עדכון קורונה: תמונת מצב המאושפזים בדרום



החל בסוף חודש פברואר פקדה אותנו הקורונה ונראה כי היא לא תעלם בקרוב, מספר החולים עולה משעה לשעה, כאשר נכון לשעה זו ישנם 79 חולים ברחבי הארץ, מתוכם 6 חולים מהדרום. להלן כל הפרטים אודות החולים בדרום >>>

הקורונה בישראל זאת כבד עובדה, כל שנוכל לעשות בימים אלו הוא ניסיון להקטין את ההדבקה תוך הקשבה והיענות להוראות משרד הבריאות. לאור חרושת השמועות והמידע הרב שמציף את הרשת, אנו בבאר שבע נט עושים לכם סדר בחולי הקורונה מהדרום: 

עדכון סטטוס מטופלי בית:  

כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום נכון לעכשיו יש זוג חולים שהגיעו מצרפת ונשלחו לבידוד ביתי ונמצאים תחת פיקוח של מכבי שירותי בריאות. 

עדכון סטטוס מטופלי היחידה לטיפול באירועים מיוחדים בסורוקה:
אישה בת 41, חזרה מאיטליה
גבר בן 58, חזר מאזרבייג׳ן
גבר בן 60, חזר מספרד
אישה בת 31, חזרה מאנגליה

סהכ 4 מאושפזים- 3 מתוכם במצב קל, 1 במצב בינוני

בתיאום עם משרד הבריאות, בסורוקה נפתח המתחם הייעודי לטיפול בחולי קורונה - היחידה לטיפול באירועים מיוחדים.

צפו כך נראה המתחם בו מטופלים החולים: 

המתחם הייעודי המבודד, ממוקם בנפרד מבנייני האשפוז האחרים, באופן המאפשר המשך פעילות תקינה של ביה״ח והוא מתוכנן בקפידה תוך שימת דגש על הקטנת הסיכון של חשיפה לנגיף.

במתחם מותקנת מערכת מצלמות במעגל סגור לצורך תקשורת עם המטופלים, ניטור ובקרה, ונעשה בו שימוש בטכנולוגיות חדשניות לרפואה מרחוק באמצעות חיישנים שמנטרים את המטופל באופן רציף ובאמצעות מכשיר ה- Tyto, שהוכנס לשימוש בכללית ומאפשר ביצוע בדיקות ואבחון מרחוק ומדידת חום, ושידור הנתונים לצוות המטפל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה