מתאמנים בבידוד עם חלי סגרון



בימים מורכבים אלו כל אחד צריך קצת באלנס בחיים! אז במיוחד לימים בהם כולנו נדרשים לשבת בבית, מאמנת הכושר והבעלים של Balance בית הכושר לאימונים בקבוצות קטנות, בטור מיוחד כושר בבית - כך עושים זאת נכון

בואו נהפוך את הלימון ללימונדה וננסה להוציא את הטוב מהשיגרה המוזרה שנוצרה. למי שרגיל להתאמן ולמי שלא, תפנו זמן לאימון בייתי, אל תשימו לנגד עינכם רק את המטרה של לרדת במשקל. בימים כאלה ובכלל, אימון כושר משחרר אנדורפינים, משחרר לחצים ומפיג מתח וסטרס, נותן לנו תחושה שעשינו משהו טוב לעצמנו בכל הטירוף. אז בין אם אתם בשיגרת אימונים ובין אם לא תקדישו לעצמכם שעה לאימון. רק תרוויחו מזה!

לכן, במיוחד למצב קבלו לקט תרגילים, פשוטים ובסיסיים שכל אחד יכול לעשות בבית. מצרפת לכם הסבר ודגשים ולפניכם תוכנית אימון ביתית.

סקוואט ומכרע: דקה עבודה ומעבר זריז לתרגיל הבא. דגשים לסקוואט גב ישר בטן מכווצת, אגן החוצה והעברה של משקל הגוף על העקבים. דגשים למכרע, עקב אחורי מצביע לתקרה, 90 מעלות בשני הברכיים גב סקוף נשען מעט קדימה. 

גאמפינג גאקס: דקה של עבודה, לשים לב לא לטרוק את הידיים. ולשים לב שהרגליים לא נצמדות אחת לשנייה. 



סקוואט ולחיצת כתף: עם כל כדור שיש בבית או בקבוק מים או קופסת שימורים. גם דקה של עבודה ומעבר זריז לתרגיל הבא. 

שכיבות סמיכה: לשים לב שהמרפקים 75 מעלות לגוף והגוף יורד כמקשה והישבן לא נשאר גבוה. כל משקל הגוף עובר לאזור החזה ממש להישען קדימה. דקה עבודה ומעבר זריז לתרגיל הבא.

פלאנק: לכווץ חזק את כלל הגוף בייחוד את הבטן, להעביר יד נגדית לכתף וממש לנסות לא להזיז אגן. דקה של עבודה. 

מה היה לנו? 5 תרגילים, כל תרגיל דקה של עבודה ואז מנוחה של 3 דקות זה נקרא סט. לחזור על הסט הזה 5 חזרות.
40 דק אימון. 💛

סיימתם להתאמן? מצויין, אבל מה עם התזונה בזמן חירום ולחץ? 

בימים כאלה הכי קל לפתוח את המקרר ולהתנחם בפחמימה ריקה וטעימה. זה בסדר אך הבעיה מתחילה כשזה יוצא מאיזון, כשהפחמימה הפשוטה תופסת את רוב התפריט היומי שלנו. העצה שלי, תשלבו יותר ירקות בתפריט היומי שלכם, תקפידו על בין 1.5-2 ליטר מים, תקדישו זמן (עכשיו שאתם כל היום בבית) להכין אוכל שמזין, ארוחות שמורכבות בעיקר מחלבונים רזים, ירקות על כל גווניהם ופחמימות מורכבות. לא צריך להתנזר מהמתוק שאוהבים אבל כן צריך להיכנס לאיזון ביחוד בימים כאלה שאין איזון והכל חסר שליטה.

תכינו לעצמכם יומן אכילה עם שעות וארוחות בריאות ומסודרות, תתלו על המקרר ותלכו לפיו. ככה לא תאבדו שליטה ותוכלו לסיים את תקופת העוצר הזו בלי קילוגרמים עודפים. 

לסיכום חברים, זו תקופה לא פשוטה אבל זו תקופה, פרק זמן שעובר. אפשר להתמרמר ואפשר להפוך את הלימון ללימונדה. תקדישו זמן למטלות שדחיתם, זמן איכות עם הילדים שלכם והכי חשוב זמן לאימון משפחתי ולארוחות מסודרות. אני וכל הצוות שלי כאן לתת לכם טיפים! מוזמנים להיכנס אלינו לאינסטגרם balance.fithouse לשלוח הודעה ולקבל את מלוא המענה והיעוץ באהבה וללא תמורה.

תזכרו שהכושר זה מה שישמור עלינו שפויים, מאוזנים עם חיוך ותחושה טובה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה