עדכון ממשען באר שבע לאחר שאותרו חולי קורונה



בסוף השבוע האחרון נודע כי אותרו במשען באר שבע נשאי קורונה דיירת וכן 2 עובדים, בשל כך נסגר המקום לביקורים והדיירים הונחו לשהות בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית. כעת הגיעו תוצאות החקירה

צילום באר שבע נט

דיירת, עובדת ניקיון ועובד אחזקה מבית אבות משען אותרו כחולי קורונה, בעקבות הדברים הונחו כלל דיירי משען באר שבע לשהות בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית. 

כעת, מודיעים במשען לבני המשפחות של הדיירים כי החקירה הסתיימה ורק 14 דיירים ידרשו לשהות בבידוד, עבור ייתר הדיירים הצורך בבידוד הוסר. כמו כן, יידרשו לבידוד מנהל הבית הראל פורטנוי ומספר עובדים נוספים. בנוסף, כבר מחר יבצעו בדיקות לדיירי המחלקה הסיעודית. 

בהודעה שקיבלו המשפחות של דיירי משען נכתב: "אנו שמחים לבשר על הסרת הבידוד הכולל שהטלנו אמש על כלל הדיירים, כצעד הגנתי מקיף. כפי שהודענו הצעד הוטל עד להשלמת החקירה האפדימיולוגית. כעת, משהושלמה חקירה זו , יוכנסו רק 14 דיירים לבידוד ובנוסף להם מנהל הבית מר הראל פורטנוי ומספר עובדים נוספים שישהו בביתם בבידוד".

בהיעדרו של הראל פורטנוי מנהל הבית שנאלץ להכנס לבידוד , יחליף אותו מר ניר דיירי מנהל משען אפעל. כאן המקום לציין כי קיים שיתוף פעולה הדוק ושוטף בנוגע לסוגיית בתי הדיור המוגן בישראל , בין הנהלת משען ובין מנהל מטה מגן אבות פרופסור נמרוד מיימון. מטבע הדברים הנהלת משען עדכנה מיוזמתה את פרופ' מיימון מיד עם קבלת התוצאות והוא מלווה אותנו בגיבוי מלא ובסיוע לבקשתנו לערוך בדיקות חוזרות לכלל הדיירים ואנשי הצוות. עדות לתמיכתו של פרופסור מיימון היא בקשתו להעביר אליכם דיירים יקירים ומשפחות יקרות את ההודעה הבאה מטעמו ואנו שמחים להעבירה . ככל שיהיו עדכונים נוספים נעדכן שבוע טוב .

לצד זאת מעדכנים במשען כי פרופ' מיימון מנהל מטה מגן אבות ואימהות הביע נכונות לקיים פגישה עם נציבות בני המשפחות. כדבריו: "כמנהל תוכנית מגן אבות ואמהות עודכנתי על ידי הנהלת משען בתוצאות הבדיקות בבית האבות. בהתאם לנוהל התפרצות אנו מגיבים מהר ונכנסים במלוא המרץ לסבב בדיקות אינטנסיבי במוסד - במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה. כבר היום בוצעו בדיקות במחלקה הסיעודית ומחר בכל המוסד. יש לציין שבחודשיים האחרונים מאז שנכנסתי לתפקידי התמודדתי עם התפרצויות בבתי אבות שונים בארץ, מנסיוני באירועים דומים, הודות לזיהוי המוקדם נוכל להתגבר על האירוע. אני מתייחס לכל ארוע במלא הרצינות. כמו כן אני מעוניין לקיים פגישה עם נציגות בני המשפחות". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה