"נהיה בסדר או נהיה בסגר"



משרד הבריאות בקמפיין רשת כדי להחזיר את המשמעת הציבורית בימי הקורונה- "נהיה בסדר או נהיה בסגר". שר הבריאות אדלשטיין: "לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר - האחריות מוטלת על כל אזרחי ישראל. כי אם לא נהיה בסדר, נהיה בסגר"

שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה את אגף ההסברה במשרד הבריאות להתחיל בקמפיין רשת כדי להחזיר את המשמעת הציבורית של עטיית מסיכות, שהתרופף משמעותית בשבועיים האחרונים, זאת גם בעקבות ההקלות שאישרה הממשלה בשבוע שעבר.

הכותרת של הקמפיין היא "נהיה בסדר או נהיה בסגר", כאשר המסגרת ממחישה את החשיבות של החזרה למשמעת הציבורית. הקמפיין מציג 3 דמויות שונות: אישה השבה לעסק שנסגר עקב הקורונה ונפתח מחדש, גבר צעיר המבלה בבר וגבר שלישי אשר פתח מחדש את החנות בשוק. המשפטים המתלווים לכל אחת מהדמויות ממחישים כי אם לא נהיה בסדר, כלומר ללא הקפדה על ההנחיות - נחזור לסגר וכל ההקלות ייעלמו.

 

אנו חוזרים ומדגישים את 3 הכללים למניעת ההדבקה בקורונה:

  1. חובה לעטות מסכה במרחב הציבורי ובמקומות העבודה
  2. הקפדה על היגיינה
  3. שמירת מרחק של 2 מטרים מאדם לאדם

שיתוף הפעולה של הציבור קריטי למניעת סגר נוסף!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה