עד 100 איש: איך מונעים התקהלות בבאר שבע?



אמש הכריז ראש הממשלה על הנחיות חדשות להתמודדות עם הקורונה וניסיון למנוע עוד הדבקות. בין ההנחיות התקהלות עד 100 איש בלבד, כיצד נערכים במתחמי הקניות, המזון והבילוי בבאר שבע. כל הפרטים >>>

בניסיון למגר את ההדבקות בקורונה בישראל, הודיע אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מחריף את ההנחיות כאשר החל מהיום אסור להתקהל מעל 100 איש וכן נבחנות אופציות ל ידה מרחוק במוסדות החינוך.

מה ההשפעה של החלטה כזאת על באר שבע? אנו בבאר שבע נט בדקנו עבורכם האם העיר ערוכה להחלטה ומה עושים מתחמי הקניות, המזון והבילוי? מי פתוח? מי סגור? ואיך תוכלו להימנע מיציאה מיותרת מהבית. 

מתחמי קניות ומזון 

מתחם מבנה: אנחנו קשובים להנחיות משרד הבריאות ופועלים על פי החוק. בנוסף, אנחנו מתחם פתוח ולפי כך ההתקהלות אינה רלוונטית לגבינו. אנו קשובים להנחיות ונמשיך להיות קשובים ונפעל בהתאם. 

מתחם מול 7

בהמשך להנחיות משרד הבריאות, מתחם "מול 7" באר שבע ממשיך לפעול כרגיל ולספק שירות מסור לקהל הרחב. כידוע מתחם "מול 7" הוא מתחם פתוח, מרווח ונקי ולא קיימת בו סכנה לריכוז גדול מדי של אנשים.
מהנהלת "מול 7" נמסר כי המתחם נערך למצב החדש ונקט באמצעים לשמירה על בריאות הציבור. בין היתר על ידי הצבת עמדות חיטוי אלכוהולי בכניסה לחדרי השירותים וכן הצבת כרזות מוגדלות של הנחיות מטעם משרד הבריאות. בנוסף ישנה הקפדה יתרה על ניקיון וחיטוי מוגבר בכל רחבי המתחם.

ציבור הלקוחות נדרש לגלות אחריות ולפעול על פי הוראות משרד הבריאות.

מתחם יס פלאנט:

עם קבלת ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, הגבלנו את תפוסת האולמות למקסימום 100 איש בכל הצגה, תוך שמירה על פעילות סדירה של בתי הקולנוע. אנחנו ממשיכים לעקוב אחר הנחיות הרשויות וליישמן. במקביל אנחנו מקפידים הקפדה יתרה על ניקיון והיגיינה לטובת בריאות הקהל והעובדים שלנו. 

לאור המצב, קבוצת קמפאי מטמיעה נהלים חדשים וקפדניים לצורך שמירה על הבריאות של כולנו:
1. בכל מסעדות הקבוצה הוצבו מיכלי ג'ל חיטוי במספר נקודות בכניסות ובחדרי השירותים.
2. מנהלי המסעדות יוצרים קשר יומי עם העובדים המשובצים לעבודה באותו היום כי לוודא שאלו בריאים בטרם יגיעו למסעדה.
3. הנחיות השמירה על הניקיון הוחמרו ואחראי המשמרת במסעדות הקבוצה מקפידים לתזכר את כלל העובדים לשמירה על היגיינה וחיטוי משטחים בתדירות גבוהה על ידי אלכוהול 70%.
קבוצת קמפאי תמשיך לפעול תחת נהלים קפדניים של חיטוי ומיגון המסעדות מעבר לדרוש בהוראות משרד הבריאות למען הסועדים, מזמיני המשלוחים ועובדי הקבוצה.

בתקווה לימים טובים יותר ורק בריאות לכולנו.

רשת מחסני השוק פועלת בתיאום ובהתאם להנחיות החוק:

על כן, אנו נעשה התאמות להנחיות החדשות שניתנו הערב במטרה להמשיך להעניק חווית קניה בסניפי הרשת ויחד עם זאת לשמור על בריאות הציבור.

חשוב לציין, כי הרשת מפעילה שירותי הזמנה אונליין בטכנולוגיה מתקדמת ובאתר נגיש ונוח למשתמשים. אנו רואים בשבועות האחרונים גידול של מאות אחוזים בהזמנות באתר. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי בין אם בנקודות המכירה או באונליין, אנו נדאג להעניק את השירות הטוב ביותר תחת הקפדה על מוצרים טריים ואיכותיים.

רשת ויקטורי:

ויקטורי פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הסניף פתוח לקהל באישור משרד הבריאות. ויקטורי תמשיך לפעול למען השמירה על בריאות לקוחותיה.

רשת שופרסל

הסופרים עובדים כרגיל, וניתן לגשת ולקנות בכלל סניפי הרשת. כמו כן, ניתן להכנס לאתר שופרסל אונליין ולבצע הזמנה עד הבית.

צילום: shutterstock אילוסטרציה

מתחמי תרבות ובילוי 

המשכן לאומנויות הבמה

תושבים יקרים, המשכן לאמנויות הבמה נערך להתמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה ופועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ע"פ הנחיות משרד הבריאות ועד להודעה אחרת, המופעים הקרובים לא יתקיימו בכל אולמות המשכן. אנו פועלים למציאת תאריך חלופי לכל מופע ולקיום המופעים במועד מאוחר יותר.

מתוך אחריות ציבורית ושמירה על שלום הציבור, החל ממחר, יום חמישי, ט"ז אדר תש"ף, 12/3/2020 ועד ליום חמישי, א' ניסן תש"ף, 26/3/2020 א' כולל, מוקד השירות יעמוד לשירותכם ויקבל פניות בטלפון ובדוא"ל, בלבד. המוקד יפעל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00 עד 20:00 וביום שישי, בין השעות 09:00 עד 13:00. אנו נמשיך ונעדכן בכל שינוי. נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון או במייל בלבד. בברכת בריאות איתנה ותודה על ההבנה!

תיאטרון באר שבע

מנויים יקרים, בשל ההגבלות החדשות של משרד הבריאות, ההצגה "לא משלנו" מבוטלת. על מועד חלופי תצא הודעה בהמשך. לאור פניות רבות קיים עומס במוקד הטלפוני אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
בתקווה לימים טובים ובריאים! 

מועדון הפורום: בהתאם להנחיות של משרד הבריאות, מועדון הפורום לא יעבוד בסופ״ש הקרוב. מבקשים מכולם להיות קשובים להוראות בכדי שנעבור את זה כמה שיותר מהר. שולחים לכם המון בריאות, אור ואהבה... ומבטיחים לחגוג אתכם בענק ככל שיתאפשר לפי עדכונים לנהלים שנקבעו. פורום ישראל, המועדון של המדינה.

משחקי הכדורגל יתקיימו ללא קהל:

לאור המשך ההחמרה של התפרצות נגיף הקורונה וההנחיות החדשות שהתקבלו ממשרד הבריאות, הוחלט כי עד להודעה חדשה משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות ייערכו ללא נוכחות קהל.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: ״אנו מצטערים על שינוי הסטטוס באופן תכוף ועל הפגיעה בשגרה. בימים קשים אלו על כולנו, אזרחי המדינה כולה להיות קשובים להנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על שלום הציבור. אנו מייחלים כי אוהדי הכדורגל יוכלו לשוב למגרשים ולשגרה בכלל מהר ככל שניתן. משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות ימשכו ואנו מקווים כי אוהדי הכדורגל שרבים מהם נמצאים בבידוד יוכלו לצפות בשידורי המשחקים של קבוצתם האהובה.

אנו ממשיכים להיות בקשר רציף עם משרד הבריאות ומקבלים בהבנה את ההנחיות המקצועיות אשר נועדו לשמור על הציבור ועל כל העוסקים במלאכה. אנו מקווים כי המצב ישתפר במהרה ומבטיחים לעדכן את אוהדי הכדורגל בכל התפתחות".

אירועים

לפי ההנחיות החדשות אירועים פרטיים ובהן חתונות, בר מצווה, בריתות וכו' יתאפשרו אך ורק עם 100 איש. משמעות הדבר ביטול רב של אירועים. 

נמשיך לעדכן אתכם לגבי מתחמים חדשים ככל שיגיע לידיעתנו. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה