"נמצאים בנקודה שתכריע את סוף המגיפה" סיור מיוחד במתחם החיסונים של מכבי



ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳ בביקור במתחם החיסונים של מכבי שירותי בריאות, הגיע להתרשם מהצוות שכבר חודשים עושה עבודה חשובה בהתאם להנחיות משרד הבריאות והספק לחסן כבר 30,000 איש בבאר שבע

עם פתיחת המסחר בהתאם להנחיות הממשלה, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳ קיים אמש סיור במתחם החיסונים של מכבי שירותי בריאות בסינמה סיטי, יחד עם ראש מחוז הדרום במכבי קרן שכטר אזולאי, מנהלת מרחב באר שבע העיר מזל חדד, ומנהלת מרחב מר״ן עפרה יטוב.

במהלך הביקור התרשם ראש העיר מהיערכות מכבי לחסן אלפי אנשים ביום במתחם הרחב שהוקם בסינמה סיטי, שכולל 20 עמדות חיסונים. על פי נתוני מכבי, התחסנו עד כה 30,000 איש בבאר שבע, שהם 74% מאוכלוסיות היעד מגיל 16 ומעלה. בנוסף, 80% מחברי מכבי בעיר בגילאי 50+ כבר התחסנו.

כמו כן, מכבי החלה לבצע בשבוע האחרון פעילויות יזומות בשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע, במטרה לעודד את האוכלוסייה הצעירה בעיר לצאת ולהתחסן. מבצעי החיסונים התקיימו בפארק הסופרים, בקרייה החרדית בשכונה ו׳ ומחר במרפאת מכבי באוניברסיטת בן גוריון. 

צילום מכבי שירותי בריאות

קרן שכטר אזולאי, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות: ״עם פתיחת המסחר אנחנו נמצאים בנקודה שתכריע את סוף המגיפה. בעלי העסקים שעד כה היו הקורבן הכלכלי של המגיפה, הופכים להיות בחזית הלחימה בנגיף. האם יתמרצו עובדים להתחסן? האם ישאירו את העסקים נקיים מקורונה ויכניסו רק מתחסנים? המבחן הוא בקרב הצעירים שחוסנו רק 38% - אותם צעירים שמסתובבים בקניון, בחדר הכושר ובמופעים. החל מהיום המעסיקים הם המשפיעים על משק פתוח או הדבקה מחודשת וסגר, יותר מהרופא והאחות״. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה