגים מובילים בארצות הברית, אירופה, אסיה וישראל. אחד מהמוצרים הללו הוא חומר החיטוי, האלכוג'ל המבוקש. המפעל בירוחם שלפני כמה חודשים עמד בסכנת סגירה, עובד כיום במרץ והיום עובדיו הם כוכבי השעה ובזכותם כולנו נוכל לשמור על ניקיון וחיטוי הידיים.

"אנחנו מקבלים המון הזמנות לאלכוג'ל יש כמובן ביקוש מאוד גבוה למוצר הזה, יש מחסור בכל החנויות והלקוחות שלנו אבל אנחנו עושים מאמצים כדי למלא את צרכי השוק", מספר רן, "כשליש מהעובדים במפעל עובדים 22 שעות בשתי משמרות ארוכות של 11 שעות, אנחנו משאירים שעתיים ביממה לצרכי תחזוקה. העובדים ראויים לציון על המאמץ הזה, גם בחג הפורים הם עזבו את המשפחות והגיעו לעבוד".

באדיבות אמיליה קוסמטיקס

רן מוסיף ואומר שהביקוש הגדול מגיע מכל רשתות השיווק בארץ אבל גם מלקוחות בחו"ל שזקוקים לחומר החיטוי בכמויות גדולות. "לנו יש כרגע כמות מספקת של חומרי גלם להמשך הייצור נכון לעכשיו, נמשיך לעשות כל מה שניתן כדי לסייע ולמלא את החוסר כמיטב יכולתנו. עובדי החברה התגייסו במלוא המרץ מתוך הבנה שהמצוקה בארץ מאוד גדולה", מוסיף רן.

גם טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם, הצטרפה לברכות לעובדים: "ברכות לעובדי אמיליה, שעובדים סביב השעון, כדי לסייע במאמץ הבינלאומי והדרישה הגוברת לייצור אלכוג'ל. במשך 22 שעות ביממה הם מייצרים עשרות אלפי יחידות, שנשלחות לכל העולם. יישר כח לעובדים המסורים על תרומתם החשובה להגברת כושר ההתגוננות מול נגיף הקורונה. גאים בכם!".

באדיבות אמיליה קוסמטיקס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה