חולה קורונה בן 50 ללא מחלות רקע הועבר לסורוקה במצב קשה



צוות מסורוקה יצא אתמול עם מכשיר אקמו לביה״ח אסותא אשדוד, שם חיברו למכשיר גבר במצב קשה והעבירו אותו באמבולנס ליחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה

גבר בשנות ה 50 לחייו ללא מחלות רקע משמעותיות, סובל מפגיעה ריאתית קשה, כתוצאה מנגיף הקורונה, חובר למכשיר אקמו ע״י צוות מסורוקה שהגיע לביה״ח אסותא אשדוד, והעביר אותו ליחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה. וכעת מעדכנים כי מצבו מוסיף להיות קשה. 

צילום באדיבות סורוקה

הצוות שלקח חלק בסיוע כלל את: ד״ר אורי גלנטה וד״ר ליאור פוקס רופאים בכירים מומחים בטיפול נמרץ, מריאנה ברנובסקי, אחות טיפול נמרץ ואת אלי רייני, טכנולוג לב ריאה. לכולם ניסיון רב בחיבור למכשיר האקמו ובטיפול בחולי קורונה קשים ומונשמים.

ד״ר אורי גלנטה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה אמר: ״החולים על אקמו הם החולים הקשים ביותר מתוך קבוצת החולים הקשים מאוד המאושפזים בטיפול נמרץ קורונה. הם נמצאים במצב בו הריאות שלהם לא מתפקדות כלל וחייהם תלויים במכשיר האקמו. כל ניוד של חולה כזה הוא מורכב ומסוכן, לא כל שכן העברה בין בתי חולים. המרכז הרפואי סורוקה קולט גם מטופלים מבתי חולים אחרים, כמו במקרה זה, כחלק מהמאמץ הלאומי במיגור המגיפה ובהצלת חיים״.

עוד מוסיף ד״ר גלנטה: ״בזמן שאנחנו וצוותי טיפול נמרץ נוספים עושים כל שביכולתנו כדי להציל חולים, כמו במקרה מורכב זה, עדיין יש אנשים שלא מקפידים על ההנחיות, מתקהלים, ללא מסיכות. יש לזכור, שלמרות החיסונים, אנו עדיין בעיצומו של הגל השלישי ויש להמשיך ולהקפיד כדי להמנע מהדבקה״.

כמו כן, בסורוקה מעדכנים כי ביחידה לטיפול נמרץ קורונה ובמחלקות הפנימיות קורונה בסורוקה מאושפזים כעת 39 מטופלים, מתוכם 12 מונשמים. 22 במצב קשה.

צילום באדיבות סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה