סורוקה: עלייה במספר המאושפזים במחלקת הקורונה - 20 חולים במצב קשה



מבית החולים סורוקה מדווחים כי כעת מאושפזים במחלקת הקורונה 36 מטופלים בהם 20 במצב קשה

היחידה לטיפול באירועים מיוחדים בסורוקה

מבית החולים סורוקה מוסרים כי במחלקה לחולי קורונה וביחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה מקבוצת כללית, מאושפזים כעת 36 מטופלים: 20 במצב קשה (שמונה מתוכם מונשמים), 8 במצב בינוני ו -8 במצב קל.

ד״ר אורי גלנטה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ קורונה: ״בחודש וחצי האחרונים אנו חווים בביה״ח עליה מתמדת במספר החולים ובהגדלה של מיטות האשפוז של חולי קורונה. רואים עליה במספר מטופלים צעירים יותר מהגל הקודם, ובחולים קשים יותר. בהשוואה לחודשים מרץ-אפריל, בית החולים עובד כיום בפעילות מלאה יחד עם טיפול בחולי קורונה, מה שמייצר עומס גדול יותר על המערכת״.

פרופ׳ ויקטור נובק, מנהל מחלקת הקורונה בסורוקה:  "החל מלפני שבועיים הרחבנו את יחידות הקורונה בסורוקה.  מחלקת הקורונה ערוכה כעת לקלוט 54 מטופלים והיחידה לטיפול נמרץ קורונה ערוכה לקלוט 24 מטופלים. בנוסף נערך ביה״ח לקליטה של חולי קורונה, על פי הצורך, באתרים נוספים. יש לנו היום יותר ידע וניסיון בטיפול בנגיף הקורונה בגישות רפואיות שונות בהתאם למצבו של המטופל. לכולנו אחריות אזרחית בהקפדה על הנחיות משרד הבריאות. הצוותים במלר״ד סורוקה ובמחלקות הקורונה ערוכים בהתאם להנחיות משרד הבריאות במתן מענה רפואי בטוח למטופלים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה