ניידת הבדיקות של מאוחדת מגיעה לבאר שבע



היום (א' 26.4) בין השעות 9:30-11:30 תגיע ניידת דיגום לבדיקות קורונה ללקוחות מאוחדת מבאר שבע והסביבה. הבדיקות יבוצעו למבוטחים עם הפנייה בלבד

הניידת של מאוחדת

הבוקר תגיע לבאר שבע ניידר בדיקות קורונה של מאוחדת, הניידת תעמוד בחניון המרפאה שברחוב וינגייט 63 ותיתן שירות ללקוחות מאוחדת, שיש להם הפניה מרופא לבדיקת קורונה.

לקוחות מאוחדת הסובלים מחום, שיעול, קושי בנשימה או חולשה או ששהו בקרבת חולה קורונה, מוזמנים לקבוע תור טלפוני או בווידאו לרופא המשפחה או הילדים שלהם, ובמידת הצורך יקבלו הפניה לבדיקה.

לדברי איציק שושני, מנהל מרחב נגב במאוחדת, "עם העברת חלק מאחריות על ביצוע בדיקות לגילוי נגיף הקורונה לקופות החולים, גם מחוז דרום במאוחדת החל בביצוע הבדיקות. לשם כך הוקמו מספר מתקני בדיקה ואליהן מצטרפת עתה ניידת הקורוואן לבדיקת הנגיף, המאפשרת גמישות וקירוב מתקן בדיקה נייד ללקוחותינו. בכך אנו מסייעים למבוטחי מאוחדת הנדרשים בביצוע הבדיקות להגיע למתקן בדיקה הקרוב למקום מגוריהם. כל מבוטח שמתגלים בו תסמיני המחלה יכול לפנות לרופא בשיחת טלפון או בביקור היברידי (באמצעות וידיאו) ולאחר מכן, לקבל הפנייה לביצוע הבדיקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה