מתאחדים ומסייעים לתושבי באר שבע



שיתוף פעולה בימי הקורונה, מתנדבי איחוד הצלה סניף באר שבע יחד עם מחלקת הרווחה בעיריית באר שבע חילקו אמש (א') 200 מנות מזון למבודדים וקשישים השוהים בביתם

צילום: איחוד הצלה

מתאחדים בזמן חירום, יוזמה חשובה של איחוד הצלה ומחלקת רווחה בעיריית באר שבע. במסגרת שיתוף הפעולה רכשה מחלקת הרווחה ערכות מזון למשפחות בעיר השוהות בבידוד, את הערכות חילקו מתנדבים של איחוד הצלה מסניף באר שבע. את החלוקה מבצעים המתנדבים תוך הקפדה על סטיריליות ונקיון, כאשר הם משאירים את ערכות המזון מחוץ לדלתות של הקשישים והמבודדים כדי שלא להגיע איתם במגע.

אליה טובול, ראש סניף איחוד הצלה בבאר שבע מסר: "במסגרת שיתוף הפעולה עם עיריית באר שבע במשך כל השנה, בפעילות של פרויקט 'תן כבוד' בהם מגיעים מתנדבים שלנו לבתיהם של קשישים לביקור ובדיקת מדדים. לקחנו חלק בחלוקת המזון למשפחות הנמצאות בבתיהם בעקבות משבר הקורונה".

והוסיף: "אני רוצה להודות לכל המתנדבים שלקחו חלק בסבב החלוקה הזה שלמרות הקושי והחשש של יציאה לרחוב בתקופה כזאת, יצאו ועזבו את כל העיסוקים שלהם למען הזולת. אני יודע שבחלוקה זו אנחנו מסייעים למשפחות שאין להם את האפשרות לצאת ולרכוש מוצרי מזון ואנחנו האפשרות היחידה שלהם. אני מקווה שהכנסנו תקוה אל בתיהם".

נציין כי החלוקה תמשיך בשבועות הבאים, שלוש פעמים בשבוע. בכל יום יחולקו מנות מזון המספיקות ליומיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה