עדכון ממחלקת הקורונה בסורוקה: החמרה במצבן של שתי נשים צעירות



במרכז הרפואי סורוקה מעדכנים כי בעקבות החמרה במצבה הריאתי של היולדת שנותחה בניתוח קיסרי בשבוע שעבר, נאלץ הצוות הרפואי לחברה לאקמו. בתוך כך, אישה נוספת בשנות ה-30 לחייה חוברה היום גם היא לאקמו בשל מצבה הקשה. עדכון מצב >>>

מהמרכז הרפואי סורוקה מעדכנים כי נכון להיום (שני) ביחידה לטיפול נמרץ קורונה, מאושפזים כעת 13 מטופלים, מתוכם 7 מחוברים למכונת האקמו.

כמו כן בשל מצבה הנשימתי הקשה של האישה ההרה שאושפזה בטיפול נמרץ קורונה, החליט הצוות כבר בשבוע שעבר לנתחה על מנת לא לסכן אותה ואת עוברה. מיד לאחר הלידה התינוק הועבר לטיפול בפגיה ומצבה הנשמתי של האם המשיך להיות קשה. עקב החרפה במצבה החליט הצוות לחברה לאקמו. אישה נוספת ביחידה לטיפול נמרץ קורונה חוברה הבוקר גם היא לאקמו.
ד"ר אורי גלנטה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה ומנהל שרות האקמו לכשל נשימתי חריף אמר:
״לצערי, מדובר בשתי נשים צעירות. היולדת ללא מחלות רקע התקבלה לבית החולים במצב קשה מספר ימים לאחר שהחלה לחוש ברע, אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ קורונה. כבר בשבוע שעבר אבחנו שמצבה הריאתי הולך ומתדרדר, וצוות רב מקצועי החליט לנתחה בניתוח קיסרי. למרות זאת, מצבה הריאתי המשיך להדרדר משמעותית ולכן נאלצנו לחברה היום לאקמו״.
צילום ארכיון רחל דוד סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה